Mupo написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
стъклочистачки-автоматизиране на пръскалките
Collapse
X
-
-
Humppa
Не може да е от лостчетата. Моите ги смених с нови и пак не заработват чистачките при пръскане на предното стъкло с течност. На задното стъкло чистачката прави само 1 оборот.
Коментар
-
Humppa написа:Не може да е от лостчетата. Моите ги смених с нови и пак не заработват чистачките при пръскане на предното стъкло с течност. На задното стъкло чистачката прави само 1 оборот.
Коментар
-
Аз ти препоръчвам да помислиш дали наистина ти трябва точно тази екстра. Имам я на едната си кола и честно казано адски ме дразни, защото понякога може да има вятър и да трябва повече да попръска преди да задвижиш чистачките. Разбира се електрониката това няма как да го мери и почва да си дере на сухо. Въпроса даже не е само да напръска - а и да се стече леко надолу, а това си иска време. Примерно с пунтото видя че имам 50 секунди на светофара, напръскам си хуууубаво джама - и тогаз пускам чистачките. Или пък зимата искаш просто да си понапръскаш стъклото със зимната течност да се поразмрази - обаче чистачките тръгват да драпат по леда. Поне го направи така че да можеш да сменяш вода+чистачки или само вода според както искаш.
Коментар
-
Верно е това, да го ева ...Типото ми има такава "опция", а Бравата не ..., хм..:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
www.cyxap.com
Коментар
-
Миро - ето какво показват картинките:Гледай ограденото в синьо горе - това е релето което управлява помпата на пръскалките на фаровете. По червеният кабел идва постоянно захранване, когато са включени къси светлини. Токът идва след фабричното реле, което значи че ако инсталацията е преправяна както сме го измислили в другата тема, това не пречи. Т.е. съвместимо е. Черният кабел е маса, а по зеленият кабел идват импулсите от лоста, когато пръскаме по стъклото. Сега виж Синьото - Долу : Това е моторче за задна чистачка в Брава/о. Отново същото - черният е маса, червеният - постоянно захранване, а зеленият са импулсите за задната чистачка. Според мен е достатъчно да се "хванат" импулсите от задната чистачка, и да се преместят на първият зелен кабел, за който говорихме (той не е зелен де, само за картинката е зелен.)Другото което може да се промени, но няма да има смисъл - дали захранването да остане през късите, или да се пусне от друго място постоянно, с цел да си мием фаровете когато не работят. Но ако не работят, за какво да ги мием?? Цялата интервенция може да стане горе при волана, където е достатъчно един кабел да се размени с друг - този на импуслите. Въпросът е че в модел "седан" е възможно окабеляването за задна чистачка да е спестено. Затова предния си пост казах че трябва да се търси конзола от комби, с все буксите към нея, или пък ако може да се напъха кабела в съществуващата букса, за да прави контакт. Така като бутнеш лоста напред за да пръскаш по задното стъкло, всъщност ще миеш фаровете, когато си на къси. В общи линии не е нищо сложно, както и предполагах.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар