Здравейте колеги, имам следния проблем с бравото: Беше ми нагорял кабела към крушката на лява къса светлина и съответно не светеше. Изчистих кабела, но когато слагах новата крушка я допрях до скобата за притягане, а бях с включени светлини и изкочиха няколко искри. Сега вече изобщо не иска да светне. Нямам изгорели бушони...Къде другаде може да е проблема?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с къси светлини
Collapse
X
-
Re: Проблем с къси светлини
anko написа:Здравейте колеги, имам следния проблем с бравото: Беше ми нагорял кабела към крушката на лява къса светлина и съответно не светеше. Изчистих кабела, но когато слагах новата крушка я допрях до скобата за притягане, а бях с включени светлини и изкочиха няколко искри. Сега вече изобщо не иска да светне. Нямам изгорели бушони...Къде другаде може да е проблема?NOW: ???
Ex: Fiat Bravo 1.6 16V 05.2000 - CA 3978 ??
Ex: Fiat Bravo 1.2 16V 12.1999
-
Re: Проблем с къси светлини
svetkos_ написа:anko написа:Здравейте колеги, имам следния проблем с бравото: Беше ми нагорял кабела към крушката на лява къса светлина и съответно не светеше. Изчистих кабела, но когато слагах новата крушка я допрях до скобата за притягане, а бях с включени светлини и изкочиха няколко искри. Сега вече изобщо не иска да светне. Нямам изгорели бушони...Къде другаде може да е проблема?Fiat Bravo 1.8 GT
Коментар
-
s00rry написа:колега да ти кажя че ... и бушона и крушката са ти изгорели 80 % съм сигурен .. на мен ми се беше случило същото ...Fiat Bravo 1.8 GT
Коментар
-
ам да ти кажя аз имах 3 крушки .. и едно пакетче с бушони нови .. и в крайна сметка половината бушони неставаха и вс крушки ... тай че купих нови бушони и крушки и се оправи работата но трябваше да отида на електричар ... че да ми замери каде има ток каде няма че се бях видял в чудоГТ ли е ..., няма да е лесно ...
Коментар
-
s00rry написа:ам да ти кажя аз имах 3 крушки .. и едно пакетче с бушони нови .. и в крайна сметка половината бушони неставаха и вс крушки ... тай че купих нови бушони и крушки и се оправи работата но трябваше да отида на електричар ... че да ми замери каде има ток каде няма че се бях видял в чудоFiat Bravo 1.8 GT
Коментар
-
anko написа:Проблема не е от изгорели крушки или бушони. Ако някой се сеща нека да каже от какво друго може да е...Ако знаете електричар в района на Младост или Дружба също казвайте...
Коментар
-
Аспарух__ написа:anko написа:Проблема не е от изгорели крушки или бушони. Ако някой се сеща нека да каже от какво друго може да е...Ако знаете електричар в района на Младост или Дружба също казвайте...
Коментар
-
sa6obravoto написа:aandro написа:Случайно някой да може да каже, кой е бушона за лявата къса светлина? Че те са доста вътре в купето и незнам, кой да вадя
Коментар
-
Бушоните не се оглеждат, а се мерят с уред. Смени двата, които са означени, че са за къси светлини, един с друг. Ако тогава пак свети само десния, значи може би не е в бушона проблемът. Но ще кажеш после, за да не ти давам излишна информация сега. За лявата къса светлина, би трябвало бушонът да е на ред 2, бушон 3, 10 А. За дясната - би трябвало да е на ред 1, бушон 4, 10 А.
Коментар
-
ogi28b написа:Бушоните не се оглеждат, а се мерят с уред. Смени двата, които са означени, че са за къси светлини, един с друг. Ако тогава пак свети само десния, значи може би не е в бушона проблемът. Но ще кажеш после, за да не ти давам излишна информация сега. За лявата къса светлина, би трябвало бушонът да е на ред 2, бушон 3, 10 А. За дясната - би трябвало да е на ред 1, бушон 4, 10 А.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар