Ами по-скоро въпроса ми беше към автора на темата...,понеже на приятелката ми колата Ауди а3 катоя взехме беше с различен диаметър гуми отпред и отзад - та от там беше натрупала грешки и ESP=то не работеше, като постоянно светеше лампата...след като сменихме гумите - сега е с 4ри 205/60/15 и след изчистване на натрупаните грешки проблеи не е имало и ЕСП-то си работи прекрасно
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ESP, ASR Failure - Stilo
Collapse
X
-
Последното което установявам е че грешката избива само при по-остро вземане на завой, с по-висока скорост и повече навиване на геврека, някак си при малко по-голямо странично усукване. Все си мисля че ако проблема е в електромотора на ситито щях да имам доста повече проблеми Сменях предните накладки преди два месеца, и дали не съвпадна с момента в който започна да ми дава грешката, не мога да си спомня точно. Сещам се за тях защото откакто ги сложих все ми свирят при лекото спиране накрая, дали не са ми сложени както трябва и при завой да става някъде около тях контакт който да прави тия мизерии От вчера си правя експеримент, вземам завоя по-отворено и по-плавно и няма проблеми и грешки.Гумите са ми еднакви.FIAT Stilo 1.9 JTD 115
Коментар
-
Хм, при мен отново се появи... не на завой, а при съвсем ниска скорост просто леко натиснах спирачката и... Явно причината е различна.Накладки и дискове са на около 1500км. Всичко по окачването е здраво, последно смених биалетки преди 1000км. Спирачните апарати са добре, не ги чувам да тракат по паважа. И моите гуми са еднакви, втори сезаон.Fiat Stilo 1.8 16V
Коментар
-
При мен има същият проблем но категорично казвам че грешката се появява не само когато завивам. Карам си направо даже се е случвало и да не натискам спирачка или съвсем леко и плавно да започна да намалям и хоп същата грешка. Моите наблюдения са че става когато времето е влажно или както казахте рано сутрин.Никога не ми дава грешка на дълъг път не че и я карам толкова извън София.Също така бих отбелязал че съм пробвал и ESP-то и ESR-ра дали работят след като ми е дало грешката и няма проблем.Влизал с много газ в завой и съм съм усештал че системите се активират ( не говоря за премигването на жълтата лампа а за поведението на колата ) и няма никакъв проблем след това.Така че лично за мен съм склонен да мисля че е от не добра връзка на някой датчик или кабел. Не виждам логика да е от сити усилвателя.Да добавя само че може да ми даде грешка днес 3 пъти и повече и после 1 месец да не ми даде нито веднъж.
Коментар
-
Да бе, същото е, проблема е в педала на спирачката и "стоп машинката". Погледни ги и ще видиш, че по някаква тъпа причина планката на педала почти не натиска бутона на машинката. Вероятно не си забелязал, че в моментите когато се вдигне грешката стоп светлините не работят или работят с прекъсване. Веригите на ЕСП и АСР работят и с НО и НЗ контакти на машинката и от там идва грешката. Ако не ти се занимава с нова "стоп машинка" просто извий планката на педала около 2мм към контакта. Това би трябвало да ти реши проблема. Имай впредвид, че ламарината е много дебела :D Оказа се, че ефекта е описан и в гайдовете на английския форум, ама го видях чак след като се оправих с моя та умрях от яд! Има тема и в ахм форума.Успех и пиши какво е станало.Fiat Stilo 1.8 16V
Коментар
-
Малко ъпдейт на темата. За съжаление проблема при мен си остава Търсих из нета, изчетох всичко в ръководствата относно принципа на работа на системите, но не мога да си обясня откъде се получава при мен този проблем. Опитвам се да наблюдавам поведението на колата и да открия някаква връзка, но...Напоследък грешката се появява веднъж седмично.По едно време ми се стори че изплюва грешката като мина в завой през неравности, примерно трамвайни линии.Също така ми се струва че има влияние и това дали грее слънце и е по-топло, чудя се дали директната слънчева светлина не влияе на някой датчик, ама Сещам се едно време за първия ми компютър 95та година, в един прекрасен ден мишката започна да се движи само вертикално, по хоризонталата - хич. Та след доста време открих че когато я пече директно слънцето запецва, като спусна щората и се окаже на сянка - няма никакви грижи :D Оня ден сменях гумите и се заглеждах доста, кабеляците са ок, няма нищо съмнително около датчиците на АБС-а.Единствено, тъй като сменях април предните накладки видях що ми свирят като оркестър - дисковете имат по 1мм зъб който хващат новите накладки и предполагам че не залепват идеално и от там идва свиренето, но дали това може да причина за грешката не ми е ясно.Търсих материали за датчика на АБС-а и какво точно отчита, но не намерих. Склонен съм да мисля че грешката почна да излиза точно след като ги смених тия накладки и може и там да е разковничето Ще се разбере де, поне вече знам че като сменям накладки, ще си сменям и дискове, да си е чиста работата.Това дето ми казаха че може да имам проблем със електроусилвателя и датчика в него мисля че не е вярно, тъй като нямам абсолютно никакви проблеми с волана и и сити-то, ама пак не е ясно какво ще излезе. Това което ми идва на ум е да намеря комп и да я закача като я карам закачена докато излезе грешката, евентуално тогава да стане ясно откъде идва проблема. Нямам време сега но сигурно ще си поръчам по-нататък кабеляци за лаптопа и ще разучавам унидиаг-а мисля беше софтуераFIAT Stilo 1.9 JTD 115
Коментар
-
За стоп превключвателя- http://axm-auto.com/pBB2/viewtopic.php?t=1197 и http://www.fiatforum.com/stilo-guide...htmlИначе мисля, че не е необходимо да закачаш компа в движение. Грешките се помнят в паметта с дата и време на възникване. Поне в моя случай е така.Fiat Stilo 1.8 16V
Коментар
-
Да, всъщност си бях наумил да се понавра отдолу да го видя тоя ключ, но пък съм пробвал няколко пъти и светлините на стоповете си работят нормално при натискане на педала на спирачките.А и грешката излиза в моменти в които въобще не пипам педала, от всички възможни места откъдето може да идва сигнала за грешка това е най-малко свързаното. Най-често срещаната ситуация е като спра на светофар за ляв завой и при преминаването на трамвайните релси по средата на завоя изплюва двете грешки. Но пак не е редовно. Поне три-четири пъти излизам някъде на по-широко да я завъртя по-остро и да я пробвам да хвана точно момента ,ама йок - точно тогава не излиза нищо.FIAT Stilo 1.9 JTD 115
Коментар
-
И аз съм със същия проблем.Помощ!!!!
