Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Акумулатор, клеморед или нещо друго???

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Акумулатор, клеморед или нещо друго???

    Колеги,Значи онзи ден, в събота, си карам аз. По едно време спирам и а да запаля след това, стартера върти тежко, стрелките играят както когато акумулатора е много слаб. Свалих клемите, почистих ги добре, бяха доста окислени, пръснах ги с контктен спрей, след това никакви проблеми. Днес обаче си карам, надул съм си яко музичката, и по едновреме решавам да си пусна фаровете. В момента, в който ги пускам CD-то ми изгасна за малко, както когато паля двигателя. Спирам аз, гася и музиката пак гасне за секунди. Пускам аварийни и нещо започва да стърже странно от зоната на контактния ключ. Давам на контакт - нищо не свети. "Брех" си викам аз Давам пак на контакт, всичко изглежда Ок, паля си като пич. И така тази вечер нямах повече проблеми, а палих още 3-4 пъти.Та какво не е наред според вас?P.S. Аумулатора не съм го сменял никога. Имам колата от 4 години, той си беше с нея, не знам общо на колко лета е.
    The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

    #2
    Както го описваш според мен ти е заминал клемореда на контактния ключ и не контактуват добре пластинките.Мисля, че стърженето, което чуваш идва от искруване от слаба връзка, която понякога напълно се губи и въобще нямаш контакт.Акумулатора с едно замерване на майстор може да го провериш и евентуално да го изключиш като възможен проблем-тъкмо ще му разбереш и състоянието.

    Коментар


      #3
      А защо когато не беше на контакт CD-то не работеше, аварийките също? Свързани ли са нещата с клемореда? Не съм изобщо наясно. А пък в движение, пускам фаровете и ЦД-то гасне? Тогава клемореда има ли значение? Наистина не му разбирам
      The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

      Коментар


        #4
        Мда, сега като попрочетох из форума, май наистина нещата вървят към клеморед. Аз ако си купя дали мога сам да си го сменя или да не рискувам?
        The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

        Коментар


          #5
          style34 написа:
          А защо когато не беше на контакт CD-то не работеше, аварийките също? Свързани ли са нещата с клемореда? Не съм изобщо наясно. А пък в движение, пускам фаровете и ЦД-то гасне? Тогава клемореда има ли значение? Наистина не му разбирам
          Друго което може да провериш преди да го смениш е връзката на кабелите към клемите на акумулатора,.Може там да има слаба връзка от която да прекъсва захранването,което наистина е преди клемореда. За самата смяна не мога да кажа как е-не ми се е налагало да го правя.Успех

          Коментар


            #6
            Замери с мултицет какво напрежение има акумулатора при контакт. Също така погледни дали самите кабели са добре затегнати в клемите, понякога не контактуват добре, имат малък луфт и се получават прекъсвания.
            Frontera Sport, X20SE март 1998

            Коментар


              #7
              Окс, мерси. Утре ще проверя кабелите.
              The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

              Коментар


                #8
                style34 написа:
                Окс, мерси. Утре ще проверя кабелите.
                И задължително замери акумулатора!
                Frontera Sport, X20SE март 1998

                Коментар


                  #9
                  Re: Акумулатор, клеморед или нещо друго???

                  style34 написа:
                  Колеги,Значи онзи ден, в събота, си карам аз. По едно време спирам и а да запаля след това, стартера върти тежко, стрелките играят както когато акумулатора е много слаб. Свалих клемите, почистих ги добре, бяха доста окислени, пръснах ги с контктен спрей, след това никакви проблеми. Днес обаче си карам, надул съм си яко музичката, и по едновреме решавам да си пусна фаровете. В момента, в който ги пускам CD-то ми изгасна за малко, както когато паля двигателя. Спирам аз, гася и музиката пак гасне за секунди. Пускам аварийни и нещо започва да стърже странно от зоната на контактния ключ. Давам на контакт - нищо не свети. "Брех" си викам аз Давам пак на контакт, всичко изглежда Ок, паля си като пич. И така тази вечер нямах повече проблеми, а палих още 3-4 пъти.Та какво не е наред според вас?P.S. Аумулатора не съм го сменял никога. Имам колата от 4 години, той си беше с нея, не знам общо на колко лета е.
                  Имам същия проблем със колата.Даже при мен да включа дълги и се рестартира сд-то.На дупки премигват фаровете....ужас.Клеморед ли се оказа колега?
                  Bravo 2.0 Multijet 165 2009

                  Коментар

                  Working...
                  X