Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

неработеща "задна светлина"

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    ?

    ogi28b написа:
    След като е развален датчикът, как точно измерваш че има 12.4 В на гнездото ?
    Колега и аз изпаднах в чуденка , даже няколко пъти прочетох цялата дискусия , да не би да съм пропуснал нещо.На мен също ми е интересно откъде идват 12В във фасунгата при положение че включвателя е прецакан.
    ПОДКУПИ ПРИЕМАМ САМО В ПЕТЪК !!!

    FIAT CROMA 2000ie 8V 1987год.

    Коментар


      #17
      Re: неработеща "задна светлина"

      curko написа:
      Здравейте колеги!.Проблема е следния: Има напрежение до гнездото на въпросната задна светлина- 12,4V, но когато се сложи крушката несвети.Смених 4 нови крушки, които са изпробвани и работят, но не й на гнездото за задната.Смених стопа, но ефекта е същия- замерва се 12,2-12,5V, без крушката, когато я сложа- нъцки не свети.Изключвам варианта да не дава хубав контакт на гнездото, защото доста стегнато влиза крушката и на двата стопа.Сега се сещам за друго- къде се намира въпросното копче дето да подава напрежение, когато се включва на задна?.Махнах си кожуха на скоростния лост, но не намерих копче там, няма и кабел.Благодаря предварително!.Става дума за Браво 1,6/16V ’ 96година
      Колега , моля те дай информация след като си разрешиш проблема , кое нещо ти е създавало главоболия.
      ПОДКУПИ ПРИЕМАМ САМО В ПЕТЪК !!!

      FIAT CROMA 2000ie 8V 1987год.

      Коментар


        #18
        Re: ?

        T_SHOW написа:
        ogi28b написа:
        След като е развален датчикът, как точно измерваш че има 12.4 В на гнездото ?
        Колега и аз изпаднах в чуденка , даже няколко пъти прочетох цялата дискусия , да не би да съм пропуснал нещо.На мен също ми е интересно откъде идват 12В във фасунгата при положение че включвателя е прецакан.
        А дали датчика не подаваше "-"?
        FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
        Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

        Коментар


          #19
          + Подава. минусът е общ за целия стоп. Затова и беше въпросът ми дали всички останали светлини работят нормално, да не би да е прецакана масата.

          Коментар


            #20
            Така, сега положението е следното: приятелче дет разбира повече от мен( с тока съм доста на Вие), върза кабелче на буксата и като включих на задна лампара светна.Когато вкараш буксата в датчика- неще.Оттам приятелчето почна да се съмнява във датчика.Днес я гледах на канал( не съм я свалял), но няма нагар и нещо дет да й пречи да дава контакт.И той мн се чуди как има напрежение до куплонга.Утре ще сменя въпросния датчик и ще пиша какво е станало.

            Коментар


              #21
              Така засега проблема остава нерешен до утре.Взех въпросния датчик от ахм ауто( Много добри впечатления за момчетата, супер обслужване), но канала на който мислех да се кача беше запушен( паркирана кола).Утре, ако издебна възможност ще го сменя, помежду другото и реостата на перката ще трябва да оправям( клемите нагарят).Надявам се утре да имам инфо за датчика.

              Коментар


                #22
                Най-лесният вариант е следния:Разкачаш буксата на датчика,даваш двете крачета на буксата накъсо и даваш контакт.Ако светне светлината значи проблема е в датчика.Ако не светне,другиат вариант да подадеш на всяко от изводите на буксата директен "+" и пак да провериш.Ако светне проблема е в захранването на датчика.Ако и тогава не светне замери дали няма прекъсване на проводника от буксата до светлината отзад.Успех!
                COUPE 1.8 16V
                Volvo XC90 T6

                Коментар


                  #23
                  Re: неработеща "задна светлина"

                  curko написа:
                  Здравейте колеги!.Проблема е следния: Има напрежение до гнездото на въпросната задна светлина- 12,4V, но когато се сложи крушката несвети.Смених 4 нови крушки, които са изпробвани и работят, но не й на гнездото за задната.Смених стопа, но ефекта е същия- замерва се 12,2-12,5V, без крушката, когато я сложа- нъцки не свети.Изключвам варианта да не дава хубав контакт на гнездото, защото доста стегнато влиза крушката и на двата стопа.Сега се сещам за друго- къде се намира въпросното копче дето да подава напрежение, когато се включва на задна?.Махнах си кожуха на скоростния лост, но не намерих копче там, няма и кабел.Благодаря предварително!.Става дума за Браво 1,6/16V ’ 96година
                  Колега , ако ми обясниш как ги премери тези "12,4V в гнездото на въпросната задна светлина" без да ти работи включвателя ще се откажа официално да практикувам ел. услуги.
                  ПОДКУПИ ПРИЕМАМ САМО В ПЕТЪК !!!

                  FIAT CROMA 2000ie 8V 1987год.

                  Коментар


                    #24
                    [quote="NPD"]Най-лесният вариант е следния:Разкачаш буксата на датчика,даваш двете крачета на буксата накъсо и даваш контакт.Ако светне светлината значи проблема е в датчика. Точно по този начин и мойто приятелче провери!Сега, не съм мн наясно, но пак същия човек дет даде на късо буксата, преди това измери 12, и нещо V на куплонга за задната.Съответно след като даде накъсо буксата светна крушката.Аз съм малко далече от ел. нещата- за мен всичко с тока започва от контакта и завършва в уреда, който ползвам, затова й търся мнения от хора, които не са спали в часовете по ел. техника .Въпросното приятелче навремето не е спал и сега работи кат ел. проектантче в една фирма.Сега, че и той остана много изненадан от тва дет се получи като резултат- няма да споменавам.Факт е че няколко пъти замерваме и изкарваме напрежение на куплонга.

                    Коментар


                      #25
                      [quote="curko"]
                      NPD написа:
                      Най-лесният вариант е следния:Разкачаш буксата на датчика,даваш двете крачета на буксата накъсо и даваш контакт.Ако светне светлината значи проблема е в датчика. Точно по този начин и мойто приятелче провери!Сега, не съм мн наясно, но пак същия човек дет даде на късо буксата, преди това измери 12, и нещо V на куплонга за задната.Съответно след като даде накъсо буксата светна крушката.Аз съм малко далече от ел. нещата- за мен всичко с тока започва от контакта и завършва в уреда, който ползвам, затова й търся мнения от хора, които не са спали в часовете по ел. техника .Въпросното приятелче навремето не е спал и сега работи кат ел. проектантче в една фирма.Сега, че и той остана много изненадан от тва дет се получи като резултат- няма да споменавам.Факт е че няколко пъти замерваме и изкарваме напрежение на куплонга.
                      Колега , не случайно те питам дори за най-малките подробности. Обяснявам защо. Карам Фиат-Крома , при мен се командват минусите. Играл съм главната роля в същия филм в който ти участваш сега. Проблемът ти , ако се командват минуси е по-сериозен , отколкото можеш да си предсавиш. Ако въпросният "включвател" е развален и в системата се командват минуси , ти нямаш минус идващ от "включвателя".Обаче на фасунгата имаме 12В. Веднага следва въпроса , откъде идва минуса. Има едно единствено място откъдето минуса може да дойде. Пробив в изолацията на идващия кабел от включвателя до фасунгата. Нарушената изолация позволява допир на кабела някъде по купето , но това не е същинския минус. За това ти можеш да премериш 12В във фасунгата , но без консуматор (без товар - крушка). След като сложиш здравата крушка тя няма да светне. Целият ми заден фар представлява платка с пътечки. Ако и при теб е така , съветвам те да го огледаш внимателно за "комшулук" ( допир , корозия ) между някои от пътечките. Това също може да те заблуждава. Всичко казано до тук важи само в случай , че се командва "--" .
                      ПОДКУПИ ПРИЕМАМ САМО В ПЕТЪК !!!

                      FIAT CROMA 2000ie 8V 1987год.

                      Коментар


                        #26
                        Нека не задълбаваме - измерено от ел-техник - има 12.4 волта, колкото и идиотско да изглежда. И аз не знам как, но да се надяваме че скоро проблемът ще бъде решен. Има един вариант при който нещо някога е побългаряванео, и затова е така. Иначе в оригинална схема е така - акумулатор -> конт. ключ -> датчик на ск. кутия -> лампа отзад -> маса.

                        Коментар


                          #27
                          :D Колеги проблема е решен-смених датчика и сега няма проблем!.Всичко си е наред.Благодаря на всички за съветите!.Все пак остава малка загадка за разбиращите как точно се случва цялата тая работа, но е факт!.Стария датчик беше се закъсал куплонга за буксата, явно си му е дошло времето.

                          Коментар


                            #28


                            Карай си я със здраве колега и дано нямаш повече проблеми.
                            ПОДКУПИ ПРИЕМАМ САМО В ПЕТЪК !!!

                            FIAT CROMA 2000ie 8V 1987год.

                            Коментар

                            Working...
                            X