Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с работеща перка!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с работеща перка!

    Колеги, проблемче! Днес в голямата жега реших да ида на басейн да се поразхладя! Всичко точно докато си тръгна. Отивам към колата и виждам, че алармата ми е неактивна. Това се случва само когато нямам акумулатор.Ток де Така подадохме ток запалих и се прибрах. Спирам пред нас.Гася колата и слизам! Обаче перката работи и не спира! Следих я около 10 мин. и не спря! Колата е загряла до 70градуса! Та се наложи да и друпна буксата за да спре! Махам клемите на акумулатора и спира. Слагам клемите тръгва! А сега сте вие даите идея от какво може да е и какво да правя! Термостат ли е какво е!
    Lancia Lybra 2,4JTD '03
    Фиат Браво 1.9TD75 '97
    Фиат Брава 1.4 Бензин и Метан '97 -ex
    Фиат Купе 1.8 Бензин '97 - ex

    #2
    Хрумва ми залепил датчик за пускането на перката- при повечето модели се намира на радиатора.
    Фиат Крома 1.9 16v+
    Фиат Браво 1.6 16v
    Фиат Мареа 1.6 16v

    Коментар


      #3
      Това с москвича ли се случва, или с опела, или може би с пежото? В случая няма значение де, но все пак е хубаво да се уточнява точният модел автомобил. Смени си синият температурен датчик, и си в играта

      Коментар


        #4
        Дам грешка, че не уточних. За Купето става дума
        Lancia Lybra 2,4JTD '03
        Фиат Браво 1.9TD75 '97
        Фиат Брава 1.4 Бензин и Метан '97 -ex
        Фиат Купе 1.8 Бензин '97 - ex

        Коментар


          #5
          standox_ написа:
          Дам грешка, че не уточних. За Купето става дума
          Незнам как е при купето при пунто има пресостат в долния десен ъгъл на радиатора които при високо налагане се притиска от загрятата вода(антифриз) и дава контакт и перката се включва... ако си е отишъл можеби при тебе не се връща назад (и остава на конкакт) при сападане на налягането ....(ако принципа е същия както на моита кола)
          >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

          Коментар


            #6
            Re: Проблем с работеща перка!

            standox_ написа:
            Колеги, проблемче! Днес в голямата жега реших да ида на басейн да се поразхладя! Всичко точно докато си тръгна. Отивам към колата и виждам, че алармата ми е неактивна. Това се случва само когато нямам акумулатор.Ток де Така подадохме ток запалих и се прибрах. Спирам пред нас.Гася колата и слизам! Обаче перката работи и не спира! Следих я около 10 мин. и не спря! Колата е загряла до 70градуса! Та се наложи да и друпна буксата за да спре! Махам клемите на акумулатора и спира. Слагам клемите тръгва! А сега сте вие даите идея от какво може да е и какво да правя! Термостат ли е какво е!
            Нв св чуди а иди в Ямбол в сервиза на Христо да ти я оправят. Иначе ще береш ядове.

            Коментар


              #7
              смени синия датчик на термостата и си на линия...ако е пак така релето ти е под краката едно от първият ред беше
              Powered by Emzo

              Коментар


                #8
                Преди два месеца имах абсолютно същия проблем. Беше залепил синия термодатчик на радиатора. Причината: бях окъсил кабелите за реостата на първа степен и тока, който минава през датчика му е дошъл в повече. От там е залепил клемите и е въртял втора степен докато има ток. Смених реостата и датчика и досега няма проблем.
                FIAT Marea Weekend HLX 2.0 20V (147 hp)
                LPG System BRC Just

                Коментар


                  #9
                  HLX написа:
                  Преди два месеца имах абсолютно същия проблем. Беше залепил синия термодатчик на радиатора. Причината: бях окъсил кабелите за реостата на първа степен и тока, който минава през датчика му е дошъл в повече. От там е залепил клемите и е въртял втора степен докато има ток. Смених реостата и датчика и досега няма проблем.
                  Купето няма датчик на радиатора ...той стои на термостата
                  Powered by Emzo

                  Коментар


                    #10
                    Значи няма начин проблема да се дължи на същата причина, нали? Щом датчика е на термостата, значи не е от него.Не го приемайте като заяждане. Не съм виждал двигател на купе, но според http://axm-auto.com/index2.php?brand...t=1&subcat=192 има датчик на радиатора и той е същия като на Мареата.
                    FIAT Marea Weekend HLX 2.0 20V (147 hp)
                    LPG System BRC Just

                    Коментар


                      #11
                      HLX написа:
                      Значи няма начин проблема да се дължи на същата причина, нали? Щом датчика е на термостата, значи не е от него.Не го приемайте като заяждане. Не съм виждал двигател на купе, но според http://axm-auto.com/index2.php?brand...t=1&subcat=192 има датчик на радиатора и той е същия като на Мареата.
                      хехе...незнам....ела и виж моят къде е (на термостата)
                      Powered by Emzo

                      Коментар


                        #12
                        Колега "evgeni85" , мисля че колегата HLX е прав, още повече Христо в сайта си няма да пише глупости. Датчика на термостата е за стрелката на таблото и другия за подаване на информация на компютъра (ако са два там), а перката се включва от датчика на радиатора. Може би да не си огледал достатъчно внимателно или по-лошия вариант да е махнат и с нещо запушена дупката. Но каквото и да си говорим, най-добре Христо ще може да каже, а в сайта му може да се провери със сигурност и по номера на рамата. Успех

                        Коментар


                          #13
                          mihr написа:
                          Колега "evgeni85" , мисля че колегата HLX е прав, още повече Христо в сайта си няма да пише глупости. Датчика на термостата е за стрелката на таблото и другия за подаване на информация на компютъра (ако са два там), а перката се включва от датчика на радиатора. Може би да не си огледал достатъчно внимателно или по-лошия вариант да е махнат и с нещо запушена дупката. Но каквото и да си говорим, най-добре Христо ще може да каже, а в сайта му може да се провери със сигурност и по номера на рамата. Успех
                          Добре де...аз сменях и датчик и термостат. Датчика за инжекциона (синия) Е на ТЕРМОСТАТА струваше 25лв до колкото се сещам, а другия за стрелката в купето е на главата. Сменях и един маркуч с коляно и бях свалил и радиатора за да го почистя и на него НЯМА датчици. Но щом казвате явно съм с някакъв специален двигател. Перката се включва когато бордовият отчете по-висока температура от зададената и той дава сигнал към релето на перката (сменях и него)
                          Powered by Emzo

                          Коментар


                            #14
                            Колеги - спорите за глупости - съществуват и двата варианта - с датчик син на радиатора, и с датчик на термостата, а има и трети вариант - с двоен датчик на термостата. Всички сте прави по определен начин.

                            Коментар


                              #15
                              съгласен....
                              Powered by Emzo

                              Коментар

                              Working...
                              X