Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

как да вържа генератора

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    как да вържа генератора

    или каквото е там ... намерих го из дома , по рано е бил сложен на опел аскона питам , защото има два плюса D+ и + ето вижтеимам едно зарядно за акумулатор което като го мерих с мултицета произвежда около 18V мисля на него да сложа алтернатора или генератора или каквото е там много ли ще му дойдат тия 18 волта
    Прикачени файлове
    Fiat Marea Weekend 1.8 `99 ELX

    http://www.flirt4e.com/test.php?tid=360849411

    #2
    Нещо не мога да вдена каква е целта на занятието....

    Коментар


      #3
      Добре ами този генератор по земята ли ще се търкаля за да произвежда ток. И аз малко не схващам идеята на колегата. За какво ще свързваш зарядното за акумулатор към генератора, за да зареждаш зарядното ли и аз не мога да разбера?
      --Старата ръжда любов не хваща!--
      156 sportwagon 1,9 jtd 115
      ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

      Коментар


        #4
        не, просто искам да го ползвам за електромотор, а не да пройзвежда енергия за други цели ми е "генератора" ако е такова ....
        Fiat Marea Weekend 1.8 `99 ELX

        http://www.flirt4e.com/test.php?tid=360849411

        Коментар


          #5
          Zlatev написа:
          не, просто искам да го ползвам за електромотор, а не да пройзвежда енергия за други цели ми е "генератора" ако е такова ....
          Намери си стар стартер тогава. Аз мога да ти подаря един. Но за да го захраниш ти трябва поне десет пъти по-голям ток от този, които изкарва зарядното за акумулатора! А иначе на алтернатора дори да му извадиш електронната плочка се съмняваш да го накараш да се върти... Между другото, като се замисля и стартера не знам дали ще ти свърши много работа, дори да успееш да го развъртиш. Все пак той е предвиден да работи няколко секунди. Ако искаш да се върти с минути ще трябва вероятно да му измислиш и сериозно охлаждане
          Frontera Sport, X20SE март 1998

          Коментар


            #6
            Ако ти трябва електромотор - имам един трифазен и един от пералня Перла 05. Не ми трябват!

            Коментар


              #7
              Zlatev написа:
              не, просто искам да го ползвам за електромотор, а не да пройзвежда енергия за други цели ми е "генератора" ако е такова ....
              Твърдо не става за целта...101%...да не се впускаме в излишни коментари относно теория и практика на ел.двигателите.
              Ex. Grande Punto Driver

              Коментар


                #8
                vesko.t написа:
                Zlatev написа:
                не, просто искам да го ползвам за електромотор, а не да пройзвежда енергия за други цели ми е "генератора" ако е такова ....
                Твърдо не става за целта...101%...да не се впускаме в излишни коментари относно теория и практика на ел.двигателите.
                добре де само попитах....Ако ти трябва електромотор - имам един трифазен и един от пералня Перла 05. Не ми трябват!не, благодаря и аз имам от перла 05. ще мисля друг вариант, мерси за отговорите !
                Fiat Marea Weekend 1.8 `99 ELX

                http://www.flirt4e.com/test.php?tid=360849411

                Коментар


                  #9
                  Няма как да го ползваш като двигател по добре си вземи едно ел двигателче от вентилатора на парно от някоя кола

                  Коментар


                    #10
                    Колега, чеврмета ли ще въртиш???
                    Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                    Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                    ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                    Коментар


                      #11
                      vesko.t написа:
                      Zlatev написа:
                      не, просто искам да го ползвам за електромотор, а не да пройзвежда енергия за други цели ми е "генератора" ако е такова ....
                      Твърдо не става за целта...101%...да не се впускаме в излишни коментари относно теория и практика на ел.двигателите.
                      кои каза ... ,че няма как някои не си е учил уроците за правотокови машини ... принципната схема на на правотоков ел.двигател Асинхронен и генератор е една и съща ... имаш 2 плюса понеже е генератор... единия плюс служи за възбуждане на статорната намотка понеже не е с магнит( ако е с магнит с времето се размагнетизират и ...) а е с намотка и има нужа от 1 или 2 процента от мошноста на произвеждания ток ... а другия плюс ти е изхода от ротора от (графитените четки) или 12те волта... смисъл невиждам проблем да стане , но си мисля ,че има сложени диоди след този изход или грец схема ... зада може генератора като е в кола и работи ,ток да протича само в една посока от него към акомулатора, както е предназначен за да не става и консуматор(ел мотор).Щото едно,че ще изтощава акумулатора друго ,че ще изгори ... та зада стане ел.мотор правотоков трябва да премахнеш въпросните диоди ... незнам за каква цел ти е ... че да го караш и със зарядно за акомулатор ... незнам зарядното дали ще понесе консумацията на ток ... незнам ще получиш нунжните обороти на въртнете които искаш.. иначе вразваш си 2та плюса на едно , само се отърви от диодите , на входа за статорната намотка вероятно имаш съпротивления които да ти намалят тока от 12 (1 на 1-2 процента от тея 12 волта ... дане ги премахнеш и тях ... че няма стане нищо...( еми много научно несъм го обяснил дано си ме разбрал, дано и останалите не ми се сърдят за коментара , но така виждам нещата)
                      >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                      Коментар


                        #12
                        зада може генератора като е в кола и работи ,ток да протича само в една посока от него към акомулатора, както е предназначен за да не става и консуматор(ел мотор).Пълна глупост Диодите не са за това в генератора.Колега генератора на автомобилите е променливо токов но със грец схема се изправя напрежението за нуждите със реле регулатора се определя какво напрежение и ток се подава през четките към ротора който е нещо като един въртящ магнит (образно казано) с променливи според оборотите и натоварването магнитни полета които пресичат статорните намотки и индуцират в тях ЕДН ( електродвижещо напрежение) то е променливо няма и как да бъде друго чрез 6-те диода се изправя A кажи как този генератор ще го накараш да се завърти като елекродвигател приемам че диодите ще ги махнем ще махнем и реле регулатора ще остана четките свързани на колектора на ротора. Имаме 3 намотки на статора с изведени начало и краи имаме и два извода от ротора ?

                        Коментар


                          #13
                          Определено няма да стане дори да премахне и греца, реле регулатора, на 100% съм сигурен. Генератора наистина е трифазен и е променливо токов. Ако си намериш динамо там вече ще можеш да го ползваш така и така.

                          Коментар


                            #14
                            Колеги май бъркате понятията нека първо да се изясним динамо = генератор /в общия случай/ , алтернатора е съвсем друго нещо и всички го имаме в колите си.

                            Коментар


                              #15
                              Колега на нас ни е ясно, че обсъждаме алтернатор, нищо не бъркаме.

                              Коментар

                              Working...
                              X