Scorpion_BV написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
диагностика на ЕКУ IAW49 на Мареа 99 година - Инфо от Извора
Collapse
X
-
-
Ами колега прав съм защото за мен е важна логиката. И тя е, че тоя мотор не е с АБСОЛЮТНО НИЩО ПО-ДОБЪР от много по-стари и прости мотори от него! АМА С НИЩО! Карал съм много коли и от други марки. Такова нещо нямаше преди 99г! Имах Опел Астра преди това, пълна инжекция 1.4 82 коня. Мина милия над 100000км. на газ без нито един проблем. Вървеше как си трябва. Харчеше под 10 градско и никога не съм си и помислял за диагностика. А сега какво? Че Мара харчи с климатика градско 15л./100! Много е на далавера тая самоадаптация! Така се самоадаптира, че трябва да съм петролен шейх. Що на 1.8 мотора на Фиат или двойката няма тая гадост. Ми баз ловя, че 1.8 е по-икономичен от тоя 1.6! Тази самоадаптация е поредната шитня вкарана в автомобилостроенето за да може да ти продават евтини коли и после да се ръсиш редовно за сервиз. Щото за тоя ресет на самоадаптацията примерно в Италия ше те скубнат поне трицифрена сума в ЕВРО. Старите мотори, дето са много по-прости, говорим за атмосферен бензин, са в пъти по-надеждни от сегашните бъкани с електроника, и много по-икономични! Не може никой да ме убеди, че нещо което кара здрав механично мотор да работи зле е нещо добро! Книжката която си дойде с целия комплект документи в колата си има таблица и там пише разхода - 11.7 градско! Без клима е толкоз, ама с клима...
Коментар
-
u_bo
Scorpion_BV написа:Ами колега прав съм защото за мен е важна логиката. И тя е, че тоя мотор не е с АБСОЛЮТНО НИЩО ПО-ДОБЪР от много по-стари и прости мотори от него! АМА С НИЩО! Карал съм много коли и от други марки. Такова нещо нямаше преди 99г! Имах Опел Астра преди това, пълна инжекция 1.4 82 коня. Мина милия над 100000км. на газ без нито един проблем. Вървеше как си трябва. Харчеше под 10 градско и никога не съм си и помислял за диагностика. А сега какво? Че Мара харчи с климатика градско 15л./100! Много е на далавера тая самоадаптация! Така се самоадаптира, че трябва да съм петролен шейх. Що на 1.8 мотора на Фиат или двойката няма тая гадост. Ми баз ловя, че 1.8 е по-икономичен от тоя 1.6! Тази самоадаптация е поредната шитня вкарана в автомобилостроенето за да може да ти продават евтини коли и после да се ръсиш редовно за сервиз. Щото за тоя ресет на самоадаптацията примерно в Италия ше те скубнат поне трицифрена сума в ЕВРО. Старите мотори, дето са много по-прости, говорим за атмосферен бензин, са в пъти по-надеждни от сегашните бъкани с електроника, и много по-икономични! Не може никой да ме убеди, че нещо което кара здрав механично мотор да работи зле е нещо добро! Книжката която си дойде с целия комплект документи в колата си има таблица и там пише разхода - 11.7 градско! Без клима е толкоз, ама с клима...
Коментар
-
Scorpion_BV написа:Ами колега прав съм защото за мен е важна логиката. И тя е, че тоя мотор не е с АБСОЛЮТНО НИЩО ПО-ДОБЪР от много по-стари и прости мотори от него! АМА С НИЩО! Карал съм много коли и от други марки. Такова нещо нямаше преди 99г! Имах Опел Астра преди това, пълна инжекция 1.4 82 коня. Мина милия над 100000км. на газ без нито един проблем. Вървеше как си трябва. Харчеше под 10 градско и никога не съм си и помислял за диагностика. А сега какво? Че Мара харчи с климатика градско 15л./100! Много е на далавера тая самоадаптация! Така се самоадаптира, че трябва да съм петролен шейх. Що на 1.8 мотора на Фиат или двойката няма тая гадост. Ми баз ловя, че 1.8 е по-икономичен от тоя 1.6! Тази самоадаптация е поредната шитня вкарана в автомобилостроенето за да може да ти продават евтини коли и после да се ръсиш редовно за сервиз. Щото за тоя ресет на самоадаптацията примерно в Италия ше те скубнат поне трицифрена сума в ЕВРО. Старите мотори, дето са много по-прости, говорим за атмосферен бензин, са в пъти по-надеждни от сегашните бъкани с електроника, и много по-икономични! Не може никой да ме убеди, че нещо което кара здрав механично мотор да работи зле е нещо добро! Книжката която си дойде с целия комплект документи в колата си има таблица и там пише разхода - 11.7 градско! Без клима е толкоз, ама с клима...
Коментар
-
И пак не си прав. Газ на карбуратор е най-гадното нещо. Никога не работи както трябва и все трябва нещо да въртиш и настроиваш. Ако го настроиш за газ после не става за бензин и обратното. Само мъки и нерви. Единственото хубаво е, че колкото и да ти е прецакана настройката там няма да гърми и ще върви като хората. За мен най-добрите мотори за газ са старите инжекциони от началото на 90-те. С един реглаж веднъж годишно и палене винаги на бензин колата ми никога не е имала проблеми с газта, с компютри, гърмежи и какво ли не. Карах и си свирках. И така бях направил монтажа, че никой не разбираше че имам газова в колата.Тия еко норми са пълен ташак. Да сложат катализатори на кравите, защото е доказано, че са най-големия замърсител на природата ама по тоя въпрос нищо не се прави. Там се бутат субсидии. А шофьорите да се мъчат с тия недоносчета бъкани с електроника и тъпотии.Сега един въпрос конкрете. Ако си направя "чип тунинг" дали ще може да се убии тъпата самоадаптация. Според мен трябва да стане но не съм сигурен. Иначе ме блазни много идеята да я "чипосам" и да видя какво ще стане.
Коментар
-
@Scorpion_BVФиат фанатикПо принцип карането на газ не е безпроблемна работа,но при карборатор е най малко проблемна и проблемите са от такъв характер че човек сам се оправя без да ходи по разни майстори,диагностики,настройко и донастройки.Двете системи газ и бензин работят съвсем самостоятелно и независимо без да се влияят една от друга и няма следене на времена от бензинови дюзи,самоадаптации,ламбда сонди и контролери.Настрроена добре сама за себе си всяка система си работи самосттоятелно.Има два винта за регулировки-един на карборатора и един на ГУ и с това всичко се изчерпва.Ako си направиш чиптунинг за да убиеш "тъпата самоадаптация"не мога да ти кажа какво ще се роди от това.Всичко предоставяш в ръцете и уменията на този който ще ти прави чиптунинга.Но едно със сигурност знам,че двигателя по управление на захранващия и горивен процес ще се върне в 80-те години на миналия век.Желая ти успех и ако предприемеш подобно начинание ще бъде добре да споделиш резултата.
Коментар
-
u_bo
Scorpion_BV написа:И пак не си прав. Газ на карбуратор е най-гадното нещо. Никога не работи както трябва и все трябва нещо да въртиш и настроиваш. Ако го настроиш за газ после не става за бензин и обратното. Само мъки и нерви. Единственото хубаво е, че колкото и да ти е прецакана настройката там няма да гърми и ще върви като хората. За мен най-добрите мотори за газ са старите инжекциони от началото на 90-те. С един реглаж веднъж годишно и палене винаги на бензин колата ми никога не е имала проблеми с газта, с компютри, гърмежи и какво ли не. Карах и си свирках. И така бях направил монтажа, че никой не разбираше че имам газова в колата.Тия еко норми са пълен ташак. Да сложат катализатори на кравите, защото е доказано, че са най-големия замърсител на природата ама по тоя въпрос нищо не се прави. Там се бутат субсидии. А шофьорите да се мъчат с тия недоносчета бъкани с електроника и тъпотии.Сега един въпрос конкрете. Ако си направя "чип тунинг" дали ще може да се убии тъпата самоадаптация. Според мен трябва да стане но не съм сигурен. Иначе ме блазни много идеята да я "чипосам" и да видя какво ще стане.
Коментар
-
Ако ще и 5 века на зад да я върна все ми е тая. Искам да не ми създава грижи. Аз околната среда така или иначе караики на газ я опазвам повече от колкото ако карах на бензин. :D Писах на Digital Tuning SA въпрос дали ако ми програмират ЕКУ-то могат да спрат самоадаптацията. Ако кажат да мисля да пробвам. Скъпо е, но пък ще имам 115 коня и 164Nm на разположение. :D http://www.digitaltuning.ch/prodotti_dett.php?id=859
Коментар
-
С ремап повече мощ от 1,8 не вярвам.Само на приказки може.Просто няма от къде да дойде.Това не е дизел с турбина да предполагаш че ще я нядуеш с повече въздух и като прибавиш гориво работата ще стане.То колко може да я надуеш е отделна работа,ама поне теоретично може.Докъто при бензините ремапа си е чиста заблуда,че ще нарасне мощноста.Може да стане,но трябва много работа по механиката и малко ремап,но след промените в механиката на двигателя.Или да му се постави турбина,но това не е ремап а цялостно тунинговане.
Коментар
-
Scorpion_BV написа:Писах на Digital Tuning SA въпрос дали ако ми програмират ЕКУ-то могат да спрат самоадаптацията. Ако кажат да мисля да пробвам. Скъпо е, но пък ще имам 115 коня и 164Nm на разположение.
Коментар
-
Абе колега ти що за човек си? Не ти ли писна да пишеш все едно и също? Не разбра ли, че и да повтаряш, че гроздето е кисело на никой не му дреме! Спри вече, че става банално. Ако искаш да помогнеш по темата ок. Ако ще циклиш на теорията колко лошо е ГИ, ще те помоля да си я задържиш за себе си. Темата не е за и против АГУ!!!
Коментар
-
Scorpion_BV написа:Абе колега ти що за човек си? Не ти ли писна да пишеш все едно и също? Не разбра ли, че и да повтаряш, че гроздето е кисело на никой не му дреме! Спри вече, че става банално. Ако искаш да помогнеш по темата ок. Ако ще циклиш на теорията колко лошо е ГИ, ще те помоля да си я задържиш за себе си. Темата не е за и против АГУ!!!
Коментар
-
За кое да ми помогнеш бе колега!? Да ме убеждаваш колко лошо е АГУ ли? Ти не разбра ли, че не можеш да ме убедиш защото нямаш база на която да ме убедиш. Аз съм човек имал не една кола на газ и съм изминал много ама много километри с такива коли. За какво се пънеш да ме убеждаваш, че нещо е лошо при положение, че едва ли имаш и 1/3 опита който имам аз с тая техника. НЕ майсторски опит а чисто потребителски! Ти си повтаряш едно и също като развален грамофон във всяка тема от тоя сорт. Разбери, никой не го интересува какво ти е светлоусещането за АГУ! Всеки си има глава на раменете и си решава за себе си. Аз съм избрал това и знам, че не съм сбъркал, защото с проста математика, съм изчислил какво съм спечелил от избора си. И смея да твърдя, че сумата не е никак малка. За мен това е важно. Като стана милионер ще си карам Ферарите на бензин и няма да ми дреме. Сега ми дреме! Искам да си карам колата а не да смятам с 10лв. дали ше стигна от нас до работата. И проблема в случая е с конкретно ЕКУ на конкретен модел и марка кола. Нещо което не е така при всички и това, че съм извадил крив късмет да имам някакъв проблем, не значи, че проблема е в АГУ и ГИ като идея. Ако бях се ръснал 2 бона за БРЦ нямаше да е така. И тогава какво щеше да кажеш а? Зашото същата кола с БРЦ Секуент с Кехин дюзи няма моя проблем. Е какво сега? Там какво се е прецакало и какво не е като хората? Моля, те спри да мърляш темата! Ако имаш глава на раменете си ще схванеш какво те моля, ако продължиш в същия дух ще е ясно, че е като борба с вятърна мелница...
Коментар
-
Защото да го беше казал веднъж ок. Два пъти айде здраве да е. Но ако искаш да ти извадя в колко теми колко пъти си го написал, сигурно повече от 80% от постовете са ти това! Е колага извиняваи ама не е много нормално... Аз газови резервни не ми трябват и тая си ми бачка. За сега мисля, че проблема ми е решен. Нека мине още малко време за да съм сигурен, но до тук резултатите са перфектни. :D
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар