Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с алтернатор на Уно 45 (903 см3) - Оправен

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с алтернатор на Уно 45 (903 см3) - Оправен

    От доста време лампичката на акумулатора ми не изгасва след запалването на двигетеля. Първоначално само премигваше. Тогава няколко пъти мерих напрежението на акумулатора при запален двигател и си показваше 14,4 - 14,6V и помислих че проблема е в лампичката на таблото защото няколко месеца преди това бях свалял таблото. По късно обаче лампата започна предимно да свети без да изгасва или премигва. Преди около месец колата изгаса и неможа да запали. Заредих акумулатора. Колата запали и като измерих акумулатора показваше около 11,8V. Тогава реших че четките на алтернатора са проблема и ги смених. Четките са комплект с четкодържача който май е и някакъв регулатор на нещо. Старите четки не бяха износени докрай. С новите четки всичко си беше точно но лампичката пак продължаваше да си свети. Миналата седмица колата пак изгасна и неможа да запи. Меря, пак около 11,8V. Пак заредих акумулатора. Паля колата и меря 14,8V. След два дена паля колата и пак меря - 12V. Вчера паля и меря показва 14,6 и изведнъж скочи на 15,5-16V без да пипам нищо и лампата почти беше изгаснала.Какъв може да е проблема. Подлежи ли на ремонт или да търся нов алтернатор!мерси предварително

    #2
    ..

    сасштите проблеми имаше и на моито уно саштото оказа се клеясал + на релето и правеше голямо вазбуждане и саштата история 15-16V..
    Fabbrica Italiana Automobili Torino
    F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
    F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
    F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style

    Коментар


      #3
      къде се намира това реле?

      Коментар


        #4
        на самия генератор ако не се лъжа
        Fabbrica Italiana Automobili Torino
        F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
        F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
        F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style

        Коментар


          #5
          Това реле не го знам какво точно представлява и къде на алтернатора се намира.Вчера проверих връзките и масата на алтернатора и всичко е наред. Запалих колата и замерих напрежението на акумулатора - 14,5 V - лампичката си свети. Измерих напрежението което подава алтернатора към контролната лампа - 7V. Според мен това напрежение би трябвало да бъде около 14,4V. Колата поработи около 10 мин и пак измерих напрежението на акумулатора - 12,3V. Според мен алтернатора беше спрял да зарежда. Пак измерих напрежението което подава алтернатора към контролната лампа - 0V. Как е възможно алтернатора първоначално да зарежда и после да спира да зарежда. Ако някой има идея нека да сподели. Струва ми се че май ще трябва да сменям алтернатора, ама все още не съм 100% сигурен че проблема е в него.

          Коментар


            #6
            Проблема е оправен. Диодния блок се е бил прецакал. Смених алтернатора и всичко е ОК

            Коментар

            Working...
            X