Здраввейте!Наскоро установих че халогенните ми фарове за мъгла които са на бронята не работят.От копчето което е на централната конзола не ми свети и индикацията в оранжево.Потърсих да не е от някой бушон,не е или по скоро на капака на бушоните от бътрешната страна няма изобразен знака за халонени.Някой има ли представа от каквоможе да е ,мисля си и за реле но нямам представан къде се намират те.Ако някой може нека да ми помогне,блаодаря ви предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Халогенни фарове
Collapse
X
-
Провери внимателно всички предпазители, в тази схема почти няма разумен начин нещо да се пре*** , освен предпазител. Провери както основните, така и допълнителните, които са малко над тях.ред.: Провери ето този: (картинка) Ако все пак е здрав - вероятно релето, което е зад жабката, е заминало за вечните ловни полета
-
мисля че не е от предпазител но пак ще ги огледам всичките.Относно релето за жабката ще ми е нужна малко помощ.Къде се намира точно и дали ше успея да го разича след останалите.Колата е 99 година,ако това има значение за местонахождението на въпросното реле.Благодаря ти за бързият отговор :DFiat Tipo 1.4 91 AGT cat.
Fiat Marea 1.6 16v 99
Коментар
-
Провери също за някой зеленясал и съответно прекъсващ от влагата куплунг. Поне при мен (на Бравата) това беше причината. Намира се близо до левия фар за мъгла (на 20-30 см ?), та за целта може да се наложи да се завреш отдолу. :D Изобщо, проследи цялата верига като мериш с мултицет.ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати
Коментар
-
Да,благодаря за снимковият материал,релето го подмених но...Оказа се че десният халоген не работи,не е от крушката(подмених я с нова),опитах да премеря напрежениетоно такова не бе отчетено...Чудя се сега от къде да започна.Въпросът ми е:Откъде идва кабелчето захранващ халогена(в случая десния) тъй като аз доколкото видях той минва през бронята и отива някуде към радиатора.Някакви идеи???Предположението ми е за хлабава връзка или по скоро за нагоряла такава...Ако някой се сеща нека казва.Благодаря ви.Fiat Tipo 1.4 91 AGT cat.
Fiat Marea 1.6 16v 99
Коментар
-
ure... sega sym na 2 bijfijtyra i 4 tuborga.... ima 1 buksa pod/zad vabkata, move bi tam prawi lo[ kontakt , koj znae.... utre ]e ti ka`a shemi na wsi`ki elementi po swetlinite za mygla. nazadrrweред. Утре... Сега съм на 2 бийфийтъра и 4 туборга.. има 1 букса под/зад жабката, може би там прави лош контакт, кой знае.... утре ще кача схеми на всички елементи по светлините за мъгла. наздраве. Б.а.: объркал съм се, онаази букса е за друго, няма отношение към светлините за мъгла.
Коментар
-
ogi28b написа:ure... sega sym na 2 bijfijtyra i 4 tuborga.... ima 1 buksa pod/zad vabkata, move bi tam prawi lo[ kontakt , koj znae.... utre ]e ti ka`a shemi na wsi`ki elementi po swetlinite za mygla. nazadrrweFiat Forum Bulgaria
Прекаленият светец и богу не е драг !
Коментар
-
Много смешно... цял ден всичко се върти. Сигурно е от земното притегляне. Сутринта особено цялата стая обикаляше около мене. Фарове за мъгла - когато са включени габаритите през една шина се отклонява сигнал за фаровете за мъгла. (Нали включваш габарити, преди да пробваш фаровете за мъгла!??? ) Тозиз сигнал минава през копченцето на таблото. То затваря веригата на бобината, на релето, което показахме на горната картинка. Релето затваря верига от акумулатора -> бушонът който показахме на по-горната картинка -> релето -> отново през шина -> и от там към двата фара за мъгла. Втората шина, която споменах току-що разклонява тока и част от него отива да захрани лампичката в копченцето. От там нататък - светне ли лампичката - значи трябва да има напрежение между изводите на буксата на фаровете за мъгла. Ако не светне лампичката - проблемът е някъде назад, защото релето не е затворило. При шините няма начин нещо да е прецакано, това са заводски поставени елементи, и шансът да се прецака нещо точно там е около 0.276 %. Остава копченцето да не прави добър контакт, или самото реле да е прецакано. Може да се провери лесно релето, като се свали , и с мултицета се провери дали между 30 и 87 краче на буксата на релето има +12 В. Ако има - следва тест на самото реле - на 85 и 86 се подават +12 и -12, и релето трябва да цъкне. След като цъкне - се проверва с мултицета дали между 30 и 87 на самото реле съпротивлението е нула. Ако проблемът все още не е открит - следва сваляне на панела с копченцата....Сега се сетих - когато си на габарити, и натиснеш копчето за светлините за мъгла, и те не светнат, пробвай да включиш задните, и виж дали ще светнат. Но не трябва да си на къси, а само на габарити !
Коментар
-
Ogi Всичко си свети,и копчетата на централната конзола,и релето си цъква, и ляв халоген има,само десния още малко не свети :D Аз това и питам,защо да му се и халогена не ще.И крушката смених,и реле,но проблема е единствено и само в десния халоген.Ако можеш да ми кажеш самия кабел на халогена от къде идва.Лошото е че май ще трябва да свалям бронята... но...ако мога да хвана кабела от къде идва ще ми е по-лесно да видя за някоя прекъсната хлабава или нагоряла връзка.Много благодаря за подробната информация с която ме засипваш всеки ден,а също тъй ме и онагледяваш ПоздравиFiat Tipo 1.4 91 AGT cat.
Fiat Marea 1.6 16v 99
Коментар
-
Според мен по-добре да отворя левия халоне,и от там вече да търся разклонението кум десния,тъй като на изображението е дадено от там да се разклонява....Как мислиш,дали е удачно.Не ми се ще да разглобявам цялата броня,най малкото че е много играчка.Ще пробвам да отворя левият и да търся разклонението около него...Ако и така не стане ще пробвам някъде с канал или вече в най- лошия случай да махна бронята.Благодаря ти много за схемата. :DFiat Tipo 1.4 91 AGT cat.
Fiat Marea 1.6 16v 99
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар