Ако при работа на газ ламбдата мери същите стойности като при работа на бензин, за ЕКУ-то на двигателя е все тая какво гори, въглища или водка. Всичко идва от грешна смес на газ. Ако е направена добре проблемите ги няма. Всички други датчици по двигателя мерят неща дето нямат връзка с типа гориво.BRC е номер едно в това отношение, но е скъпичко да.АГУ се монтира без проблем и на много по-нови двигатели от тези дето караме ние. В Англия в момента това е пълен хит. В Холандия и Италия хората имат вековна традиция в това отношение. В Германия и там вече има сериозен процент конвертирани автомобили. Разликата между България и Италия и Холандия например е, че там се работи на много по-високо ниво. Контрола е жесток. Тук всеки който иска може да монтира газови. Половината дори нямат паспорт. Много са слагани от собствениците на колите понеже не било трудно. От там идват и проблемите. В БГ в повечето фирми гледат да ти метнат нещо в колата и да ти вземат парите. После се оправяи. Това обаче не значи че АГУ е нещо лошо и гадно и вечно с проблеми. Важното е да се монтира качествена система в качествен сервиз и проблеми няма да има. Проблемите с въпросния 1.6 и самоадаптацията са частен случай за Фиат и няколко френски коли. Проблема е решим или с финна настройка или с адекватна ГИ. Няма невъзможни неща. :D Важно е човек да има желание.Steinmetz един от тунерите на Опел имат модел наречен Pgasus на Опел Астра Х. Като основа е ползвана 2.0 турбо версията на модела. С инсталирана газова система колата има по-добри мощностни характеристики от оригинала. Така, че както виждате хората не "философстват" а се преориентират! :D
http://www.youtube.com/watch?v=d-L7RWv7UTwhttp://www.youtube.com/watch?v=ePV2nzj2Vic
![](http://i39.photobucket.com/albums/e169/londonz24/opel-astra-pgasus-steinmetz-009.jpg)
Коментар