Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Браво - търся схема на бушоните

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат Браво - търся схема на бушоните

    Моля кажете къде се намира бушона за бензиновата помпа ,защото сложих газова уредба и искам да я спра .Мерсо предварително!!!

    #2
    Ако уточниш за, каква кола става въпрос ще е по-лесно!
    Frontera Sport, X20SE март 1998

    Коментар


      #3
      Vladim написа:
      Ако уточниш за, каква кола става въпрос ще е по-лесно!
      Мислех че бензинките на модела Браво имат сходни схеми на бушоните ,но щом искаш подробности :Фиат Браво 1,4 12вентила 97год.

      Коментар


        #4
        Не може да няма схема на капака или на самите предпазители!
        [size=11]Croma 2000IE CHT,1991г./154C3.046/Компютър в колата с 3 операционни с-ми: Dos6.22 / WIN98/WINXP-SP3/Дъно-Canyon 6LEBMS-T.Процесор Пентиум 1G/Hz,Хард диск30G/лаптопски , Видео карта 64М/B,Ram 768М/B, Bтори акумулатор и UPS. Принтер Canon PIXMA TS305 на батерии . Хладилник на 12В. Соларен панел 3А/h.

        Коментар


          #5
          На капачето което ги покрива от долу би трябвало да имаш изобразена схема.
          Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
          Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

          Коментар


            #6
            Явно при бушоните в купето под кормилото ,никой от тях не е за бенз.помпа.В двигателния отсег има две релета и 2 бушона те са .Мерси все пак на всички.

            Коментар


              #7
              Може ли да е това - 3 номер... http://www.fiatforum.com/gallery/dat...m-v1-10-19.jpg
              I drift not because it is a quicker way around a corner, but it is the most exciting way......

              Коментар


                #8
                Свободен бушон 20А

                Аз съм с Браво TD100. Има ли свободен бушон 20А в таблото в купето? Искам да включа разклонител 3-ка. Това е го взех от Кауфланд и е предназначено за включване в запалката и има три гнезда, но не ми харесва, че остава без захранване при неработеш двигател.
                Fiat Bravo 1.9 TD100 04.1997

                Коментар

                Working...
                X