Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

няма ток през запалката на типо ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    няма ток през запалката на типо ?

    проблеме е че през запалката не минава никакав ток немога да си зареждам телефона в колата и немога да използвам запалката.... проверих дали е от бушоните но за сажеление не е... типо е 1.6 i,e края на 94г.. ако някой може да ми помогне ще бада много благодарен... :
    сяка кола на място и на думи много върви но истената е street racing!

    #2
    Разглобяваш и търсиш или липсва + или маса. Ако е маса лесно - хващаш се на първия удобен болт към корпус ако е + проследяваш жицата и ако не намериш проблем пускай нова от бушона предполагам няма да имаш проблеми с прекарването и.
    Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

    Коментар


      #3
      Отзад е на букса, а тя понякога се откача! Махни пепелника и след това издърпай цялата планка със запалката и виж какво става отдолу!
      ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
      // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

      Коментар


        #4
        Executer написа:
        Отзад е на букса, а тя понякога се откача! Махни пепелника и след това издърпай цялата планка със запалката и виж какво става отдолу!
        добре направих това видях кабелите сичко си наред .. не видях някой откачен кабел нещо друго
        сяка кола на място и на думи много върви но истената е street racing!

        Коментар


          #5
          Взимай мултицета и почвай да мериш ако не знаеш как се работи с уреда виж има важна тема "Инструкции за работа с мултицет" там е описано как се работи с него.
          Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

          Коментар


            #6
            ако не ти се занимава откачи стария кабел и си пусни нов от акумолатора ... разбирасе с бушонче някъде по кабела
            >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

            Коментар


              #7
              Провери дали самото гнездо на запалката не се е окислило. Откачи буксата и с мултицета провери дали има "верига" от задната страна на гнездото до вътрешната му част. И не е лошо да установиш, какво точно липсва на буксата - + или - (ако липсва нещо).
              Fiat Tipo 1.4i.e. 72hp 1993 - истинският автомобил
              Fiat Coupe 2000 16V 139hp 1995 - като хубавата жена - кеф ти е да си с нея, но ти къса нервите и джоба - продадена
              -------------------------------------------------------------

              Коментар


                #8
                А тя самата запалка не минава ли през таблото с бушоните ?
                ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                Коментар


                  #9
                  Запалката е към бушона на клаксона и касетофона те ако му работят значи проблема може да в самата запалка (да е прецакана) пробваи с някакъв уред който се включва в гнездото на запалката или с мултицет
                  Fiat TEMPRA 1.6 i.e. 159A3.048 75Hp + L.P.G
                  Fiat BRAVO 1.4 12V SX 80Hp + L.P.G
                  Fiat TIPO 1.6 i.e. Selecta 159A3.048 75Hp + L.P.G LOVATO

                  Коментар


                    #10
                    понеже сам малко бавно равиващ кумшията ми го направи смени цялта запалка и сега има.. а пак до колкото до клаксона неработи.... ;[ но се пак ви благодаря ;]
                    сяка кола на място и на думи много върви но истената е street racing!

                    Коментар

                    Working...
                    X