Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как по най-културен начин да си изкарам +12v?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    MorningEnergy написа:
    Изкарах си от таблото с бушоните
    Ми Just Cool
    >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

    Коментар


      #17
      от запалката съм захранил доста неща
      Фиат Мареа 1,8 16В, 1999г

      Коментар


        #18
        alvanovo написа:
        от запалката съм захранил доста неща
        в повечето случаи радиото и тя с на един бушон и аз кат газар си вързах неона външния там и в един дъжд викам чаи да го пусна да са праая на ... хах и някъде окаси и бушона издумка... и затва избягвам да пускам неона в даждовно време ...
        >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

        Коментар


          #19
          Аз си сложих още един бушон 15 ампера през който захранвам радиото и антирадара.А btw като се бях заврял под таблото установих, че горното каре на кормилния прът е разбито (явно от там ми потропва волана като мина през дупка).Някой знае ли колко струва ново и лесно ли се сменя?
          _/''''''''''''''''''''''''\_
          //---------------\\
          [( )== //// ==( )]
          |_|'------------'|_| ....Punto

          Коментар


            #20
            MorningEnergy написа:
            Аз си сложих още един бушон 15 ампера през който захранвам радиото и антирадара.А btw като се бях заврял под таблото установих, че горното каре на кормилния прът е разбито (явно от там ми потропва волана като мина през дупка).Някой знае ли колко струва ново и лесно ли се сменя?
            м тои волана на пунто е чупещ бе колега дане ти е хлабаво за хаващането и да играе затуи ?
            >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

            Коментар


              #21
              MorningEnergy написа:
              Искам да си направя така, че радиото да ми се включва автоматично като втътна ключа.Освен това имам радар детектор и искам и него да го направя да си се включва автоматично.@vgeorgiev кои например?Искам да взема ток от някъде където е най-езопасно, да не прецакам нещо.
              Какво ти е радиото ?На моето като му натисна и задържа MUTE бутона изписва IGN ON или IGN OFF. В едно от двете положения се пуска само при контакт.
              04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

              Коментар


                #22
                Някакво обикновенно радио касетофонче марка "Aiwa".Големият му плюс е в това, че има вход за Mp3 плеар или CD и за това го използвам още.Иначе така както го бях вързал преди, като го изключиш дори и да махнеш панела хаби ток и колата ако не се кара повече от два дни, не пали. В момента се включва автоматично като врътна ключа и е много удобно. Има два кабела, единия е за да си запаметява настройките който се връзва към постоянен +, другия е за да се включи и захранва. Този който е за пускането се включва към плюса от ключалката. Преди бях вързал и двата кабела към постоянния плюс и дърпаше ток.@Fiat_Punto11 от каренцето е.Застопоряващия механизъм няма връзка с въртенето на кормилния прът.
                _/''''''''''''''''''''''''\_
                //---------------\\
                [( )== //// ==( )]
                |_|'------------'|_| ....Punto

                Коментар


                  #23
                  krasio_79bs написа:
                  MorningEnergy написа:
                  Да, но аз искам да си гасне сам след като изгася двигателя.Иначе ще дърпа ток и като не карам колата няколко дни акумулатора ще пада.
                  Тогава си вземи ток от запалката.При мен има ток само когато е на контакт.И това ме дразнеше при всяко стартиране на двигателя се подава ток и радардетектора си писука всеки път.Затова си го вързах на плафона,изключвам си го от буксата на самият детектор.
                  Не споделям мнението, че е хубаво радар-детекторът да е включен постоянно. Ако сте обърнали внимание, тези устройства доста се нагряват докато работят - най-малкото не е безопасно да стои задълго без наблюдение. Предполагам, че и консумацията им не е пренебрежимо малка, така че и за акумулатора не е хубаво.Най-удачният вариант е да се изключва с изгасянето на колата от контактния ключ. Неслучайно всичките големи консуматори на колата (фарове - дълги, къси, за мъгла, вентилатор купе, запалка) са направени да се изключват по този начин.Изключването на детектора от буксата означава, че при последващо включване пак от буксата отново ще писука, така че засега изход от началното пискане няма.
                  Fiat Marea 1.8 HLX, 113 к.с., 1996 г.

                  Коментар


                    #24
                    IvoMarea написа:
                    krasio_79bs написа:
                    MorningEnergy написа:
                    Да, но аз искам да си гасне сам след като изгася двигателя.Иначе ще дърпа ток и като не карам колата няколко дни акумулатора ще пада.
                    Тогава си вземи ток от запалката.При мен има ток само когато е на контакт.И това ме дразнеше при всяко стартиране на двигателя се подава ток и радардетектора си писука всеки път.Затова си го вързах на плафона,изключвам си го от буксата на самият детектор.
                    Не споделям мнението, че е хубаво радар-детекторът да е включен постоянно. Ако сте обърнали внимание, тези устройства доста се нагряват докато работят - най-малкото не е безопасно да стои задълго без наблюдение. Предполагам, че и консумацията им не е пренебрежимо малка, така че и за акумулатора не е хубаво.Най-удачният вариант е да се изключва с изгасянето на колата от контактния ключ. Неслучайно всичките големи консуматори на колата (фарове - дълги, къси, за мъгла, вентилатор купе, запалка) са направени да се изключват по този начин.Изключването на детектора от буксата означава, че при последващо включване пак от буксата отново ще писука, така че засега изход от началното пискане няма.
                    Колега,нещо не си ме разбрал правилно ми се струва.Пример-Качвам се сутринта и тръгвам от точка А до точка Б.Включвам радардетектора от буксата и си изпиуква един път и така докато не реша да го изключа при достигане на точка Б.Независимо колко пъти ще ми се наложи да спра автомобила от точка А до Б(някой иска кафе,друг вестник,трети да си купи закуска и тн..)Изпискването е сведено само до едно единствено.Пример 2-Тръгвам и пиууу,спирам,пак тргвам и пиииууууу и така колкото пъти изгася двигателя за да спра ще слушам досадното пииииуу. Оставял съм го по 3 дена да работи в колата и мога да ти кажа че нямам никакъв проблем с консумацията от акумулатора.Едва ли харчи повече ток от аларма на автомобил.
                    FIAT FORUM BULGARIA
                    Ракията е над политиката

                    Видео от Италфест 2011

                    Коментар

                    Working...
                    X