Здравейте.Изчетох доста теми относно сервото тук, но не намерих проблем като моя.Вчера паркирах Пунтото, 1.2, 2000г., и изведнъж светна червената лампичка с волан до надпис СІТУ. Копчето за СІТУ блокира и постоянно светеше. Следва да ви уведомя, че постоянно карам на СІТУ режим.Отидох на диагностика и казаха, че проблемът бил в някакво компютърче точно под волана, а релетата и датчикът работили. Не знаят дали ща го оправят. Yellow_Flash_Colorz_PDT_14 Някой има ли повече информация относно подобен проблем?Има ли вероятност, дори и оправен, при цялата тази електроника да ми блокира волана и да не може да се върти? Постоянно пътувам София-Пловдив и ме е страх на магистралата. Извинете за глупавия въпрос, ако е такъв. Направо съм в шах от този проблем. Иначе, колата си беше пушка...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
И моето СЕРВО - СІТУ се прецака! Помагайте!
Collapse
X
-
Здравей колежке,И на моето пунто се случи същото преди няколко месеца... И моят проблем беше в ECU-то (т.нар. "компютърче")... Тук във форума има един колега tigho_g който имаше няколко такива за продаване. Върху ECU-то има стикер с номера който трябва да са същите като на твоето. Всъщност май се гледа само големият четирицифрен номер (горе вдясно на стикера), а най-добре е да се пробва на място.Смяната на ECU-то става много лесно, но след като се смени трябва да отидеш на диагностика да го калибрират.По принцип няма проблем да се кара без серво... но паркирането е доста сложно.Stilo Dynamic MW 1.9 JTD '03
Punto HLX JTD '02
-
кола
докарай е да е направим за 2-3 часа компютърчето пък се разваля най малко повечето е датчика щото е направен като детска играчка и се разваля най много каква диагностика много от повредите не се хващат на диагностика има по добри вариянти за диагностика като например сменяш с работещи/ от същия модел /къде е закарана колата
Коментар
-
Мили хора, оказа се, че совите не са това, което са.След като се опитаха да ме одрусат за компютърчето на електроусилвателя, но им казах, че нямам пари да го правя, решиха да намерят проблем в моторчето. Баща ми го беше гледал и каза, че работило, било някакво магнитно и не би трябвало да се развали. Фактурата ми гласи следното:1. Диагностика и МОТ (не знам какво е това) - 25лв2. Диагностика и проверка на ел. инсталация (за което всъщност бях отишла) - 25лв3. Ремонт моторче - 150лвРеално, след 2.5 дни диагностика, се чувствам излъгана от сервиза. Но криза, какво да се прави, бръснат на сухо.Сервизът е АВЕЛ - BOSH, в Пловдив. Бях там, докато се развали колата.Надявам се да не ми се налага да ходя пак там. А при теб, ключар, ще дойда определено, ако това се случи в София!Поздрави на всички и благодаря за отговорите!
Коментар
-
u_bo
bubolina написа:Мили хора, оказа се, че совите не са това, което са.След като се опитаха да ме одрусат за компютърчето на електроусилвателя, но им казах, че нямам пари да го правя, решиха да намерят проблем в моторчето. Баща ми го беше гледал и каза, че работило, било някакво магнитно и не би трябвало да се развали. Фактурата ми гласи следното:1. Диагностика и МОТ (не знам какво е това) - 25лв2. Диагностика и проверка на ел. инсталация (за което всъщност бях отишла) - 25лв3. Ремонт моторче - 150лвРеално, след 2.5 дни диагностика, се чувствам излъгана от сервиза. Но криза, какво да се прави, бръснат на сухо.Сервизът е АВЕЛ - BOSH, в Пловдив. Бях там, докато се развали колата.Надявам се да не ми се налага да ходя пак там. А при теб, ключар, ще дойда определено, ако това се случи в София!Поздрави на всички и благодаря за отговорите!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар