Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Инсталация на комфорт модул

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    re

    Ще съм безкрайно благодарен ако някой може да ми намери схема за това чудо
    Успех.
    Прикачени файлове
    Fiat Bravo 1.9 JTD

    Коментар


      #17
      Re: re

      gmg_service написа:
      Ще съм безкрайно благодарен ако някой може да ми намери схема за това чудо
      Успех.
      Златен си
      Powered by Emzo

      Коментар


        #18
        Re: re

        Колега еи къде и от мен ... в саита на топспеед има хах тафих ги от там ... аз понеже нямам ЕЛ. жам и мисля да си слагам .. та хварлих мерак ама то моторчетата по скъпи от модула ... пък най-много се смях за лява врата 135 лева и някви стинки ... за дясна 145 лева и някви стинки .... :D просто ме картят еб..х то ел.джам той ще излезе за 4 врати златен ... смисъл за нови моторчета ...
        Прикачени файлове
        >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

        Коментар


          #19
          Re: re

          Fiat_Punto11 написа:
          Колега еи къде и от мен ... в саита на топспеед има хах тафих ги от там ... аз понеже нямам ЕЛ. жам и мисля да си слагам .. та хварлих мерак ама то моторчетата по скъпи от модула ... пък най-много се смях за лява врата 135 лева и някви стинки ... за дясна 145 лева и някви стинки .... :D просто ме картят еб..х то ел.джам той ще излезе за 4 врати златен ... смисъл за нови моторчета ...
          Вземи си втора ръка , я колко обяви има .

          Коментар


            #20
            Купих модулът от Топ Спийд и след кратко събиране на инфо как точно да го вържа го направих . Модулът работи перфектно една седмица , после започна да вдига задните стъкла заедно (по принцип ги вдига едно по едно ) и накрая отказа .За две седмици изгоря . отворих го и вътре едната писта се беше стопила , направо беше стопила платката даве Модулът който купих беше за време (определяш колко време да подава ток на стъклата ) , може би трябваше да взема на това , но не намерих .Извод : ТЕЗИ В ТОП СПИЙД НЕ СТАВАТ ЗА НИЩО

            Коментар


              #21
              re

              Модулът който купих беше за време (определяш колко време да подава ток на стъклата ) , може би трябваше да взема на това , но не намерих
              . Голяма грешка наистина.Би било добре да е със защита по ток,или още по добре и по време и по ток.Аз от 10 години. използвам само Eaglemaster, и имам само едно дефектирало(така и не разбрах защо).Има за две и за четири стъкла.
              Fiat Bravo 1.9 JTD

              Коментар


                #22
                Колега! Това на снимката в жабката ти, не е ли оригиналния модул за стъклата, осветление на купето и нагревателя за задното стъкло? Не изчетох добре цялата тема, но ти имаш ориганелен модул в жабката, който явно е повреден. Ако е така смени го, възтанови инсталацията на колата и ще ти работят прозорците. Във форума можеш да намериш такъв от продажба на части. Аз моя го сменях вече. 30-тина лева е нормална цена. Само че са 4-5 вида и погледни номера му.
                Fiat Marea TD100

                Коментар


                  #23
                  този който ми е в жабката не реагира по никакъв начин при заключване на вратите До колкото съм запознат фиат не излизат с такъв модул от завода . А това в жабакта наистина е модул за стъклата осветлението централното , но няма опция за вдигане на стъклата при заключване

                  Коментар


                    #24
                    Аааа, ми тъй кажи. Значи ти имаш работещ модул и стъклата се управляват от вратите и искаш като заключваш с алармата да се вдигат. Аз това го направих още зимата, без допълнителен модул. Излезе ми около 5-6лв. Използвах три релета с нормално отворени контакти, един кондензатор-няколкостотин микроф. и едно съпротивление 150-180ом. Ще опиша как става но се иска и малко опит, защото не снимах като го мислех. 1. Значи едното реле (ще го нарека условно първо), копира двата бутона на вратите и е двойно-лява и дясна половини независими съответно за ляв и десен бутон. Продават се в повечето магазини. Като казвам копира, имам в предвид че двете половини на релето, се свързват успоредно на контактите на вратите, чийто кабели отиват в модула. Не се прокарват допълнителни кабели, а се използват оригиналните които отиват към модула! Ще се ориентираш с омметър, като натискаш съответния бутон и на кабела трябва да се появи +. 2.Второто реле е същото двойно и с едната си половина подава + към модула за да го захрани когато колата не е на контакт и е подадена команда зключване от алармата. (Плюсът се подава, на втория червен кабел, те са два които отиват към модула - на тоя който захранва модула когато се даде на КОНТАКТ). Другата половина на второто реле, включва по горното-първото реле, като го включва със закъснение от 0.5 до 1 секунда. Целта на това закъсние е да се включи първото реле, след като вече втората половина на второто реле е подало + на модула. Т.е. след като модула вече е зхранен когато колата не е на контакт. Това закъснение е нужно, за да сработи модула правилно и се постига именно от съпрот. и кондензатора-двата свързани последователно към намотката на първото реле. 3.Третото реле захранва второто чрез контактите си, като взима сигнал от алармата при команда заключване. Сигнала се взима от алармата от изхода и за управление модул стъкла. Това е, общо-взето. Аз използвах и последователно диоди, (за посока) за връзка от контактите на релетата към кабелите на модула, за да го препазя при евентоално късо и от пренапрежения когато последния е в нормален - работен режим и се задейства случайно алармата. ПП Ако четеш внимателно ще разбереш идеята и не е никак сложно. Общо взето за половин час работа. Описах го така, защото нямам схема и го мислех на място като го правех, но мисля че ще се ориентираш. Ако имаш въпроси и не е ясно нещо- пиши. Иначе мога да кача схемата, но трябва да я преначертая след като разглобя всичко.
                    Fiat Marea TD100

                    Коментар


                      #25
                      В общи линий сханах идеята ти , но честно да си кажа ми се струва малко "криминално" с тези релета . Недай си боже изгори някое - ходи го намери кое е . Този модул който "уж" за това е направен искара 2 седмици та релета да му връзвам . Ще се въздържа за сега ако не измисля нещо по ефективно ще пробвам твоя вариант

                      Коментар


                        #26
                        На мен ми се струва по криминално с тия китайски модули, където ги продават. Щото ако им пробие електрониката, могат да ти запалят и колата. А самите релета, издържат дестет пъти по голям ток и няма как да се повредят. През намотките им тече нищожно малък ток, по малко от 30ма. а през контактите на последното реле минава също толкова ток, тъй като то управлява оригиналния си модул, който пък вече задейства ел. стъклата. Монтират се зад модула, като аз съм ги увил и трите с изолац. лента дебело и съм ги натикал назад. Вече повече от 7-8 месеца нямам никакъв проблем и всичко си работи безупречно. А и удоволствието е много голямо.
                        Fiat Marea TD100

                        Коментар


                          #27
                          iuly_vn написа:
                          Аааа, ми тъй кажи. Значи ти имаш работещ модул и стъклата се управляват от вратите и искаш като заключваш с алармата да се вдигат. Аз това го направих още зимата, без допълнителен модул. Излезе ми около 5-6лв. Използвах три релета с нормално отворени контакти, един кондензатор-няколкостотин микроф. и едно съпротивление 150-180ом. Ще опиша как става но се иска и малко опит, защото не снимах като го мислех. 1. Значи едното реле (ще го нарека условно първо), копира двата бутона на вратите и е двойно-лява и дясна половини независими съответно за ляв и десен бутон. Продават се в повечето магазини. Като казвам копира, имам в предвид че двете половини на релето, се свързват успоредно на контактите на вратите, чийто кабели отиват в модула. Не се прокарват допълнителни кабели, а се използват оригиналните които отиват към модула! Ще се ориентираш с омметър, като натискаш съответния бутон и на кабела трябва да се появи +. 2.Второто реле е същото двойно и с едната си половина подава + към модула за да го захрани когато колата не е на контакт и е подадена команда зключване от алармата. (Плюсът се подава, на втория червен кабел, те са два които отиват към модула - на тоя който захранва модула когато се даде на КОНТАКТ). Другата половина на второто реле, включва по горното-първото реле, като го включва със закъснение от 0.5 до 1 секунда. Целта на това закъсние е да се включи първото реле, след като вече втората половина на второто реле е подало + на модула. Т.е. след като модула вече е зхранен когато колата не е на контакт. Това закъснение е нужно, за да сработи модула правилно и се постига именно от съпрот. и кондензатора-двата свързани последователно към намотката на първото реле. 3.Третото реле захранва второто чрез контактите си, като взима сигнал от алармата при команда заключване. Сигнала се взима от алармата от изхода и за управление модул стъкла. Това е, общо-взето. Аз използвах и последователно диоди, (за посока) за връзка от контактите на релетата към кабелите на модула, за да го препазя при евентоално късо и от пренапрежения когато последния е в нормален - работен режим и се задейства случайно алармата. ПП Ако четеш внимателно ще разбереш идеята и не е никак сложно. Общо взето за половин час работа. Описах го така, защото нямам схема и го мислех на място като го правех, но мисля че ще се ориентираш. Ако имаш въпроси и не е ясно нещо- пиши. Иначе мога да кача схемата, но трябва да я преначертая след като разглобя всичко.
                          Здравеи,колега .Така ли би изглеждала схемата ти,ако има грешка коригираи.къде дугаде слагаш диоди освен към вратите и с какви стоиности,и на кондензатора.благодаря :D,и какво правим ,когато стъклата стигнат до горе
                          Аз знам, че нищо не знам, но има хора и това не знаят.
                          Човек е 80% вода и ако няма мечти или цели в живота, това е просто една вертикална локва.

                          Коментар


                            #28
                            Не, не е това. Тая схема няма да работи въобще. Нямаше ме доста време и ще я начертая до ден два. Но ще пусна нова тема. Диоди се слагат към модула. А стъклата като си стигнат горе си спират сами от вградения им изключвател, който оригинално си е монтиран на моторчето и се задейства автоматично при претоварване. Ти например като ги вдигаш чрез бутона е едно и също.
                            Fiat Marea TD100

                            Коментар


                              #29
                              iuly_vn написа:
                              Не, не е това. Тая схема няма да работи въобще. Нямаше ме доста време и ще я начертая до ден два. Но ще пусна нова тема. Диоди се слагат към модула. А стъклата като си стигнат горе си спират сами от вградения им изключвател, който оригинално си е монтиран на моторчето и се задейства автоматично при претоварване. Ти например като ги вдигаш чрез бутона е едно и също.
                              Благодаря предварително,много ще се радвам сам да си го направя
                              Аз знам, че нищо не знам, но има хора и това не знаят.
                              Човек е 80% вода и ако няма мечти или цели в живота, това е просто една вертикална локва.

                              Коментар


                                #30
                                Re: Инсталация на комфорт модул

                                evgeni85 написа:
                                здравейте...Значи звех си комфорт модул за вдигане на прозорците защото фабрично не поддържам тази функция, алармата ми има канал за управление на модула.В момента няма как да отида в сервиз да ми го свържат а и искам сам да си го направя. Та въпроса ми към Вас е следния. От къде да шунтирам захранването на ел.стъклата и те да станат с постоянно захранване за да може модула да ги управлява когато ключът не е на колата защото всички знаете че повечето ни коли като махнеш ключа и всичко умира от къде е най добре да прекъсна захранването на ел.стъклата за да свържа модула и кой е управляващия канал +или + Става въпрос за фиат купе след 96та Ако някой е правил подобна интервенция ще съм му изключително благодатен а ако е наблизо може и да намаже някоя бира Yellow_Flash_Colorz_PDT_06 Алармата е милениум...горе долу за цената си е добра
                                Колега аз съм от Ловеч ама ще ти дам приятелски съвет не се разправяй с това че да не блокираш запалването защото алармата е свързана със запалването аз така бях блокирал запалването на Ланчията
                                Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                                Коментар

                                Working...
                                X