преди година смених динамото с втора употреба старото се скапа.Днес докато се прибираме от морето и гледам волтметара на таблото играе като падне стрелката на 10В колата намаля /забучва/ като се вдигне стрелката дръпва.Замервах с уред волтажа на акумулатора докато е на тихи обороти показва 13.82В направо ме озадачи.Процедурата я направих на 4-5 пъти и само на последния пред нас показа 12в.и нещо си.Кажете какво може да му е на динамото.Марката му е Нипон Денсо.Колата е крома 2.5тди 93г.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
отново проблем с алтернатора ли.
Collapse
X
-
колеги помогнете дайте съвет ко може да му има сеа пак го замерих 14.28В и на акумулатора и на динамото на дебелия кабел червения.Вече зе да ми писва с дез динама.Четах информация за крома история и предистория и пишеше,че сериен дефект бил алтернатора ма толкоз често ли ве карах я година немаше проблеми скапа се динамото една година карах с малко такова,миналата година сложих това и то ми прави некви чакмаци.Ужас.
-
колега, от опит да ти кажа, кромата е невероятно здрава, за 100 000 км само в нас не забелязах този сериен проблем. вземаш мутлицет и мериш и това е, по въможност да е качествен, щото много лъжат боклуците. следващия път просто направи ремонт на твоето- има 2 лагера, едни четки и един регулатор/търси качествен/, другото рядко прави проблем. зачисти хубаво връзките на дебелия кабел и на тънкия, зачисти добре клемите на акумулатора и всичко това го обмажи с хубава грес, за да не оксидира, това е за профилактика след като го оправиш, ако има проблем разбира се. освен да мериш друго не ти оставаLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар