Изваждам една стара тема.В момента мисля върху товаhttp://cgi.ebay.co.uk/FIAT-STILO-Sitzbelegungs-Matte-Sitzmatte-Sitz-Airbag_W0QQitemZ150351601870QQcmdZViewItemQQptZAut oteile_Zubeh%C3%B6r?hash=item2301a760ce&_trksid=p3 286.c0.m14&_trkparms=65%3A12|66%3A2|39%3A1|72%3A16 83|240%3A1318|301%3A1|293%3A1|294%3A50Това е емулатор за кантара. Самия кантар пък представлява едно като вътрешност на клавиатура с копчетата. Това нещо не е като на БМВ, там има ключ, който си дава напрежения. Тук става въпрос за протокол за връзка и тн, не е прост ключ. Наименованието му е Occupant Classification system.Чудя се как ли се е счупило това нещо? При мен имаше баунки на седалката, оказа се че върху пистите на сензора има едни залепени гуми, които да го държат към седалката. Тез гуми от температурата вероятно, са се свили, и предполагам че са направили микро пукнатини на пистите, от които е изградена цялата работа.Въроса ми е, дали това нещо може да се поправи? Проводящ лак например?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
OCS или кантар на Стило. Може ли да се поправи или излъже?
Collapse
X
-
В пистите няма видими пукнатини.Това е моя кантар, да. Като го извадих, и сега съм без него, никаква разлика в лампата.Гумата, за която говоря е, ако контактната площ е с формата на грейка, това, което е залепето под "шията". Според мен тази гума придаваа допълнителна устойчивост на разгъване, защото под гумата има от тези нишки, здравите. В случая се беше свила. Точно това образуваше бабунките, аз си числех че са пружини от седалката, и ги натисках. Май тогава се счупи това нещо.Има ли желаещи, този кантар да го закача на мястото на работещ, да видим дали ще свети? Грешката си се трие сама след това.Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
Теглото явно го "смята" по големината на задника, който е седнал отгоре му Явно затова и не е само on/off, а връзката става с протокол Пробва ли да замериш коя от пътечките е прекъсната? С проводящ лак, от тоя с който си лекуваме нагревателите на задното стъкло, би трябвало да стане.А, какво ще стане ако просто го окъсиш и да си "мисли", че винаги има някой седнал...Alfa 159 SW 2.4 Ti
Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
"...внимавай че тези италиански кочини много вървят."
Коментар
-
Да го окъси, ама къде? Мисля си обаче, че ако електрониката е здрава, 100% може да се излъже. Въпроса е дали е сейфти. Прочетох някъде едно мнение на един светнат пич дето твърди, че въпреки активната грешка, еърбега пак ще се отвори при удар....което в крайна сметка е добре. И за какво му е по дяволите да знае колко тежи пасажера?!?Fiat Stilo 1.8 16V
Коментар
-
Stoyan_68 написа:Да го окъси, ама къде?Alfa 159 SW 2.4 Ti
Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
"...внимавай че тези италиански кочини много вървят."
Коментар
-
За отварянето четох същото в thefiatforum.com. Питащият беше българин даже.Ако забелязвате, има едни като мостчета между двете части на кантара.Точно там се беще сбръчкал в седалката и ми се струва че точно там е прекъснат.Проблема обаче е че проводящият лак не става, по простата причина че ще се счупи ако някой седне. Въобще, цялата концепция ми се струва лефтерна. Бих го поправил само за да знам какъв е проблема. След което, ще си го скътая под седалката.Мисла че не е в големината на задника, а в това колко натиска в средата, и колко - отстрани. Факт е обаче че ако натисна с коляно в средата на седалката - е до там ще е!Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
Ако се съмняваш, че те са прекъснали, защо първо не пробваш да ги свържеш временно и да провериш дали лампата ще загасне? Примерно с тънки карфици. Няма да му стане нищо, иначе рискуваш да се чекнеш отгоре му, а проблема да не е там. Ако лампата загасне ще му мислим как да ги свържем. С молив ми се срува несигурно, ще даде някакво съпротивление и може да се окаже недостатъчен тока. А и наистина едно разпъване от коляно и си до там, то фолиото се е прекъснало, пък какво остава за молива!Fiat Stilo 1.8 16V
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар