Някой слагал ли е такава аларма GIORDON G-686.Нямам централно.Засега съм сложим шоковия датчик и съм подвързал вратите към синия кабел на алармата.Обаче не ми е ясно:1.Функцията за отворена врата как работи.2.Предния капак и багажника пак ли да ги вържа към вратите.3.Необходим ли ми е кабела АСС, ако не искам прекъсвам запалването или ако реша да го прекъсна откъде да го прекъсна.4.Мигачите /след релето за мигачите ли ?/ към двата кафяви кабела ли да присъединя.5.Имам обемен датчик с положитен активен изход, мога ли да го свържа и къде.6.Необходим ли ми е оранжевия кабела към стоп светлините.7.Зеления кабел/negative trunk release output/ за какво служи.Предварително благодаря.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Слагане на аларма GIORDON G-686 на Пунто 1.1
Collapse
X
-
Re: Слагане на аларма GIORDON G-686 на Пунто 1.1
expi написа:Някой слагал ли е такава аларма GIORDON G-686.Нямам централно.Засега съм сложим шоковия датчик и съм подвързал вратите към синия кабел на алармата.Обаче не ми е ясно:1.Функцията за отворена врата как работи.2.Предния капак и багажника пак ли да ги вържа към вратите.3.Необходим ли ми е кабела АСС, ако не искам прекъсвам запалването или ако реша да го прекъсна откъде да го прекъсна.4.Мигачите /след релето за мигачите ли ?/ към двата кафяви кабела ли да присъединя.5.Имам обемен датчик с положитен активен изход, мога ли да го свържа и къде.6.Необходим ли ми е оранжевия кабела към стоп светлините.7.Зеления кабел/negative trunk release output/ за какво служи.Предварително благодаря.
Коментар
-
Да, писах на колегата cherveniq_biker,но все още не е на линия.Надявам се като е свободен да обсъдим алармата.А иначе реших някои от въпросите , които ме интересуваха:1-ят въпрос ми стана ясно- при отваряне на врата без да е включена аларматапремигват 3 пъти мигачите.По 2-я и 4-я въпрос отговора е "да".Останаха другите въпроси.
Коментар
-
Все още нямам връзка с колегата/може би е зает/,останаха само някои неизвестни неща-Установи се, че изхода на обемния датчик ще го подам към кабела за стоп машинката,но не ми е ясно от къде да го захраня- паралелно на шоковия датчик ли.Или да захраня с постоянен плюс, а минуса от зеления кабел на алармата- защото си го превеждам отрицателен изход/negative trunk release output/? Ако няма да прекъсвам запалването/ключа е с код/, необходимо ли е да свържа белият кабел АСС.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар