Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

неработеща "задна светлина"

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    неработеща "задна светлина"

    Здравейте колеги!.Проблема е следния: Има напрежение до гнездото на въпросната задна светлина- 12,4V, но когато се сложи крушката несвети.Смених 4 нови крушки, които са изпробвани и работят, но не й на гнездото за задната.Смених стопа, но ефекта е същия- замерва се 12,2-12,5V, без крушката, когато я сложа- нъцки не свети.Изключвам варианта да не дава хубав контакт на гнездото, защото доста стегнато влиза крушката и на двата стопа.Сега се сещам за друго- къде се намира въпросното копче дето да подава напрежение, когато се включва на задна?.Махнах си кожуха на скоростния лост, но не намерих копче там, няма и кабел.Благодаря предварително!.Става дума за Браво 1,6/16V ’ 96година

    #2
    Тези 12волта колега при какво положение на скоростния лост ги мериш? При включена задна скорост или при изключена?
    ПОДКУПИ ПРИЕМАМ САМО В ПЕТЪК !!!

    FIAT CROMA 2000ie 8V 1987год.

    Коментар


      #3
      Включвателя се намира на самата скоростна кутия, отпред като погледнеш. Казваш, че на цокъла на фара мериш напрежение тогава значи идва ток до него и остава самата лампа да не прави хубав контакт. Предполагам си проверил масата на фара дали е добра, да не е окислена и т.н. Можеш да извадиш буксата на включвателя и да дадеш с едно мосче на късо двата проводника и да видиш дали ще светне, може самият той да не работи, но пък казваш че имаш напрежение на цокъла, а едното изключва другото
      Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
      Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

      Коментар


        #4
        напрежение меря на "контакт".Иначе няма.Къде по-точно да го търся тва копче на скоростите?.Отгоре на скоростите ли е или е някъде отстрани/ отдолу?.Утре ще я качвам на канал, да сменям маслото, така че ще ми е от полза да погледна, ако ме ориентирате малко

        Коментар


          #5
          кола

          То ключето трябва да е при скоростите не при лоста и сам няма как да е провериш трябва 2 ма .
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            Мерси колеги, утре ще викам едно приятелче, дет разбира повече от мен по тоците да видим какво ще излезе.

            Коментар


              #7
              за колегата T_SHOW- извинявай, не дочетох какво точно питаш- меря ги когато скоростния лост е на "задна" и е на "контакт".При изключен ск. лост и на контакт не дава.

              Коментар


                #8
                Проверил ли си дали всички останали светлини в този стоп работят нормално, и правилно ?

                Коментар


                  #9
                  Всички светлини си работят правилно и без проблем.Изпробвани са.

                  Коментар


                    #10
                    Не е нужно да сте двама за проверката... Включваш на задна и даваш на контакт, при това положение бялата светлина трябва да свети... Мериш дали идва 12в до самата крушка, ако идва - проблема е в лош контакт, ако не идва сигурно е от датчика на скоростната кутия. При Форда като вкараш на задна едно палче притиска едно копченце на включвателя(датчика) и това копче се изтърква и не включва винаги... предполагам и при Бравото принципа е същия. Виж колко струва датчика, ако е 10-ина лв си заслужава. Иначе на Мондеото датчика струва 70лв и е неоправдано, аз реших проблема като взех един ел.ключ от стар бойлер(от тези червените с "0" и "1"), намерих му място в купето, прекарах кабела който минава през датчика и го свързах през бойлеровия ключ :D:Сега си включвам задните когато си искам.....ръчно.
                    M-Benz E 250 TD 150hp
                    M-Benz 200d 75 hp
                    Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили

                    Коментар


                      #11
                      Колега наскоро имах същият проблем.Моят съвет е да не бързаш да си купуваш датчик.Цената за мареата ми беше 11 лева в "евро07"При мен се оказа че като са ми сменяли термостата и са разкачили буксата към която е закачен датчика.При закачането не бяха закачили добре буксата и си светваше когато си реши.Първо смених крушка,после и датчик за да се окаже накрая не добре закачена букса.Същото може да имаш и нагар на буксата и от там да идва проблема.Първо я провери в какво състояние е и тогава си взимай датчик.Най-лесният начин да намериш буксата е като проследиш кабела на датчика.Не знам на твоята кола къде е закачена за да те ориентирам по лесно.Но по кабелите ще я откриеш без проблем.Успех
                      FIAT FORUM BULGARIA
                      Ракията е над политиката

                      Видео от Италфест 2011

                      Коментар


                        #12
                        Сега пробвахме с едно приятелче и се оказа, че като се даде на късо буксата- си свети задната.Остава да е тая джаджа дет е на самата скоростна кутия.Жегата е непоносима, та утре сутринта мисля пак да я кача на канала и да видя какво може да се направи.Сега ми изниква друг въпрос: Ако взема, че сменя въпросната джаджа на скоростната кутия, има ли възможност да потече масло от скоростната кутия оттам?.Вижда ми се малко по-високо от пробката, но ...незнам.

                        Коментар


                          #13
                          Няма да потече Давай смело.Работа за 5 минути.
                          FIAT FORUM BULGARIA
                          Ракията е над политиката

                          Видео от Италфест 2011

                          Коментар


                            #14
                            Мерси колега, ще го сваля да го поразръчкам и ако стане-стане, ако не ново и тва е.Казаха ми че е около 10-15лв. така че няма да го мисля мн мн.Въпроса беше да не се омърльота с маслото и да си отворя после и работа масло да търся да доливам.Мерси!

                            Коментар


                              #15
                              След като е развален датчикът, как точно измерваш че има 12.4 В на гнездото ?

                              Коментар

                              Working...
                              X