Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с тоци

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с тоци

    Значи случая е следния: преди около месец колата се разпищяла на паркинг и е свирила цял ден. Вечерта се прибирам- вече не свири, но никой от съседите не ми каза. На следващия ден около 10.30 ч. отново се разсвирила, но тоя път като се прибрах около 17.30 ч. пак си свиреше и беше успяла да изтощи акумулатора- а той е на 1 год. Заведох я на алармаджиите, и те казаха, че е мн. чувствителна алармата и я намалиха. Преди седмица обаче пак се разсвирила както си беше на слънце и като се качих в нея установих, че ми светят контролните лампи на таблото, т.е. колата е на контакт и алармата свири защото си мисли, че някой я краде. Вечерта- нищо, но на следващия ден отново го направи (таблото й само си светна). Ходих при алармаджиите и при ключар и ми казаха, че е работа за ел. техник. На някой случвало ли му се е и от къде може да е?

    #2
    ами провери жиците по контактния ключ, да не би някъде да се допират и да ти дава контакт примерно... ебаси случая
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #3
      тази тема ми е интересна , дано да има развитие
      Пунтак 1.1 с лека измама под капака

      Коментар


        #4
        Истината е, че трябва да се търси проблема когато го е направила, иначе ще е трудно да се разбере от къде е проблема ако няма видимо нещо. Аз бих почнал да премахвам едно по едно нещата в които се съмнявам. Като начало ще почна с контактният ключ, махам му жиците и чакам да видя какво ще се случи.

        Коментар


          #5
          Алармата предполагам че ти е слагана допълнително отиди и им кажи защо като ти се активира алармата светят лампите все едно че си на контакт ( за да могат да е запалят по-лесно крадците ли?) Или свети само осветлението когато като си на габрит Ако е първото при тебе проблема е в аларамджиите не е монтирана както трябва Ако е второто е нормално защото за сигнализация ползват габаритите на колата които в контактния ключ са вързани общо отпред и отзад

          Коментар


            #6
            Случайно да не би да е слънчасала. Ако нещо алармата не е качествена от горещото да е дала фира.Гледам че като е на слънце колата ми вътре температурата е 45-55 градуса.Говори с алармаджиите ако има начин да я откачат за няколко дни - гледам че предстоят слънчеви и горещи дни. И я паркирай на слънце през деня. Да се види дали се появява проблемът.Също така опитай се да си изясниш освен на слънце прави ли проблем и при хладно време - вечер, нощем. Или само през деня като е горещо. Това може да е полезна информация и за алармаджиите. Ако имаш инструкция на алармата виж дали не пише в какъв температурен диапазон може да работи.Тя, колата както си дава сама на контакт да не вземе да тръгне да те търси да и сипеш малко бензин. Шегувам се разбира се.
            Bravo 1.6 / 16

            Коментар


              #7
              Ами много ясно, че алармаджиите казват, че проблема не е в тях, още повече, че алармата е още в гаранция. А проблема го прави и когато не съм включил алармата, т.е. таблото светва и тогава разбира се алармата не се задейства. Но по-големия яд е, че вече десетина дни не е правила парчето, тъй, че не мога да извикам ел. техник за да види откъде е.

              Коментар


                #8
                Доколкото разбирам колата както си седи и сама си дава контакт така ли?

                Коментар


                  #9
                  Проблема определено не е в алармата, може да е от алармата ако тя има опция за запалване от разстояние. Наистина има управление на алармата което и казва дали е даден контакт но много ме съмнява през тази жица да се върне захранване към контактният ключ, няма начин през елементите на алармата да протече толкова ток. трябва да се знае дали самият контактен ключ е силов или управлява релета. Ако релета извършват силовата час тогава има много малък процент алармата да прави мизерията. А повечето аларми дето са на нашият пазар при изключване на кабелите им все едно никога не си имал монтирана аларма. Изключи я и ако колата ти пали я дръж така за да видиш дали ще направи проблем.

                  Коментар


                    #10
                    Да, както си седи сама и дава на контакт. А колкото до ключа- не е силов- с релета е. Но както казах вече 10-тина дни не прави проблем, без да съм изключвал алармата, така, че трудно ще се разбере дали е от нея- може това лято да не го направи повече тоя проблем

                    Коментар


                      #11
                      Провери самия контактен ключ да не се е разхлабила някоя пружина на контактите вътре да няма износване и други такива абе разгледай го ако се отваря.Другото виж като дадеш на контакт кои релета се включват отвори ги и виж вътре в тях котвите дали са им наред те също имат пружинки които държат котвите.Провери тези неща като заначало

                      Коментар


                        #12
                        Днес го открихме проблема. Оказа се клемореда. Като размърдаш леко кабелите му и таблото светва. Сега остава колегата да си намери клеморед за контактния ключ. Някой да знае дали от купе става за GTV клемореда?
                        https://www.cialispascherfr24.com/

                        Коментар


                          #13
                          Днес се разходих по магазините със готов за сваляне клеморед и още на първия магазин- Fugo авточасти един пасна. Клемореда е абсоютно същия като за Regata, Uno, Fiorino, Lancia Y10 1988 (поне това пише). Производство на ERA. ERA№ 601822, Fiat№5888983. Магазина се намира на ул."Сан Стефано" 63- това е между Билковата и Гладстон в една нова кооперация в ляво, точно преди да се стигне до Гладстон, като се отива към гара "Владимир Павлов" (за Бургазлии). Сега е ОК. Големи благодарности на всички, които се отзоваха.

                          Коментар

                          Working...
                          X