Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ксенон Фиат Браво

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Ксенон Фиат Браво

    Здравейте колеги!Аз съм от Пловдив и очаквам отговор от някой който също е от Пловдив.Имам Фиат Браво и съм решил да си сложа Ксенон.За сега знам 3 места в града-"Пещерско шосе","Карловска" и "Ст. Михайловски".За мен е важно майсторът който ще ми монтира Ксенона да го направи най-качествено.Мисълта ми е в колата ми да не се режат ненужно кабели и баластите да бадат сложени на подходящи места!Смятам Ксенона да го сложа до 2-3 дена и ще помоля за бърз отговор.Благодаря предварително!

    #2
    Колега, монтирай го сам. Ще ти отнеме не повече от 30 минути. Аз съм с два ксенона - на дългите и на късите. И двата съм си ги монтирал сам. Нищо не се реже. Пробиват се само по една дупка на капачките на крешките на двата фара.

    Коментар


      #3
      Аз бях на монтаж при магазинчето на Пещерско шосе. Доволен съм, но единия баласт даде фира: точно след 11 месеца безотказна работа - и денем, и нощем. Но пък комплекта който си монтирах е този промоционалния,т.е. най-бекярския. Съветвам те да си купиш качествен комплект, а за монтажа...naskobg ти е казал достатъчно: можеш и сам, но ако не ти се занимава е безплатен.п.п. виждал съм комплекти "БОШ" за по 160лв/Н1-6000к/...колко са бош-незнам, но е факт...е те тук е магазина
      Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
      Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
      http://www.keepfighting.ms

      Коментар


        #4
        На кое място сте закрепили баластите?

        Коментар


          #5
          Едната баласта влезе иделано в кутията пред акомулатора. Имам 2 релета и един два бушона. Другата я закрепих на гредата. Аз съм от пазарджик . Ако искаш можем да се видим. Ще имам път към Пловдив в края на седмицата. Ксенона ми е от илиенци в софия 6000к и няма грешка. Цената му е 85 лв. до колкото си спомням.
          Fiat Bravo - НАЙ-БЪРЗИЯ с вариатор Powered By . . .
          Fiat Marea 1.6 16V - Not Powered By ... YET !
          Alfa Romeo 155 2.0 8v Twin Spark - в гаража ...
          Lancia Delta 1 HF 2.0 8v TURBO

          Коментар


            #6
            Благодаря ти за идеята но в Четвъртък ще пътувам за морето и няма да съм в града.

            Коментар


              #7
              bloodly написа:
              Благодаря ти за идеята но в Четвъртък ще пътувам за морето и няма да съм в града.
              Пусни в търсачката ключова дума, има много теми по този върпос къде и как. Освен това, ако колата ти е преди 2000 година, ще трябва да преправяш и инсталацията. Елементарно е, има си и тема също по този въпрос. Но, наистина, освен един майстор да ти свали фара, да ти сглоби ксенона и да ти пробие по-добре капачката, друго няма какво да направи. Само ще набиеш излишни пари за монтаж. Е, ако вече застраховката на стоката го изисква, това е друга тема.
              NOW: ???
              Ex: Fiat Bravo 1.6 16V 05.2000 - CA 3978 ??
              Ex: Fiat Bravo 1.2 16V 12.1999

              Коментар


                #8
                naskobg написа:
                Колега, монтирай го сам. Ще ти отнеме не повече от 30 минути. Аз съм с два ксенона - на дългите и на късите. И двата съм си ги монтирал сам. Нищо не се реже. Пробиват се само по една дупка на капачките на крешките на двата фара.
                не ти ли е много неудобно с тоя ксенон на дългите, то е приятно, но това със загряването не е готско, а и толкова чести стартове? как си го направил? дългите по принцип много често се пускат и гасят, а и се случва да ти потрябват дълги веднага, на момента, а не след 2-3 сек, в някои случаи това може да ти донесе големи неприятности, освен ако нямаш някаква гениална идея за избягване на загряването на баласта.... поради тази причина на различни от н4 се слага ксенон само на къси/включително и фабричните по мерцедеси и т.н./, само на н4 позволява и дълги, защото там крушката все си свети, но преграда с плъзгач покрива крушката при къси, при дълги просто преградата се дърпа
                Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                Fiat Bravo'97 1,6 16v
                Fiat Tempra'91 1,6 mono

                Коментар


                  #9
                  ... и това става мигновено, не се чака загряване. Последният път като пътувах за Пловдив, и без да искам засякох един Голф 3-4, но не че го засякох, ами си карам със 130, навлизам в лявата лента да изпреварвам, и отзад за секунди се появи голфа, и ми присветка - къси-дълги и обратно. Тогава за първи път видях ксенон на дълги на двусекционен фар, и присветкането съпроводено от светкавиците на ксенона, с последвало слабо засилване на светлината беше много грозна картинка. Та колега naskobg - ксенонът на дълги не е ли неудобство понякога ? Сигурно като се задържат да светят по-дълго, пред колата наистина е ден, но .... НО .

                  Коментар


                    #10
                    мани естетиката, понякога човек вижда контури при разминаване с някой, цъкваш дълги за секунда да видиш и оп- велосипед, или пък караш си, виждаш нещо съмнително- даваш дълги и докато загреят ти си го стигнал и ударил ... случвали са се тези ситуации и хич не съжалявам, че нямам ксенон и на дълги. ако ми кажете как се избягва това при различни от н4 крушки веднага слагам и на дългите ксенон
                    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                    Fiat Bravo'97 1,6 16v
                    Fiat Tempra'91 1,6 mono

                    Коментар


                      #11
                      Много мислих преди да го сложа, но го направих. За присвяткането - нямам проблем. Палят си веднага, наистина след 1 - 2 секунди светват по-силно, но и в началото си е добре.

                      Коментар


                        #12
                        За да приключа темата днес си монтирах Ксенон в сервиза на СБА на "Брезовско шосе" при Данчо алармата.Останах доволен защото ми даде гаранция 1 година на баластите и крушките включително.Благодаря на всички които се включиха по моето питане.

                        Коментар


                          #13
                          bloodly написа:
                          За да приключа темата днес си монтирах Ксенон в сервиза на СБА на "Брезовско шосе" при Данчо алармата.Останах доволен защото ми даде гаранция 1 година на баластите и крушките включително.Благодаря на всички които се включиха по моето питане.
                          сега остав да кажеш - като превключиш - къси/дълги/къси - има ли примигване на ксенона?

                          Коментар


                            #14
                            Един час обикалях с колата и нарочно превключвах светлините за да пробвам но нямам никакви проблеми засега.Обзаведох се и с радар-детектор и него пробвах и бачка безотказно :D .

                            Коментар


                              #15
                              u_bo написа:
                              сега остав да кажеш - като превключиш - къси/дълги/къси - има ли примигване на ксенона?
                              И аз като се захванах да монтирам моя ксенон преди това доста чето по темата за това премигване. И реших в последствие да преправям схемата. Но се оказа че при мен този ефект отсъства. По точно случвало ми се е няколко пъти и то единствено когато ми се е налагало да ползвам така наречения светлинен клаксон. При нарочно проби се оказа че това се случва обаче един път на 10 приигвания. А и дори както казват колегите че им премигва и се скапват лампите по бързо мисля си че не е толкова фатално. Те ще се износят повече от светене. А и цената им стана колкото на халогенните крушки. Заслужава ли си да се разправя човек с такива подробности.
                              BRAVA 1.4 12v - 1998г.


                              http://vbox7.com/play:124bedab

                              Коментар

                              Working...
                              X