Колеги днес си взех бравото от автокъщата кадето го бях оставил за продан да го покарам малко и изнинка следния проблем .... карам си аз, виждам един приятел и решавам да му свирна за да се обърне .... в момента в който натискам клаксона свирката свирва и започва постоянно да свири откачих бушона и започнах а търся повредата .... в първия момент мислех че проблема е в волана кадето е контактната площ... но грешах ... след като откачих механизма и сложих бушона клаксона продължаваше да свири ... което ме навейда на мисълта че релето е залепило .... въпроса е каде е то
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Реле клаксон ?
Collapse
X
-
колеги преди малко свалих релето но се оказа че не е от него ./.... сега мисля да да разглобя волана данеби да е от гъвкавата лента някаде проблема щото на леко навит волан натиснах клаксон и ..... ЦУНАМИ !!!!AUDI 1.8 20V TURBO
ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD
Коментар
-
Kолеги локализирах горе-доло проблема .... след като сложих релето и вече бях сигурен че не е от него разглобих пластмасите на волана и откачих всички кабели ... сложих предпазитела и всичко си е ок ... което ме навежда на мисълта за гъвкава лента .....което от своя страна е 30лв и не е никак хубаво Yellow_Flash_Colorz_PDT_07 . но след работа като ми остане повече време да го разглобя повече ще видя дали е от лентата и имали възможност да я оправя (относно релетата зад панела с предпазители .... има 2 жълти и 1 по малко от тях "черно" .... именно то е за клаксона)AUDI 1.8 20V TURBO
ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD
Коментар
-
tomny написа:Колега, как разглобяваш волана, за да стигнеш до механизма? Имам предвид, как махаш кората, която покрива еърбега, за да стигнеш до контактните пластини?--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар