Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Крушки на габарити-горят често

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Крушки на габарити-горят често

    Здравейте колеги!Проблема ми е свързан с прекалено честата смяна на крушките за заден ,десен габарит(3бр)!Дори да има здрава крушка. тя е почти стопена.Странното е , че се случва само с десният габарит.Колата е Фиат Браво 1.6 16V Благодаря предварително!

    #2
    Как се топи тази крушка? Не е ли стъклена. Закупи някоя по-скъпа - OSRAM, NARVA ... Щом само тя гори по-вероятно проблема е в нея или цокъла и е хлабав и преискрява.
    Fiat Tipo 1.4i.e. 72hp 1993 - истинският автомобил
    Fiat Coupe 2000 16V 139hp 1995 - като хубавата жена - кеф ти е да си с нея, но ти къса нервите и джоба - продадена
    -------------------------------------------------------------

    Коментар


      #3
      Става въпрос и за 3те крушки!OSRAM са и цокалите са добре!

      Коментар


        #4
        Че сложи си диоди... хем ги има цветни ,сини,зелени ,червени ....
        >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

        Коментар


          #5
          Аз до скоро бях още с оригиналните заводски OSRAM, но нажежаемите им жички бяха провиснали т.е. готови да изгорят и взех кардинално решение смених абсолютно всички задни крушки но сложих Hella.
          Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
          Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

          Коментар


            #6
            Обърни внимание на основния куплунг. Виж му състоянието. Как са цоклите на самите лампи?
            Fiat Marea 1.8i 16V
            Fiat Tipo 1.4i 8V
            Fiat Punto 1.6i 8V
            www.italauto-bg.net/forum/

            Коментар


              #7
              Три причини за бързото изгаряне на крушките:1. Некачествена изработка.2. Състоянието на клемите на акумулатора и самият акумулатор.3. Проблем в алтернатора-голям заряден ток,презареждане.
              Fiat Marea TD100

              Коментар


                #8
                Колега @iuly_vn ако презареджда няма да горят крушките на десният стоп ами на всякъде. Най често горят крушките от дупките по пътищата. На тежкотоварните автомобили (камиони) цялата основа стой на гумени тампони. И хубава маса да няма и лоша връзка да има няма как от това да горят.

                Коментар


                  #9
                  стопове

                  не е ваш така ту кама както и да е трябвя дя се разглоби стопа и да се провери и връзките до крушката да се види колко V идва
                  КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                  Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                  http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                  Коментар


                    #10
                    Няма как да идва в повече напрежение.

                    Коментар


                      #11
                      chaveto написа:
                      Няма как да идва в повече напрежение.
                      Не казвам че крушките горят САМО от презареждане. Сложи си качествени крушки, здрави връзки и ще видим дали няма да изкарат, 5-6 години. И как така мислиш че няма как да идва повече напрежение? Я помисли пак! Знаеш ли че някои алтернатори подават над 28V напрежение и 40Амп ток. Какво става тогава, когато клемите са хлабави или не дават добър контакт! И освен това, е съвсем вероятно да изгарят точно определени крушки, защото при подобни екстремни условия, горят първо тези, които са най некачествени.
                      Fiat Marea TD100

                      Коментар


                        #12
                        Няма как да има пренапрежение само на един от стоповете. И за да махнем като виновник крушките, нека колегата да размени тези от левият стоп с тези от десният. Ако и тогава изгорят ти кажи тогава и те ли са некачествени.

                        Коментар


                          #13
                          iuly_vn написа:
                          Знаеш ли че някои алтернатори подават над 28V напрежение и 40Амп ток. .
                          Колегата ilkor мисля че казваше, че пикът може да удари 90 волта, и електрониката е задължително да може да устои на такъв пик. А 90 е много повече от 28. При хлабави клеми - 90 волта... Съгласен съм с колегата iuly_vn

                          Коментар


                            #14
                            И без хлабави клеми може да достигнем стойности от 20в и нагоре, достатъчно е да е повреден регулатора. Без акумулатор в повечето случай изгаря регулатора и тогава напрежението може да достигне няколко стотин волта, но няма как да изгори само един от стоповете. В автомобила е пълно със свето диоди който не минават през стабилизатор и едно такова повишаване на напрежението ще е фатално за тях много преди да изгорят крушките. Има още доста неща които ще пукнат преди една крушка.

                            Коментар


                              #15
                              Хлабава връзка за това се типо крушката провери дали влиза хлабаво крушката
                              Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                              Коментар

                              Working...
                              X