Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Датчик на радиатора на Типо-въпроси

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Датчик на радиатора на Типо-въпроси

    Колеги как мога да разбера дали температурния сензор на радиатора е изправен. И ако е вазможно да го проверя ня колко градуса сработва тъй като питах в един магазин и ми казаха че подава към перката при 92 и изключва при 87 градуса.А моита перка се включва при показание на таблото някаде към 100-110

    #2
    датчик

    Има датчици които са с една скорост и такива ,които са с две. Едната включва при по-ниски темп. ,а втората вече към 100-105 градуса,зависи от модела. Може да ти е изгоряла първата скорост и направо да ти включва втората-на по-високите градуси.
    Моля,пишете малко по-грамотно...

    Коментар


      #3
      Re: датчик

      Мерси,но сега се разрових в AXM-AUTO и като гледам маи дат4ика ми е едноскоростен поне таи си мисля утре по сжетло 6те проверя4е нямам хубав спомен

      Коментар


        #4
        Вентилатора ти е с една скорост. Датчикът ти би трябвало да показва 2.2V при даден контакт и 15 градуса на радиатора и съответно 0.4V при 80 градуса и подаден контакт. Вентилаторът се включва при приблизително 90 градуса и се изключва при близо 80 градуса. Ако показанието на термометъра ти е вярно - датчикът е за смяна.
        Fiat Tipo 1.4i.e. 72hp 1993 - истинският автомобил
        Fiat Coupe 2000 16V 139hp 1995 - като хубавата жена - кеф ти е да си с нея, но ти къса нервите и джоба - продадена
        -------------------------------------------------------------

        Коментар


          #5
          Перката се включва на около 95 градуса и се изключва при 90! Това е за тези които са с 1 степен.
          ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
          // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

          Коментар


            #6
            то проблема не е кога се включва перката а защо се включва щото предното лято не сам я чувал пак за градусите на включване е нормално май щото ватре ми показва 110-115 градуса ама те са на главата а пак в радиатора е кам 90 тя перката се включва от дачика на радиатора а не от датчика на главата

            Коментар


              #7
              Сигурен ли си, че има достатъчно антифриз ? Другия вариант е датчика ти да не е изправен
              Теоритиците си лаят, голфа си върви!

              Коментар

              Working...
              X