Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем със СД или по точно захранването

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    За сони и голяма консумация в стенд бай режим не съм чувал. Ако си ползваш колата от време на време - няма да имаш ядове.
    Fiat Tipo 1.4i.e. 72hp 1993 - истинският автомобил
    Fiat Coupe 2000 16V 139hp 1995 - като хубавата жена - кеф ти е да си с нея, но ти къса нервите и джоба - продадена
    -------------------------------------------------------------

    Коментар


      #17
      А изолацията на вратите ще е правя, но след като си взема херцовете за предните врати да прайм дискотека бууууум буууууууум
      MB 280 S W108 67' - pickUp
      MB 450 SEL 6.9 W116 75' - RESTORATION
      ex.VWPOLO6N1 95'; Fiat Bravo 1.8 GT 95'
      Now : private - MB 230 CE Sportline W124 89' - Black Dream
      office - Skoda Fabia HTP 1.2 04' - Blue Kid

      Коментар


        #18
        2000_16V написа:
        Към жълтия кабел включи и двата пина (този с червения и този с жълтия кабел). Червения кабел, който отива към евробуксите остави свободен. Щракни буксите и виж дали ще тръгне без контакт или тръгва само когато си на контакт. Ако тръгва само, когато си на контакт ще се наложи да обърнеш местата на жълтия и червения кабел от евробуксата.
        Преди няколко дена си взех същият плеър и го монтирах за 5 мин. За разлика обаче от предишният плеър (пак на Sony) сега ми прави впечатление, че си губи настройките (или не съм обръщал внимание или плеъра ги е записвал в постоянна памет). Ще опитам същият трик, но бих искал да си изясня няколко детайла:- евробукса наричате тази с 2та конектора, а не единичният който влиза в плеъра?- проводника с жълтият кабел е значително по-дебел от червеният, което значи, че проводника с червеният кабел не е пригоден да понесе товара на цялата система (т.е. колоните при макс натоварване)? На схемата е посочено, че по жълтият трябва да протича непрекъснато ток, а червеният само при даване на контакт. Очевидно до сега по жълтият проводник е протичал ток само на контакт, а на червеният може да протича ток или непрекъснато или никога да не имало (в случай, че изобщо не е свързан).Ако се разменят изходите на евробуската то червеният проводник ще стане захранващ, докато плеъра свири, а той е по-тънък.Бъркам ли нещо в размислите... и изобщо някой може ли да обясни какво точно се опитваме да направим по този начин (с разменянето на изводите - очевидно е, че на жълтият край имаме 2 опции за съединяване, т.е. два женски сокета, а не червеният само един, от където се предполага, че е удачно да се разменят ако след това искаме да свържем червеният край към жълтият, от страната на плеъра а не евробуската)? Малко е объркващо.. но за това и питам, тъй като все пак плеъра ми работи при сегашното свързване (макар и да губи ток при изключване от контакт).. но нещо ми се струва, че се обръщат изводите по-скоро на принципа, разменяй докато тръгне, но очевидно изпускам нещо
        FIAT Marea 1.9 JTD HLX

        Коментар


          #19
          Okay, справих се с отговорите на въпросите си сам При мен на жълтата жица идваща от автомобила има напрежение само при даден контакт. На червената има напрежение винаги.На схемата на плеъра (Sony CDX-GT430U) на жълтата жица се очаква постоянно напрежение, а на червената само при контакт. Реално трябваше да изпълня вариант b. показан на картинката, но вместо това направо размених пиновете на буксата (с изваждане на пиновете и разменянето на местата им) с цел по по-дебелят кабел да си протича постоянно ток, тъй като по схема това е основният захранващ кабел (жълт), а червеният очевидно протича толкова ток, колкото да показва на плеъра дали да остане включен или да се самоизключи (на база позицията на контактният ключ).За всеки случай настроих и самият плеър да се замозагася напълно 30 секунди след изключване от контакт. Това при мен не е по принцип задължително тъй като плеъра сам засича (по червената жица), че автомобила е изгасен.Въпреки, че не пробвах, но вероятно ако искате да държите плеъра непрекъснато включен, дори когато не сте дали на контакт и ръчно да го гасите, когато не го ползвате, то трябва жълтият и червеният проводник да се свържат заедно и общият им изход (от страната на евробуската) да отиде към извода с винаги наличното напрежение (вариант c. на втората картинка, с уговорката, че общият край, показан като жълт, оригинално при мен беше червената жица - постоянно налично напрежение).
          Прикачени файлове
          FIAT Marea 1.9 JTD HLX

          Коментар


            #20
            Колега perlsite - каква е консумацията на ток когато всичко е в покой, при този начин на свързване ?

            Коментар


              #21
              ogi28b написа:
              Колега perlsite - каква е консумацията на ток когато всичко е в покой, при този начин на свързване ?
              И аз имам Сони и консумацията при свързани винаги и двата плюса е над 100мА, но само тогава касетофона работи без контакт. Не е проблем ако караш всеки ден, повече от година съм карал така колата, но всеки ден по 40км минавах.Сега съм го свързал за мен правилно, единият плюс е постоянен за да си помни настройките, а другият е през контакт. Така пише и в книжката. Недостатък е че СД-то работи само при контакт, а предимството е че консумацията ми при включена аларма е 10-15мА :D На колегата ще кажа, че дори и да не е на контакт колата може да извадиш диска. Механиката си работи, така е направено.
              Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
              Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

              Коментар


                #22
                Да, просто исках да насоча колегата предварително към източника на проблем, когато след няколко седмици се чуди защо му е паднал акумулатора.

                Коментар


                  #23
                  ogi28b написа:
                  Колега perlsite - каква е консумацията на ток когато всичко е в покой, при този начин на свързване ?
                  За кой от вариантите на включване говориш?Ако става дума за вариант b., който ползвам смятам, че консумацията е абсолютно минимална, вероятно под 5mA.Ако говорим за вариант c., то там може би колегата е прав за въпросните 100мА, макар, че в ръководството изрично е упоменато (виж прикачената картинка). Ако се спази съвета, то пак предполагам, че консумацията пада до нещо от порядъка от 1-5mA (колкото да държи паметта "жива").
                  Прикачени файлове
                  FIAT Marea 1.9 JTD HLX

                  Коментар


                    #24
                    Т.е. моделът има нещо като тотално изключване, доколкото разбирам, което е добре, и сигурно наистина няма да имаш проблеми. Но все пак измери консумацията, няма да сбъркаш

                    Коментар


                      #25
                      Все пак при кой от начините на свързване имаш съмнения, че ще има по-голяма консумация?
                      FIAT Marea 1.9 JTD HLX

                      Коментар


                        #26
                        Това е дадено за коли, които нямат изведен кабел от контакт при касетофона. Не че е трудно да си изведеш такъв.Тази функция на касетофона изключва само дисплея, например след 30 секунди от натискането еднократно на OFF бутона. През тези 30 секунди касетофона не работи, в смисъл не свири, но на дисплея се изписва SONY MP3 CD PLAYER ала бала... Ако не ти се чака можеш да задържиш за повече време бутона и се изключва веднага. Точно в това положение съм мерил висока консумация, даже пробвах със свален панел. Някъде бях чел че крайните стъпала на усилвателя стояли постоянно под напрежение и от там идва тази консумация.На приятел в Мареята със друга марка СД при свързани двата плюса, защото държеше да му работи без контакт, консумацията е 180мА, а без СД или като е направено да се включва само при контакт и пусната аларма 30мА, което мисля че достатъчно ясно показва от къде е консумацията. Брат му на С-класа си маха минусувата клема на акумулатора, ако няма да кара колата няколко дни, че си е старичък акумулатора и после няма никой :DП.С. perlsite при свързани едновременно и двата плюса на касетофона за да ти работи без контакт консумацията е голяма. Ако си свържеш само единият постоянно, жълтият, а другият, червеният ти е през контакт няма проблем и си помни настройките. Имайте в предвид, че това са цветовете откъм СД-то. На Бравата на буксата на колата двата кабела са обърнати
                        Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                        Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                        Коментар


                          #27
                          ilko-gd написа:
                          Ако си свържеш само единият постоянно, жълтият, а другият, червеният ти е през контакт няма проблем и си помни настройките. Имайте в предвид, че това са цветовете откъм СД-то. На Бравата на буксата на колата двата кабела са обърнати
                          При мен е свързано точно така и при мен бяха обърнати жълта/червена жица.. Иначе както бях писал, не съм пробвал другият вариант и незнам точно каква консумация има. Auto OFF функцията е предвидено за стари автомобили, при които няма "ACC" позиция, но това се симулира точно като вържеш 2та кабела в едно от страната на плеъра, а от страната на автомобила вземеш само постоянното (не през ключа) напрежение.Обаче това с голямата консумация е интересно... и може тези дни да пробвам подобно свързване само за да замеря консумацията, че ми стана любопитно. Все пак си мисля, че хората са го измислили (поне както е обяснено в ръководството)
                          FIAT Marea 1.9 JTD HLX

                          Коментар


                            #28
                            Аве да ви питам има един син кабел мисля, с лепенка въху него ATT , той за какво е доколкото разбрах от упътването на моито сони е,че било да си го вържа към лампа да ми мига в синхрон с басъ ?
                            >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                            Коментар


                              #29
                              Синият кабел е за управление. Например при пускането на касетофона да се пуска антената, ако е електрическа или да се включва и усилвателя за буфера в багажника и други такива неща. На този кабел има + при включен касетофон.
                              Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                              Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                              Коментар


                                #30
                                ilko-gd написа:
                                Синият кабел е за управление. Например при пускането на касетофона да се пуска антената, ако е електрическа или да се включва и усилвателя за буфера в багажника и други такива неща. На този кабел има + при включен касетофон.
                                , за тази цел си има пуснат жълт кабел пише "only remote" и еди си колко милиампера не помня точно...
                                >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                                Коментар

                                Working...
                                X