Здравейте и аз имам същия проблем с АSR изписва ми грешка на дисплея последвана от алтернатор грешка и гаси двигателя моментално,връщам ключа и завъртам и веднага пали.Става дума за Фиат Стило 1.6 16V 2002. Най-лошото е че отначало почна само когато е студена колата и при работа на място,а сега вече си го прави когато си поиска.Днес примерно ми се случи в най-неподходящия момент на кръговото на Сточна гара.Ходих да ми закачат компютър и първия път ми показа 3 грешки - U1706;P1687;P0115 - Изтриха ги и цял ден карах и не се появи проблем,НО вечерта взе че пак светна същата грешка и то когато бях на скорост и то при изкачване .Смених и акумулатора,да не е и от него,но уви НЕ Е!!!!Накладки има,гумите ми са еднакъв размер и 4-те;ПОМОГНЕТЕ
Коментар
-
cho написа:Да, всъщност си бях наумил да се понавра отдолу да го видя тоя ключ, но пък съм пробвал няколко пъти и светлините на стоповете си работят нормално при натискане на педала на спирачките.А и грешката излиза в моменти в които въобще не пипам педала, от всички възможни места откъдето може да идва сигнала за грешка това е най-малко свързаното. Най-често срещаната ситуация е като спра на светофар за ляв завой и при преминаването на трамвайните релси по средата на завоя изплюва двете грешки. Но пак не е редовно. Поне три-четири пъти излизам някъде на по-широко да я завъртя по-остро и да я пробвам да хвана точно момента ,ама йок - точно тогава не излиза нищо.Stilo 1.9 JTD - 115 к.с.
Коментар
-
Re: И аз съм със същия проблем.Помощ!!!!
trancho написа:Здравейте и аз имам същия проблем с АSR изписва ми грешка на дисплея последвана от алтернатор грешка и гаси двигателя моментално,връщам ключа и завъртам и веднага пали.Става дума за Фиат Стило 1.6 16V 2002. Най-лошото е че отначало почна само когато е студена колата и при работа на място,а сега вече си го прави когато си поиска.Днес примерно ми се случи в най-неподходящия момент на кръговото на Сточна гара.Ходих да ми закачат компютър и първия път ми показа 3 грешки - U1706;P1687;P0115 - Изтриха ги и цял ден карах и не се появи проблем,НО вечерта взе че пак светна същата грешка и то когато бях на скорост и то при изкачване .Смених и акумулатора,да не е и от него,но уви НЕ Е!!!!Накладки има,гумите ми са еднакъв размер и 4-те;ПОМОГНЕТЕStilo Dynamic MW 1.9 JTD '03
Punto HLX JTD '02
Коментар
-
Колега Na6io, можеш ли да опишеш по-подробно при теб какво точно и кога се случва, и през колко време, ще съм ти благодарен.Аз вече почти съм сигурен че проблема при мен идва от нестабилност на колата в завой, и то по-остър и примерно при неравност. Вече на два пъти ми се случва в бърз завой да уцеля шахта и да ми изплюе грешките. Последно оня ден от колелото на Руски паметник се изстрелях надолу към Мола и къде уцелих точно една шахта на моста , а завоя си е доста бърз и ми изкара грешката. Имам от известно време причукване отпред и отзад като минавам бавно през бабуни и сигурно нещо е заминало по окачването. Съмняват ме и предните амортесьори, някъде дори четох че когато амортесьора не работи добре, точно през неравностите не държи колелото плътно на земята, получава се разминаване между отделните колела и оттам се бъгват системите за стабилност. Лошото е че сега нито имам кинти нито време, само я пазя по-полека да изкарам зимата. А и ми е проблем намиране на майстор който да ми направи точна диагностика на окачването. Та след като оправя всичко което е за смяна, едно изправяне на джанти и реглаж на преден и заден мост и мисля че ще дойдат нещата на място.FIAT Stilo 1.9 JTD 115
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар