Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

13 пинов кабел за чейнджър

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    13 пинов кабел за чейнджър

    Колеги 3 дни се рових из нета да открия някаква схема за свързване на 13 пинов кабел за CD чейнджър BLAUPUNKT. Става въпрос за това че искам да го свържа към оригиналното радио на моето BRAVO. Ако не намеря нищо предлагам да заменя моя BLAUPUNKT срещу GRUNDIG (работещ),защото от ровенето из нета разбрах че такъв е трябвало да има в моята кола когато съм я купувал. Ще съм много благодарен ако някой ми съдейства.п.п. Към радиото ми има закачен и 8 пинов кабел (оригинален)
    FIAT'CO

    #2
    Колега потърси ли някъкъв преходник от единия кабел към другия,може да има.
    Fiat Tipo
    Corsa b комби !

    Коментар


      #3
      Changer ВLAUPUNKT RDM 128, C50 Модель CDC-A05, A06, A071, A072, A08Eто и схема на изводите на AD182H2Tова намерих на първо търсене. Mоже да пробваш с него. Hе съм го пробвал!Според мен е най-вероятно да не се "харесат" касетофона и чейнджъра.
      Fiat Marea SW 1580 16V ELX 182A4000 10/96
      Moonsteppers - All over the world and beyond ...

      Коментар


        #4
        Благодаря ти колега Null.Zero !!!Сега ще пробвам тази схема и после ще пиша тук дали работи или има някакъв проблем.Още веднъж ти благодаря!
        FIAT'CO

        Коментар


          #5
          kurajj написа:
          Благодаря ти колега Null.Zero !!!Сега ще пробвам тази схема и после ще пиша тук дали работи или има някакъв проблем.Още веднъж ти благодаря!
          Колега тръгна ли ченджъра на касетофона?

          Коментар


            #6
            Пичове моето сд е Neo ccr-F500 flash,кажете ми как да го вържа директно,че нещо неще да свире без да е на контакт.
            Прикачени файлове

            Коментар


              #7
              само да кажа че пробвах да вържа жълтият със червения кабел и ми светна таблото(сякаш е на контакт)А колата е Fiat Bravo 1.4 12v-97г.

              Коментар


                #8
                Няма да е лошо да прережеш кабела, който идва от контакта, за да не ти светва таблото. И съответно да прибавиш кабела идващ от буксата към кабела с постоянния плюс.
                Fiat Tipo 1.4i.e. 72hp 1993 - истинският автомобил
                Fiat Coupe 2000 16V 139hp 1995 - като хубавата жена - кеф ти е да си с нея, но ти къса нервите и джоба - продадена
                -------------------------------------------------------------

                Коментар


                  #9
                  metalista написа:
                  само да кажа че пробвах да вържа жълтият със червения кабел и ми светна таблото(сякаш е на контакт)А колата е Fiat Bravo 1.4 12v-97г.
                  Колега вземи едно пликче (опаковка) от веро букса. Там доста по-разбираемо е описано кой кабел за какво е и ще се оправиш по-лесно. Успех

                  Коментар

                  Working...
                  X