Колеги, моето Уно е доста проблемно ( в смисъл, че има много работи да се правят по колата и започвам лека полека) . От както го купих левият му фар не свети ...само на габарит. Днес му взех нова крушка сложих я и пак не свети... размених крушките от левия на десния светна, но ми изчезнаха габаритите... после се появи само единия габарит.. после ми се загуби единия дълъг ... и си е*а майката . Нови крушки всичко точно разкачам фаровете и светят слагам крушките на място пак всичко точно ... гася фаровете пускам ги пак и пак няма ту габарит , ту къс, ту дълъг ? Крушките са здрави не горят ... някъде идея къде по инсталацията да си търся проблема ? Благодаря!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Уно .. проблем с Инсталацията ?
Collapse
X
-
Колеги, не е проблема в ключа за фаровете проблемна ми е цялата инсталация. Принципно не ми работи парното нито топлo, нито студено духа , но когато го оставя на включено положение и запаля колата си работи ... докато не пипна врътката или ръчките за парното тогава пак умира. Днес разглобих целия панел .. и се оказа , че по жицата за парното ( те са три кабела, ако се не лъжа червен, светло син, и тъмно син) не тече ток. Сега съм се хванал за главата .. незнам какво да го правя един с един кабелите не си отговарят, хлабави връзки, изпочупени клеми, алармата си прави каквото си иска... А пък днес започна и да гасне паля го премига цялото табло и гасне ... после си пали пак и няма ядове ... като я спра за повече от 30 тина мин .. пак ми направи дискотека на таблото и гасне... Какво да я правя ? Наново цялата инсталация ?!There is a spirit hungry for life.Thirsting for thrill pure exhiliration.It's the spirit of Life.The spirit of joy,the spirit of ecstasy.It's the spirit of ITALY and it lives in the heart of every UNO TURBO!!!
Коментар
-
провери си колега клемите за фаровете. по точно тези които се включват в самите крушки. провери и кабелите към тях. ако всичко е наред провери целия сноп маси. трябва да отиват на точно определено място някъде в двигателниоя отсек. на повечето коли е някъде по роговете. има 2 места едно на левия и едно надеснияв рог. там съответно се взима маса за фарове габарити и фарове за мъгла. на старата ми кола беше ръждясало не самата букса ами студената спойка на женската букса със самия кабел. режението беше подмяна на всички кабелни обувки които ми се сториха съмнителни. и вече нямах проблеми с габаритите. иначе ту работешединия ту другия, ти и двата не работеха.УСПЕХ!п.с.при тези проблеми които си описал нищо чудно и проблемите с датчиците да са ти същитет (лош контакт по кабелните обувки)Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
Коментар
-
Ewing написа:провери си колега клемите за фаровете. по точно тези които се включват в самите крушки. провери и кабелите към тях. ако всичко е наред провери целия сноп маси. трябва да отиват на точно определено място някъде в двигателниоя отсек. на повечето коли е някъде по роговете. има 2 места едно на левия и едно надеснияв рог. там съответно се взима маса за фарове габарити и фарове за мъгла. на старата ми кола беше ръждясало не самата букса ами студената спойка на женската букса със самия кабел. режението беше подмяна на всички кабелни обувки които ми се сториха съмнителни. и вече нямах проблеми с габаритите. иначе ту работешединия ту другия, ти и двата не работеха.УСПЕХ!п.с.при тези проблеми които си описал нищо чудно и проблемите с датчиците да са ти същитет (лош контакт по кабелните обувки)There is a spirit hungry for life.Thirsting for thrill pure exhiliration.It's the spirit of Life.The spirit of joy,the spirit of ecstasy.It's the spirit of ITALY and it lives in the heart of every UNO TURBO!!!
Коментар
-
Колега когато фара няма маса той си взима през нещо друго (другата светлина) и затова почва да свети по слабо. Но преди да правиш опити с крушки и каво ли не трябва да почнеш да елиминираш една по една възможните причини. взимаш една пробна лампа, закачш я на маса и си пускаш фаровете и с лампата проверяваш дали имаш захранване към самата крушка на фара, правиш го за късите и дългите и на двата фара. След това закачаш лампата на + на акумулатора и проверяваш масата към крушките как е. Вече след като си проверил чам всичко и ако всичко е наред трябва да се проверява натам по веригата.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар