Здравейте колеги!.Проблема е следния: Има напрежение до гнездото на въпросната задна светлина- 12,4V, но когато се сложи крушката несвети.Смених 4 нови крушки, които са изпробвани и работят, но не й на гнездото за задната.Смених стопа, но ефекта е същия- замерва се 12,2-12,5V, без крушката, когато я сложа- нъцки не свети.Изключвам варианта да не дава хубав контакт на гнездото, защото доста стегнато влиза крушката и на двата стопа.Сега се сещам за друго- къде се намира въпросното копче дето да подава напрежение, когато се включва на задна?.Махнах си кожуха на скоростния лост, но не намерих копче там, няма и кабел.Благодаря предварително!.Става дума за Браво 1,6/16V ’ 96година
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
неработеща "задна светлина"
Collapse
X
-
Включвателя се намира на самата скоростна кутия, отпред като погледнеш. Казваш, че на цокъла на фара мериш напрежение тогава значи идва ток до него и остава самата лампа да не прави хубав контакт. Предполагам си проверил масата на фара дали е добра, да не е окислена и т.н. Можеш да извадиш буксата на включвателя и да дадеш с едно мосче на късо двата проводника и да видиш дали ще светне, може самият той да не работи, но пък казваш че имаш напрежение на цокъла, а едното изключва друготоFiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
Не е нужно да сте двама за проверката... Включваш на задна и даваш на контакт, при това положение бялата светлина трябва да свети... Мериш дали идва 12в до самата крушка, ако идва - проблема е в лош контакт, ако не идва сигурно е от датчика на скоростната кутия. При Форда като вкараш на задна едно палче притиска едно копченце на включвателя(датчика) и това копче се изтърква и не включва винаги... предполагам и при Бравото принципа е същия. Виж колко струва датчика, ако е 10-ина лв си заслужава. Иначе на Мондеото датчика струва 70лв и е неоправдано, аз реших проблема като взех един ел.ключ от стар бойлер(от тези червените с "0" и "1"), намерих му място в купето, прекарах кабела който минава през датчика и го свързах през бойлеровия ключ :D:Сега си включвам задните когато си искам.....ръчно.M-Benz E 250 TD 150hp
M-Benz 200d 75 hp
Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили
Коментар
-
Колега наскоро имах същият проблем.Моят съвет е да не бързаш да си купуваш датчик.Цената за мареата ми беше 11 лева в "евро07"При мен се оказа че като са ми сменяли термостата и са разкачили буксата към която е закачен датчика.При закачането не бяха закачили добре буксата и си светваше когато си реши.Първо смених крушка,после и датчик за да се окаже накрая не добре закачена букса.Същото може да имаш и нагар на буксата и от там да идва проблема.Първо я провери в какво състояние е и тогава си взимай датчик.Най-лесният начин да намериш буксата е като проследиш кабела на датчика.Не знам на твоята кола къде е закачена за да те ориентирам по лесно.Но по кабелите ще я откриеш без проблем.Успех
Коментар
-
Сега пробвахме с едно приятелче и се оказа, че като се даде на късо буксата- си свети задната.Остава да е тая джаджа дет е на самата скоростна кутия.Жегата е непоносима, та утре сутринта мисля пак да я кача на канала и да видя какво може да се направи.Сега ми изниква друг въпрос: Ако взема, че сменя въпросната джаджа на скоростната кутия, има ли възможност да потече масло от скоростната кутия оттам?.Вижда ми се малко по-високо от пробката, но ...незнам.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар