Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

стъклочистачки-автоматизиране на пръскалките

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Mupo написа:
    ogi28b бих искал да те попитам нещо (тъй като даде мнение, пък и темата е за чистачки и да не отварям нова). Дали е възможно (по-точно за седаните Мареа/Брава) окомплектовани с пръскалки на фаровете, да се монтира лостче за чистачки от автомобил с задна чистачка(Браво/Брава), която включва задната чистачка с бутане към таблото ... предполагам се сещаш. Та с монтирането на такова лостче да се избегне пръскането по фаровете когато са включени светлините и едновременно остане като екстра. Надявам се да имаш време да погледнеш по схемите и отговориш. Мисля на доста хора ще им е полезно, също и на мен де . Благодаря
    На първо четене не ми звучи нещо сложно. Искаш като бутнеш напред, все едно да поливаш задното стъкло , тогава да пръска по фаровете, без да се интересува дали си на къси или на никакви. Малко по-късно ще отворя картинките да видим за какво иде реч. Но мисля че ще ти трябва конзолата в комплект с буксите, отрязани от колата-донор, защото в твоите букси ще липсват кабели.

    Коментар


      #17
      Не може да е от лостчетата. Моите ги смених с нови и пак не заработват чистачките при пръскане на предното стъкло с течност. На задното стъкло чистачката прави само 1 оборот.

      Коментар


        #18
        Humppa написа:
        Не може да е от лостчетата. Моите ги смених с нови и пак не заработват чистачките при пръскане на предното стъкло с течност. На задното стъкло чистачката прави само 1 оборот.
        Еми да, не е от лостчетата, кой казва че е от тях? В линка който съм дал по горе, е обяснено защо Браво/а нямат тази функция, а Мареа я има.

        Коментар


          #19
          Аз ти препоръчвам да помислиш дали наистина ти трябва точно тази екстра. Имам я на едната си кола и честно казано адски ме дразни, защото понякога може да има вятър и да трябва повече да попръска преди да задвижиш чистачките. Разбира се електрониката това няма как да го мери и почва да си дере на сухо. Въпроса даже не е само да напръска - а и да се стече леко надолу, а това си иска време. Примерно с пунтото видя че имам 50 секунди на светофара, напръскам си хуууубаво джама - и тогаз пускам чистачките. Или пък зимата искаш просто да си понапръскаш стъклото със зимната течност да се поразмрази - обаче чистачките тръгват да драпат по леда. Поне го направи така че да можеш да сменяш вода+чистачки или само вода според както искаш.

          Коментар


            #20
            Верно е това, да го ева ...Типото ми има такава "опция", а Бравата не ..., хм.
            .:: Just because I am unique does not mean I am useful ::.
            www.cyxap.com

            Коментар


              #21
              при моето браво я няма тази "екстра"- сх се води. и по-добре че я няма де темпрата 91 я има
              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
              Fiat Bravo'97 1,6 16v
              Fiat Tempra'91 1,6 mono

              Коментар


                #22
                Миро - ето какво показват картинките:Гледай ограденото в синьо горе - това е релето което управлява помпата на пръскалките на фаровете. По червеният кабел идва постоянно захранване, когато са включени къси светлини. Токът идва след фабричното реле, което значи че ако инсталацията е преправяна както сме го измислили в другата тема, това не пречи. Т.е. съвместимо е. Черният кабел е маса, а по зеленият кабел идват импулсите от лоста, когато пръскаме по стъклото. Сега виж Синьото - Долу : Това е моторче за задна чистачка в Брава/о. Отново същото - черният е маса, червеният - постоянно захранване, а зеленият са импулсите за задната чистачка. Според мен е достатъчно да се "хванат" импулсите от задната чистачка, и да се преместят на първият зелен кабел, за който говорихме (той не е зелен де, само за картинката е зелен.)Другото което може да се промени, но няма да има смисъл - дали захранването да остане през късите, или да се пусне от друго място постоянно, с цел да си мием фаровете когато не работят. Но ако не работят, за какво да ги мием?? Цялата интервенция може да стане горе при волана, където е достатъчно един кабел да се размени с друг - този на импуслите. Въпросът е че в модел "седан" е възможно окабеляването за задна чистачка да е спестено. Затова предния си пост казах че трябва да се търси конзола от комби, с все буксите към нея, или пък ако може да се напъха кабела в съществуващата букса, за да прави контакт. Така като бутнеш лоста напред за да пръскаш по задното стъкло, всъщност ще миеш фаровете, когато си на къси. В общи линии не е нищо сложно, както и предполагах.
                Прикачени файлове

                Коментар

                Working...
                X