Хора помагайте че ми скъсаха нервите тия фарове .Значи всичко стана след намирането на една (ЕКСТРА) от мен която е - караш си колата на дълги спираш и гасиш колата без да гасиш фаровете и те продължават да светят . Та моята любима жена все искаше да и свети докато слезе от колата да нямало жаби отпред и така 2 3 4 пъти .Докато в един слънчев ден трябваше да си пусна фаровете и ко да видя светват и дългите ?! гасиш фаровете продължават да светят ?!пресвяткаш и тогава гаснат . Що е то ? търсих релета -незнам къде са гледах че имало значение коя година е колата ама неразбрах нищо ?!моята е 96 та незнам къде да търся ?! или има залепнало реле за дългите някъде което незнам къде е ..... в жабката има 4 там не е махам ги пак си светят.при бушоните намирам 4 пак и тия не са май ? отпред в една кутия до акумулатора има едно помня ама незнам дали е за тая работа ? помагайте че немога да излезна вечер никъде ще заслепявам хората
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с фаровете на Браво дългите светят постоянно ?!
Collapse
X
-
Re: Проблем с фаровете на Браво дългите светят постоянно ?!
komshiqta написа:Значи всичко стана след намирането на една (ЕКСТРА) от мен която е - караш си колата на дълги спираш и гасиш колата без да гасиш фаровете и те продължават да светят...
Коментар
-
осветление
днеснамерих повредата са светещите габарити разглобих всичко смених -за проба и лостовете около кормилотокато пък същото проверих ,бушони ,жици ,релета и крушките на габаритите не оказа се проблем в таблото при една от буксите пистата на платката от фолиосе беше прокъсала и като го оправих всичко си му дойде на място сега като пала колата не ми светят габаритие а си ги пускам от лоста
Коментар
-
Аз още немога да открия конкретната причина за тая магария , хем си мисля че е от лоста хем не щото като включа светлините и като върна врътката на изключено пак продължава да свети докато не премигам и да задържа лоста в определена позиция за 1 2 сек. за да изгаснат затова мноооооооо ме съмнява че е реле някъде имам едно отпред в черната кутия до акумулатора ама незнам то за кво е ? някой с няква идея ако е човъркал там ?
Коментар
-
Re:
komshiqta написа:Аз още немога да открия конкретната причина за тая магария , хем си мисля че е от лоста хем не щото като включа светлините и като върна врътката на изключено пак продължава да свети докато не премигам и да задържа лоста в определена позиция за 1 2 сек. за да изгаснат затова мноооооооо ме съмнява че е реле някъде имам едно отпред в черната кутия до акумулатора ама незнам то за кво е ? някой с няква идея ако е човъркал там ?NOW: ???
Ex: Fiat Bravo 1.6 16V 05.2000 - CA 3978 ??
Ex: Fiat Bravo 1.2 16V 12.1999
Коментар
-
И аз имам подобен проблем. При светване на габарити или на къси светлини, дългите се включват сами. Мога да ги спра само ако изключа външното осветление напълно. А понякога не мога да ги включа въобще, имам предвид дългите. И понеже не съм на ти с тоците, не знам от къде да започна.Brava 1.9 JTD 100, 2001
Коментар
-
ogi28b написа:Започни със сваляне на волана, сваляне на конзолата с лостовете, и подмяната и с нова, или опити за ремонт. Там е единственото място което може да води до подобен проблемBrava 1.9 JTD 100, 2001
Коментар
-
На сайта можеш да изтеглиш ръководствата за Браво/а, там има описание на начините за сваляне. Най-важно е да откачиш акумулатора, и да не бързаш. Имаше иначе някакви теми в които имаше описано как се сваля воланът, но едва ли ще ги намеря. Ако не си скаран с мултицета, можеш да тестваш преди да разглабяш.
Коментар
-
ogi28b написа:На сайта можеш да изтеглиш ръководствата за Браво/а, там има описание на начините за сваляне. Най-важно е да откачиш акумулатора, и да не бързаш. Имаше иначе някакви теми в които имаше описано как се сваля воланът, но едва ли ще ги намеря. Ако не си скаран с мултицета, можеш да тестваш преди да разглабяш.Brava 1.9 JTD 100, 2001
Коментар
-
След като положението стана нетърпимо, т.е. още при включване на контакт дългите светват веднага, реших да направя нещо по въпроса. Първо проверих дали идва напрежение до предпазителите за дългите светлини при контакт - 12 V на момента. Следващото нещо по веригата е лоста за светлините. След старателно прочитане на инструкцията, разбрах че няма начин да заобиколя свалянето на еърбега на волана. Развих двете болтчета които го държат и дотам. Жълтия конектор на гърба на еърбега не помръдва. Около 40 мин. безплодни опити да го издърпам без резултат, може би и защото ме беше страх да не го счупя. И накрая се отказах. Ако някой знае дали има чалъм отделянето на конектора, моля да сподели.Brava 1.9 JTD 100, 2001
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар