Колеги моля за коментари и възможни причини за станалото:Както карах по магистралата изведнъж от таблото почна да пуши без видима причина.Докато спра и откача акумулатора дебелите кабели под контактният ключ до акумулатора изгоряха.Лошото е ,че те минават през един много дебел сноп с кабели и най-вероятна и те са заминали.Добре ,че нямаше пламъци и колата не изгоря напълно.Някой има ли идея каква може да е причината за това запалване.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Изгоря ми инсталацията на Фиата за заключване
Collapse
X
-
Късо съединение причинено от неправилно преправяне на инсталацията, или калпаво монтиране на допълнително оборудване. Ако си достатъчно сръчен и има, къде да човъркаш колата по схемите в сервизното въководство можеш да възстановиш всеки кабел, ако разбира се са изгорели от край до край, или има прекъснати. Иначе не е толкова сложно, виждаш колко и ккави жици са се стопили, мериш им дебелината и записваш цвета на лисче. После в магазина, купуваш си същите, запояваш добре, слагаш термосвиваем шлаух и пее сърце!Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Благодаря ви ,то че ще трябва да ги сменям е ясно ,но се питам каква е причината да се запали изведнъж и при положение ,че тънките кабели са здрави на първо четене ,а изгоряха двата дебели колкото пръста ми кабели.По скоро ме вълнува причината ,но не знам как да разбера каква е ,и се опасявам че ако сменя само кабелите да не се повтори същото отново.Иначе колата ми е Фиат Пунто 1,1 -94 година
Коментар
-
Виж, къде отиват дебелите кабели, най-вероятно в бушонното табло. Разглоби го и огледай да няма закачени допълнително жици за тях преди да стигнат до бушоните! Провери също така дали бушоните са с нормални стойности. Моята Брава има голям бушон в двигателното отделение, който е за цялото бушонно табло. Виж дали имаш такъв и го провери, някой идиот може да е сложил жица!Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Колега, на пунто инсталацията е проста и няма да имаш проблеми да я смениш.По-добре както ти казаха отиди в някоя морга и си купи кабелните снопове.Пълно е с пунтото на части, всеки би ти продал инсталацията на добра цена защото на малко хора им се налага да я сменят.Кабели прегряват ако през тях мине голям ток, а за да се избегне това се поставят предпазители.Виж си предпазителите би трябвало да изгорят.И кои точно кабели са ти прегоряли?_/''''''''''''''''''''''''\_
//---------------\\
[( )== //// ==( )]
|_|'------------'|_| ....Punto
Коментар
-
Инсталациите за автомобили наистина са скъпички, но може би ще ти е по-добрата идея, за да избегнеш по-нататъчни проблеми. Свали снопа с кабели, който е пострадал и огледай хубаво, кои кабели са пострадали и проследи от къде идват и какви консуматори са вързани на тях. Лошото е че покрай стопените кабели, ще има и други пострадали, които могат да те заблудят от къде е дошъл проблема. Голямата консумация, която по-вероятно е довела до стопяването на кабелите може да е от хлабава букса, която може да е на контактния ключ, бушонното табло или самия контактен ключ да е с хлабави пластини. Огледай по кои пластини има нагар.Fiat Tipo 1.4i.e. 72hp 1993 - истинският автомобил
Fiat Coupe 2000 16V 139hp 1995 - като хубавата жена - кеф ти е да си с нея, но ти къса нервите и джоба - продадена
-------------------------------------------------------------
Коментар
-
кабели
я ги снимай иги качи тук може да се види нещо такива големи кабели са от акумолатора към стартера и генерагора така също и към бушоните по малки към контактния ключ и перката на вентилатора на радятора освен да разрежеш снопа и да почнеш да преглеждаш жичка по жичка кое е здраво и кое не и с какви цветове са и по схема да си ги въстановишако не намериш нещо от друга кола такова ново едва ли щеима а и мисля че не е необходимо
Коментар
-
Независимо кой от вариантите за ремонт на инсталация ще избереш, ползването на споялник е задължително.Fiat Tipo 1.4i.e. 72hp 1993 - истинският автомобил
Fiat Coupe 2000 16V 139hp 1995 - като хубавата жена - кеф ти е да си с нея, но ти къса нервите и джоба - продадена
-------------------------------------------------------------
Коментар
-
Въпреки огромното мое желание да си я направя сам ,опрях до сервиз.Не че съм технически неграмотен ,но не успях да се справя.Проблема според тях е бил в дебелият кабел от стартера ,който се е търкал в корпуса и е дал на маса.Освен това се оказа ,че и таблото, някакво реле също са изгоряли.Макар ,че това с кабела ми се струва малко вероятно ,но не исках да се ровя повече защото получих ужасно главоболие от цената и исках да се разкарам от там колкото се може по-бързо.Нищо лично ,момчетата работят бързо и коректно , но цялата случка ми дойде в повече.
Коментар
-
kikianev написа:Въпреки огромното мое желание да си я направя сам ,опрях до сервиз.Не че съм технически неграмотен ,но не успях да се справя.Проблема според тях е бил в дебелият кабел от стартера ,който се е търкал в корпуса и е дал на маса.Освен това се оказа ,че и таблото, някакво реле също са изгоряли.Макар ,че това с кабела ми се струва малко вероятно ,но не исках да се ровя повече защото получих ужасно главоболие от цената и исках да се разкарам от там колкото се може по-бързо.Нищо лично ,момчетата работят бързо и коректно , но цялата случка ми дойде в повече.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар