Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

отново проблем с алтернатора ли.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    отново проблем с алтернатора ли.

    преди година смених динамото с втора употреба старото се скапа.Днес докато се прибираме от морето и гледам волтметара на таблото играе като падне стрелката на 10В колата намаля /забучва/ като се вдигне стрелката дръпва.Замервах с уред волтажа на акумулатора докато е на тихи обороти показва 13.82В направо ме озадачи.Процедурата я направих на 4-5 пъти и само на последния пред нас показа 12в.и нещо си.Кажете какво може да му е на динамото.Марката му е Нипон Денсо.Колата е крома 2.5тди 93г.

    #2
    колеги помогнете дайте съвет ко може да му има сеа пак го замерих 14.28В и на акумулатора и на динамото на дебелия кабел червения.Вече зе да ми писва с дез динама.Четах информация за крома история и предистория и пишеше,че сериен дефект бил алтернатора ма толкоз често ли ве карах я година немаше проблеми скапа се динамото една година карах с малко такова,миналата година сложих това и то ми прави некви чакмаци.Ужас.

    Коментар


      #3
      колега, от опит да ти кажа, кромата е невероятно здрава, за 100 000 км само в нас не забелязах този сериен проблем. вземаш мутлицет и мериш и това е, по въможност да е качествен, щото много лъжат боклуците. следващия път просто направи ремонт на твоето- има 2 лагера, едни четки и един регулатор/търси качествен/, другото рядко прави проблем. зачисти хубаво връзките на дебелия кабел и на тънкия, зачисти добре клемите на акумулатора и всичко това го обмажи с хубава грес, за да не оксидира, това е за профилактика след като го оправиш, ако има проблем разбира се. освен да мериш друго не ти остава
      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
      Fiat Bravo'97 1,6 16v
      Fiat Tempra'91 1,6 mono

      Коментар


        #4
        мойто динамо е японско и се намира долу под разшерителния съд за вода от ляво и близо да носача мотора е по-различен от последните кроми е.Нещо не ми показва правилно уреда на таблото.Май и акомолатора ми не е добре.Благодаря ти за съвета непременно ше го направя.

        Коментар


          #5
          Колега аз мисля, че сами си отговори. Първо трябва да си сигурен, че и двата уреда показват верни стойности и тогава да търсиш проблем в алтернатора.

          Коментар

          Working...
          X