За сони и голяма консумация в стенд бай режим не съм чувал. Ако си ползваш колата от време на време - няма да имаш ядове.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем със СД или по точно захранването
Collapse
X
-
А изолацията на вратите ще е правя, но след като си взема херцовете за предните врати да прайм дискотека бууууум буууууууумMB 280 S W108 67' - pickUp
MB 450 SEL 6.9 W116 75' - RESTORATION
ex.VWPOLO6N1 95'; Fiat Bravo 1.8 GT 95'
Now : private - MB 230 CE Sportline W124 89' - Black Dream
office - Skoda Fabia HTP 1.2 04' - Blue Kid
Коментар
-
2000_16V написа:Към жълтия кабел включи и двата пина (този с червения и този с жълтия кабел). Червения кабел, който отива към евробуксите остави свободен. Щракни буксите и виж дали ще тръгне без контакт или тръгва само когато си на контакт. Ако тръгва само, когато си на контакт ще се наложи да обърнеш местата на жълтия и червения кабел от евробуксата.FIAT Marea 1.9 JTD HLX
Коментар
-
Okay, справих се с отговорите на въпросите си сам При мен на жълтата жица идваща от автомобила има напрежение само при даден контакт. На червената има напрежение винаги.На схемата на плеъра (Sony CDX-GT430U) на жълтата жица се очаква постоянно напрежение, а на червената само при контакт. Реално трябваше да изпълня вариант b. показан на картинката, но вместо това направо размених пиновете на буксата (с изваждане на пиновете и разменянето на местата им) с цел по по-дебелят кабел да си протича постоянно ток, тъй като по схема това е основният захранващ кабел (жълт), а червеният очевидно протича толкова ток, колкото да показва на плеъра дали да остане включен или да се самоизключи (на база позицията на контактният ключ).За всеки случай настроих и самият плеър да се замозагася напълно 30 секунди след изключване от контакт. Това при мен не е по принцип задължително тъй като плеъра сам засича (по червената жица), че автомобила е изгасен.Въпреки, че не пробвах, но вероятно ако искате да държите плеъра непрекъснато включен, дори когато не сте дали на контакт и ръчно да го гасите, когато не го ползвате, то трябва жълтият и червеният проводник да се свържат заедно и общият им изход (от страната на евробуската) да отиде към извода с винаги наличното напрежение (вариант c. на втората картинка, с уговорката, че общият край, показан като жълт, оригинално при мен беше червената жица - постоянно налично напрежение).FIAT Marea 1.9 JTD HLX
Коментар
-
ogi28b написа:Колега perlsite - каква е консумацията на ток когато всичко е в покой, при този начин на свързване ?Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
ogi28b написа:Колега perlsite - каква е консумацията на ток когато всичко е в покой, при този начин на свързване ?FIAT Marea 1.9 JTD HLX
Коментар
-
Това е дадено за коли, които нямат изведен кабел от контакт при касетофона. Не че е трудно да си изведеш такъв.Тази функция на касетофона изключва само дисплея, например след 30 секунди от натискането еднократно на OFF бутона. През тези 30 секунди касетофона не работи, в смисъл не свири, но на дисплея се изписва SONY MP3 CD PLAYER ала бала... Ако не ти се чака можеш да задържиш за повече време бутона и се изключва веднага. Точно в това положение съм мерил висока консумация, даже пробвах със свален панел. Някъде бях чел че крайните стъпала на усилвателя стояли постоянно под напрежение и от там идва тази консумация.На приятел в Мареята със друга марка СД при свързани двата плюса, защото държеше да му работи без контакт, консумацията е 180мА, а без СД или като е направено да се включва само при контакт и пусната аларма 30мА, което мисля че достатъчно ясно показва от къде е консумацията. Брат му на С-класа си маха минусувата клема на акумулатора, ако няма да кара колата няколко дни, че си е старичък акумулатора и после няма никой :DП.С. perlsite при свързани едновременно и двата плюса на касетофона за да ти работи без контакт консумацията е голяма. Ако си свържеш само единият постоянно, жълтият, а другият, червеният ти е през контакт няма проблем и си помни настройките. Имайте в предвид, че това са цветовете откъм СД-то. На Бравата на буксата на колата двата кабела са обърнатиFiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
ilko-gd написа:Ако си свържеш само единият постоянно, жълтият, а другият, червеният ти е през контакт няма проблем и си помни настройките. Имайте в предвид, че това са цветовете откъм СД-то. На Бравата на буксата на колата двата кабела са обърнатиFIAT Marea 1.9 JTD HLX
Коментар
-
Синият кабел е за управление. Например при пускането на касетофона да се пуска антената, ако е електрическа или да се включва и усилвателя за буфера в багажника и други такива неща. На този кабел има + при включен касетофон.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
ilko-gd написа:Синият кабел е за управление. Например при пускането на касетофона да се пуска антената, ако е електрическа или да се включва и усилвателя за буфера в багажника и други такива неща. На този кабел има + при включен касетофон.>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар