Купих си вчера едно СД, само, че имам проблем. Старият оригинален касетофон си работеше дори и колата да не е на контакт, обаче новото трябва да е на контакт и проблема идва точно тук, че когато загася колата след това дам на контакт и пусна СД-то всички настройки се губят. А и друго да попитам нормално ли е да загрява отзад и отгоре самата метална част на СД-то. Панела не загрява обаче 30 мин свирня и дисковете са бая топлички както и СД-то. Ако това ще помогне СД-то е ново
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем със СД или по точно захранването
Collapse
X
-
Проблема е, че съм жив хал относно кабеляци и т.н. Единствено успях да го сложа сам, защото имаше там некви евро букси и т.н., дефакто само махнах стария и сложих новият. Това е CD-то : А тези тонколони ги взех, за да ги сложа отзад на оригиналните места : На опаковката на тонколоните пише 130W max, 4x6’’ 10x15 cm. Мен лично ме съмнява да докара 130W. Едва ли 30-40 ще захрани и ще пръцнат. На CD-то пише 52Wx4, за сега отпред съм си с оригиналните колони във вратите, пищялките оригиналните на таблото и отзад тези JVC-та. Наложи ми се преди малко да сваля CD-то от колата и направо се опарих като го пипнах отзад на оребреното където са жаковете за буксите. А и по цялелият метален корпус си беше доста топло. Възможно ли е заради тонколоните така да загрява? От къде идва тая топлина и нормална ли е? Да не греша нещо аз? Не е работило повече от 20-25 минути, като не го увеличавам над 30 за да разработи още новите колони. П.П. Голям майтап - вчера ги слагам колоните, струва ми се, че свирят много добре като не са закачени за кората, обаче като ги сложа и всеедно ги няма. Оказа се, че на оригиналните капачета на бравото има някакво дунапренено покритие и то спирало целият звук. Та днес се родихMB 280 S W108 67' - pickUp
MB 450 SEL 6.9 W116 75' - RESTORATION
ex.VWPOLO6N1 95'; Fiat Bravo 1.8 GT 95'
Now : private - MB 230 CE Sportline W124 89' - Black Dream
office - Skoda Fabia HTP 1.2 04' - Blue Kid
Коментар
-
Уфф тежък случай си ти :DСони ама какво ? Дай модел да ми видя manul-а или най добре снимай опсанието с кабелите на гърба му дето е.Казах ти нормално е да грее, оребрението отзад служи като радиатор + тясното мяссто в бравото = жега.Реалната мощност на ЦДто е 13-15в на канал.Ако наистина си жив хал - намери някой приятел да го върже.По принцип 2 кабела се връзват един за друг, с цел да имаш постоянно напрежение и без контакт.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Е малко повече му е мощността от тези обявени 13-15 W. на канал ама не е и 4Х52 де а и Те са обявени като пикова мощност.Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
Същото е като на снимката нека някой да каже как за да не изгоря плеара. Между другото имам чуството, че червеният би трябвало да влезне при жълтия ЗАЩОТО жълтият има място за две букси, дано не бъркам и не объркам някой от колегите. Айде да видиме как еMB 280 S W108 67' - pickUp
MB 450 SEL 6.9 W116 75' - RESTORATION
ex.VWPOLO6N1 95'; Fiat Bravo 1.8 GT 95'
Now : private - MB 230 CE Sportline W124 89' - Black Dream
office - Skoda Fabia HTP 1.2 04' - Blue Kid
Коментар
-
Пробвах всички комбинаций няма братче. Има само ефект когато е жълтият в червения и червения в жълтия, само тогава без на контакт чувам как CD-то се включва, дори приема диск, но на дисплея никаква реакция, трябва пак да дам на контакт за да тръгне и дисплея т.е. цялото CD. Иначе е интересно хем да се включва, хем да не работи панела.MB 280 S W108 67' - pickUp
MB 450 SEL 6.9 W116 75' - RESTORATION
ex.VWPOLO6N1 95'; Fiat Bravo 1.8 GT 95'
Now : private - MB 230 CE Sportline W124 89' - Black Dream
office - Skoda Fabia HTP 1.2 04' - Blue Kid
Коментар
-
Трябва да вържеш червения и жълтия на плюс а черния на минус.Обаче за да не се губят настроиките трябва да намериш кои кабел от буксата на колата е постоянен плюс.Защото в момвнта си ги вързал на кабела които подава плюс след като колата е на контакт. Трябжа да има и друг с постоянен плюс НАМЕРИ ГО.
Коментар
-
Май се опитваш да намериш работа на някой сервиз за ремонт на електроника. Към жълтия кабел включи и двата пина (този с червения и този с жълтия кабел). Червения кабел, който отива към евробуксите остави свободен. Щракни буксите и виж дали ще тръгне без контакт или тръгва само когато си на контакт. Ако тръгва само, когато си на контакт ще се наложи да обърнеш местата на жълтия и червения кабел от евробуксата. П.П. Ако не си сигурен какво правиш по-добре се обърни към някой който е наясно, за да избегнеш ядове с ходене по сервизи.Fiat Tipo 1.4i.e. 72hp 1993 - истинският автомобил
Fiat Coupe 2000 16V 139hp 1995 - като хубавата жена - кеф ти е да си с нея, но ти къса нервите и джоба - продадена
-------------------------------------------------------------
Коментар
-
2000_16V написа:Май се опитваш да намериш работа на някой сервиз за ремонт на електроника. Към жълтия кабел включи и двата пина (този с червения и този с жълтия кабел). Червения кабел, който отива към евробуксите остави свободен. Щракни буксите и виж дали ще тръгне без контакт или тръгва само когато си на контакт. Ако тръгва само, когато си на контакт ще се наложи да обърнеш местата на жълтия и червения кабел от евробуксата. П.П. Ако не си сигурен какво правиш по-добре се обърни към някой който е наясно, за да избегнеш ядове с ходене по сервизи.MB 280 S W108 67' - pickUp
MB 450 SEL 6.9 W116 75' - RESTORATION
ex.VWPOLO6N1 95'; Fiat Bravo 1.8 GT 95'
Now : private - MB 230 CE Sportline W124 89' - Black Dream
office - Skoda Fabia HTP 1.2 04' - Blue Kid
Коментар
-
Нищо му няма.Гледай на 15-20 дена да палиш колата Че някои плейъри имат прилични утечки.Кефи се там и ако искаш подобрение на звука - http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=35120F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар