Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Изгоря ми инсталацията на Фиата за заключване

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Изгоря ми инсталацията на Фиата за заключване

    Колеги моля за коментари и възможни причини за станалото:Както карах по магистралата изведнъж от таблото почна да пуши без видима причина.Докато спра и откача акумулатора дебелите кабели под контактният ключ до акумулатора изгоряха.Лошото е ,че те минават през един много дебел сноп с кабели и най-вероятна и те са заминали.Добре ,че нямаше пламъци и колата не изгоря напълно.Някой има ли идея каква може да е причината за това запалване.

    #2
    исталация

    може да е от доста места Контактен ключ _ клеимориедили някое реле или пък някоя букса като на вертилатора и ли другаде
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Късо съединение причинено от неправилно преправяне на инсталацията, или калпаво монтиране на допълнително оборудване. Ако си достатъчно сръчен и има, къде да човъркаш колата по схемите в сервизното въководство можеш да възстановиш всеки кабел, ако разбира се са изгорели от край до край, или има прекъснати. Иначе не е толкова сложно, виждаш колко и ккави жици са се стопили, мериш им дебелината и записваш цвета на лисче. После в магазина, купуваш си същите, запояваш добре, слагаш термосвиваем шлаух и пее сърце!
      Frontera Sport, X20SE март 1998

      Коментар


        #4
        Има и по-лесен начин, макар да не знам каква ти е колата.Кабелите са на снопове и букси - купуваш си снопа от морга за 10лв. и си го сменяш.

        Коментар


          #5
          Благодаря ви ,то че ще трябва да ги сменям е ясно ,но се питам каква е причината да се запали изведнъж и при положение ,че тънките кабели са здрави на първо четене ,а изгоряха двата дебели колкото пръста ми кабели.По скоро ме вълнува причината ,но не знам как да разбера каква е ,и се опасявам че ако сменя само кабелите да не се повтори същото отново.Иначе колата ми е Фиат Пунто 1,1 -94 година

          Коментар


            #6
            Виж, къде отиват дебелите кабели, най-вероятно в бушонното табло. Разглоби го и огледай да няма закачени допълнително жици за тях преди да стигнат до бушоните! Провери също така дали бушоните са с нормални стойности. Моята Брава има голям бушон в двигателното отделение, който е за цялото бушонно табло. Виж дали имаш такъв и го провери, някой идиот може да е сложил жица!
            Frontera Sport, X20SE март 1998

            Коментар


              #7
              Колега, на пунто инсталацията е проста и няма да имаш проблеми да я смениш.По-добре както ти казаха отиди в някоя морга и си купи кабелните снопове.Пълно е с пунтото на части, всеки би ти продал инсталацията на добра цена защото на малко хора им се налага да я сменят.Кабели прегряват ако през тях мине голям ток, а за да се избегне това се поставят предпазители.Виж си предпазителите би трябвало да изгорят.И кои точно кабели са ти прегоряли?
              _/''''''''''''''''''''''''\_
              //---------------\\
              [( )== //// ==( )]
              |_|'------------'|_| ....Punto

              Коментар


                #8
                Ето причината за изгаряне на инсталацията при мен - китайски предпазител, с номинал 10А, който всъщност е 30А А инсталация под 50 лв трудно ще намериш.
                Прикачени файлове
                Fiat Marea 1.8i 16V
                Fiat Tipo 1.4i 8V
                Fiat Punto 1.6i 8V
                www.italauto-bg.net/forum/

                Коментар


                  #9
                  Инсталациите за автомобили наистина са скъпички, но може би ще ти е по-добрата идея, за да избегнеш по-нататъчни проблеми. Свали снопа с кабели, който е пострадал и огледай хубаво, кои кабели са пострадали и проследи от къде идват и какви консуматори са вързани на тях. Лошото е че покрай стопените кабели, ще има и други пострадали, които могат да те заблудят от къде е дошъл проблема. Голямата консумация, която по-вероятно е довела до стопяването на кабелите може да е от хлабава букса, която може да е на контактния ключ, бушонното табло или самия контактен ключ да е с хлабави пластини. Огледай по кои пластини има нагар.
                  Fiat Tipo 1.4i.e. 72hp 1993 - истинският автомобил
                  Fiat Coupe 2000 16V 139hp 1995 - като хубавата жена - кеф ти е да си с нея, но ти къса нервите и джоба - продадена
                  -------------------------------------------------------------

                  Коментар


                    #10
                    кабели

                    я ги снимай иги качи тук може да се види нещо такива големи кабели са от акумолатора към стартера и генерагора така също и към бушоните по малки към контактния ключ и перката на вентилатора на радятора освен да разрежеш снопа и да почнеш да преглеждаш жичка по жичка кое е здраво и кое не и с какви цветове са и по схема да си ги въстановишако не намериш нещо от друга кола такова ново едва ли щеима а и мисля че не е необходимо
                    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                    Коментар


                      #11
                      Вероятно ще се наложи смяна на цялата предна част на инсталацията
                      Fiat Marea 1.8i 16V
                      Fiat Tipo 1.4i 8V
                      Fiat Punto 1.6i 8V
                      www.italauto-bg.net/forum/

                      Коментар


                        #12
                        Независимо кой от вариантите за ремонт на инсталация ще избереш, ползването на споялник е задължително.
                        Fiat Tipo 1.4i.e. 72hp 1993 - истинският автомобил
                        Fiat Coupe 2000 16V 139hp 1995 - като хубавата жена - кеф ти е да си с нея, но ти къса нервите и джоба - продадена
                        -------------------------------------------------------------

                        Коментар


                          #13
                          2000_16V написа:
                          Независимо кой от вариантите за ремонт на инсталация ще избереш, ползването на споялник е задължително.
                          Поялник искаш да кажеш! :D
                          Frontera Sport, X20SE март 1998

                          Коментар


                            #14
                            Въпреки огромното мое желание да си я направя сам ,опрях до сервиз.Не че съм технически неграмотен ,но не успях да се справя.Проблема според тях е бил в дебелият кабел от стартера ,който се е търкал в корпуса и е дал на маса.Освен това се оказа ,че и таблото, някакво реле също са изгоряли.Макар ,че това с кабела ми се струва малко вероятно ,но не исках да се ровя повече защото получих ужасно главоболие от цената и исках да се разкарам от там колкото се може по-бързо.Нищо лично ,момчетата работят бързо и коректно , но цялата случка ми дойде в повече.

                            Коментар


                              #15
                              kikianev написа:
                              Въпреки огромното мое желание да си я направя сам ,опрях до сервиз.Не че съм технически неграмотен ,но не успях да се справя.Проблема според тях е бил в дебелият кабел от стартера ,който се е търкал в корпуса и е дал на маса.Освен това се оказа ,че и таблото, някакво реле също са изгоряли.Макар ,че това с кабела ми се струва малко вероятно ,но не исках да се ровя повече защото получих ужасно главоболие от цената и исках да се разкарам от там колкото се може по-бързо.Нищо лично ,момчетата работят бързо и коректно , но цялата случка ми дойде в повече.
                              И аз така се чувствах не можех да си намеря място докато не си отремонтирам АБС-а за 5 лева ,но си играх 3 дни.Все пак чувстото след като успееш е върховно.
                              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                              Коментар

                              Working...
                              X