Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

питане за алтернатор (колко V дава)?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    питане за алтернатор (колко V дава)?

    здравейте колеги, имам едно елементарно въпросче.колко напрежение ви дават алтернаторите при работеща кола. на старата ми беше 14.4 а на тази 13,6 +-0.1. гледах гледах по форума ама нищо конкретно не намерих. само един колега беше споменал бегло че му е 13.8 и това беше резултата оттърсенето преди 2 седмици смених акулуматора че старя беше пътник. отивам да ми оправят гаранцията и пича каза "ооо колата е за чичко доктор, алтернатора не ти е много наред пък и консумацията ти е 70мА на загасена кола (около два пъти повече от нормалното)". при пуснат климатик фарове и вентилатора в кумето на максимум онзи измери 12.97. странното е че преди да реша да взимам акумулатор сам си направих тези замервания и работеща кола беше 13.6-7 а на консуматор (фарове и парно) пада до към 13.2 и след 5-6- секунди става пак около 13.6. климатика ли е дръпнал толкова много та при тестовете да падне до под 13 не знам.та кажете колко ви дават вашите или наистина съм за обслужване на алтернатора. МЕРСИ много п.с.за бензин говорим....клата от подписа де
    Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
    182A4.000 IAW49F
    LPG - Lovato EasyFast
    ----------------------------
    "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

    #2
    При мене и на Бравото и на Мареата дава 14.1 Волта на празен ход без консуматори, не е лошо да зачистиш клемите на акумулатора с финна шкурка и да ги пръснеш с контактен спрей,това е най-елементарното от което можеш да тръгнеш :D
    Фиат Крома 1.9 16v+
    Фиат Браво 1.6 16v
    Фиат Мареа 1.6 16v

    Коментар


      #3
      Почни първо с проверка на връзките, да нямаш от там пад на напрежението. Ето и графиките за нашите алтернатори:
      Прикачени файлове
      Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"

      Коментар


        #4
        При мен алтернатора на празен ход дава 14.21 V .След включване на фарове,4-та степен на вентилатора и включено Сд учудващо но напрежението падна само до 14.20 V , което е повече от добре.И за сравнение колега при изгасена кола консумацията трябва да е около 30 милиампера. При запалена кола без включени консумативи алтернатора трябва да дава от 13.8 до 14.4 V по книги. Но ако искаш да нямаш проблем трябва да дава 14.2 и след като включиш консумативи да падне (ако изобщо пада) до 13.8 V.Трябва да дава волтаж колкото предишната ти кола.
        Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
        Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002

        Коментар


          #5
          Между 13.9 и 14.5 волта в зависимост от консумацията. От както карам колата по-рядко държи 14 - 14.1 ако няма пуснат сериозен консуматор.
          Fiat Tipo 1.4i.e. 72hp 1993 - истинският автомобил
          Fiat Coupe 2000 16V 139hp 1995 - като хубавата жена - кеф ти е да си с нея, но ти къса нервите и джоба - продадена
          -------------------------------------------------------------

          Коментар


            #6
            мерси много за отговорите. мислех че е ОК и че аз съм се объркал но явно си е за доктор алтернатора. така или иначе се бях насочил към чистене на ключовите възли (кабели за маса, акумулатор - алтернатор и се такива сериозни кабели) с контактен спрей и шкурка ако се наложи. само да спре да вали.а после може да мина и към четки, лагери или релерегулатор. но като се знам какъв карък съм ще се окаже че четките и релето регулатор са на едно и се сменят заедно , което удря в парите веднага Благодаря още веднъж!!!
            Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
            182A4.000 IAW49F
            LPG - Lovato EasyFast
            ----------------------------
            "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

            Коментар


              #7
              Ewing написа:
              мерси много за отговорите. мислех че е ОК и че аз съм се объркал но явно си е за доктор алтернатора. така или иначе се бях насочил към чистене на ключовите възли (кабели за маса, акумулатор - алтернатор и се такива сериозни кабели) с контактен спрей и шкурка ако се наложи. само да спре да вали.а после може да мина и към четки, лагери или релерегулатор. но като се знам какъв карък съм ще се окаже че четките и релето регулатор са на едно и се сменят заедно , което удря в парите веднага Благодаря още веднъж!!!
              Дано проблемът е в зачистването на кабели , но доста се съмнявам...
              Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
              Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002

              Коментар


                #8
                супер странна работа. днес преди да почна процедурата по пръскане с контактен спрей реших пак сам да си замера зарядния ток (напрежението де).слизам паля колата 14.00 форсирам - 14.05+-0.02.пускам консуматори (къси, вентилатора в купето на мкс) пада рязко до към 12.7-12.8 и след 2-3 секинди отива на 13,6 -13,8 (играе) като изфорсирам при тези консуматори до 13.95 стига и до там. гася консуматорите и на празне ход и на по восоки обороти 14.05. верно че е малко ниско напрежението но за мен това си е работещ алтернатор (и реле-регулатор). и това преди да пръскам където и да било. има ли смисъл да го карам на диагностика от майстор този атрибут на колата или да не се занимавам с глупости и да давам излишно пари. и без друго покрай тези проблеми с газовата се поохарчих...а май съм и за кабели.
                Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
                182A4.000 IAW49F
                LPG - Lovato EasyFast
                ----------------------------
                "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

                Коментар


                  #9
                  Ewing написа:
                  супер странна работа. днес преди да почна процедурата по пръскане с контактен спрей реших пак сам да си замера зарядния ток (напрежението де).слизам паля колата 14.00 форсирам - 14.05+-0.02.пускам консуматори (къси, вентилатора в купето на мкс) пада рязко до към 12.7-12.8 и след 2-3 секинди отива на 13,6 -13,8 (играе) като изфорсирам при тези консуматори до 13.95 стига и до там. гася консуматорите и на празне ход и на по восоки обороти 14.05. верно че е малко ниско напрежението но за мен това си е работещ алтернатор (и реле-регулатор). и това преди да пръскам където и да било. има ли смисъл да го карам на диагностика от майстор този атрибут на колата или да не се занимавам с глупости и да давам излишно пари. и без друго покрай тези проблеми с газовата се поохарчих...а май съм и за кабели.
                  Според мен при бензинов автомобил при зареждането което казваш че дава няма да имаш ядове, виж ако е дизел зимата може и да се наложи при по стар акумолатор зареждане и тоо много рядко.При даване на 14 волта,без консуматори просто не си води колата на доктор...А от колко дни не беше палил колата когато ти даде 14.05?????
                  Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
                  Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002

                  Коментар


                    #10
                    ами аз я карам всеки ден. така че няма да е много обективен отговорът ми. да не говорим че след като се прибрах от работа мерих веднага. предполагам че и да не съм я палил няколко дни пак няма да е проблем понеже нали първоначално държи по високи обороти. виж подсети ме да я пробвам веднага след палене. сега както не съм я карал от вчера ще с;езна да проверя как е положението.
                    Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
                    182A4.000 IAW49F
                    LPG - Lovato EasyFast
                    ----------------------------
                    "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

                    Коментар


                      #11
                      Четките може да ти правят номера, при лош контакт дават фира, на пунтото ми се беше износил единия меден колектор и тогава беше ошашавяща работа - тука има, тука нема.
                      FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                      Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                      Коментар


                        #12
                        ами нищо чудно и на човека в магазина да му се е прецакал уреда (може и батерииката да му е паднала) както обещах по горе днес замерих как стоят нещата при некаране на колата около 12 часа. ревзултата. 14,12 при консуматор пада до 12.5 за около секунда и пак си отива то към 13.8-13.9 при доста консуматори падна до 13.6 и от без да форсирам. при по високи обороти и консуматори 13.9. като загася консуматорите и пак 14.10 прави. отивам веднага при магазина за да ми признаят гаранцията на акумулатора. онзи мери 13.8 (без каквито и да е консуматори) разбрахме се с него показах му на моя уред и тои се съгласи и вече си имам гаранция на акумулатора.но продължава консумацията при загасена кола да е 70мА при нормално 30-35. не знам какъв е проблемът. почистих ключовите възли с контактен спрех. както и клемите на кумулатора. предполагам е от имобилайзера. при доста коли той прави проблема. но на фона на консумацията на забравена крушка примерно тази направо е пренебрежимо млака и смятам да не ровя повече да не прецакам нещо по сериозно МЕРСИ за активноста и отзивчивоста по темата колеги
                        Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
                        182A4.000 IAW49F
                        LPG - Lovato EasyFast
                        ----------------------------
                        "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

                        Коментар


                          #13
                          Ако имаш cd най вероятно е от него
                          Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
                          Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002

                          Коментар


                            #14
                            тц, с фабричния касетофон съм но той пък има часовник който непрекъснато работи. както и алармата (нали уж и тя непрекъснато е под напрежение)
                            Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
                            182A4.000 IAW49F
                            LPG - Lovato EasyFast
                            ----------------------------
                            "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

                            Коментар


                              #15
                              Ewing написа:
                              тц, с фабричния касетофон съм но той пък има часовник който непрекъснато работи. както и алармата (нали уж и тя непрекъснато е под напрежение)
                              При изключен касетофон (фабричния) консумацията ми е 12 милиампера. Явно повечкото при теб наистина е от алармата,но и при 70 милиампера консумация мисля че няма да имаш проблеми след като алтернаторчето си зарежда. Карай и не се притеснявай. :D Поздрави
                              Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
                              Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002

                              Коментар

                              Working...
                              X