Здравейте,от известно време започна да ми изписква компа и да изписва последователно ESP Failure и ASR Failure. След десетина секунди надписа изчезва, остава да свети постоянно жълтия триъгълник на таблото и лампата на копчето до скоростния лост, която индикира че ASR системата е деактивирана.Случва се по време на движение и само при влизане в завой (ляв и десен), но не постоянно, горе-долу веднъж в седмицата. Освен това че е само при влизане в завой, друга връзка като натискане на спирачки, или по-остро вземане на завоя не мога да установя. В нашия форум няма нищо по въпроса, търсих доста.В чуждите форуми намерих повече писано по темата и основните вероятни неща в които може да е проблема са няколко:- ABS сензорите на предните колела - лоша връзка на конекторите;- така наречения Brake Light Switch на педала на спирачките;- нисък волтаж на акумулатора;Мисля си че най-вероятно е от сензорите или конекторите около предните колела Ако някой се е сбълскал с това нека сподели.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ESP, ASR Failure - Stilo
Collapse
X
-
Мисля че не е от накладките, тъй като сменях накладки и биалетки преди две седмици.Основните ми подозрения падат върху електрическито конектори на ABS сензорите. Единствената логична връзка да изписква само при завиване, е че само тогава кабелите се движат навън-навътре и ако има лоша връзка, системата я регистрира като грешка.Смятам да проверя първо това като имам време, макар че един ден надничах около предните колела и нещо не мога да го локализирам тоя конектор, но трябва да го измия че всичко е в кал и предполагам че ще излезе.Схемата която намерих пък ми е малко неясна, и е за задните колела. Предполагам че това гофрираното са кабели, а в тънката тръбичка тече спирачна течност.FIAT Stilo 1.9 JTD 115
Коментар
-
Re: ESP, ASR Failure - Stilo
cho написа:Здравейте,от известно време започна да ми изписква компа и да изписва последователно ESP Failure и ASR Failure. След десетина секунди надписа изчезва, остава да свети постоянно жълтия триъгълник на таблото и лампата на копчето до скоростния лост, която индикира че ASR системата е деактивирана.Случва се по време на движение и само при влизане в завой (ляв и десен), но не постоянно, горе-долу веднъж в седмицата. Освен това че е само при влизане в завой, друга връзка като натискане на спирачки, или по-остро вземане на завоя не мога да установя. В нашия форум няма нищо по въпроса, търсих доста.В чуждите форуми намерих повече писано по темата и основните вероятни неща в които може да е проблема са няколко:- ABS сензорите на предните колела - лоша връзка на конекторите;- така наречения Brake Light Switch на педала на спирачките;- нисък волтаж на акумулатора;Мисля си че най-вероятно е от сензорите или конекторите около предните колела Ако някой се е сбълскал с това нека сподели.
Коментар
-
Да, зимата дори си експериментирах малко, превъртах гуми и я занасях, и при нормална работа на системите жълтия триъгълник премигва при превъртане и занасяне. Но в този случай който описвам ми изписква компютъра и дава тази грешка, след което деактивира ASR и жълтата лампа на таблото както и индикатора на копчето за ръчно деактивиране на ASR остават да светят постоянно докато не изгася мотора. И това се случва от време на време само при влизане в завойFIAT Stilo 1.9 JTD 115
Коментар
-
Отиди на диагностика.Запомни грешките, по възможност с точност и като номер на грешката, и пак пиши.В повечето случаи като твоя излиза грешка 1505, което не е много на добре, ама се лекува.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Ще пробвам първо с тия конектори, да видим дали ще има ефект, пък после ще му мисля. Лошото е че дори и да ги почистя, евентуалния ефект трябва да го чакам да се появи Хубавото е че не ми го дава както преди с еърбега, постоянно и дразнещо и с червена лампа. Склонен съм дори да мисля че деактивирането е следствие от агресивен момент в движението на автомобила но все пак затова я пускам темата, ако някой му се е случвало да сподели.Иначе на двата пъти досега като съм ходил на диагностика, все попадам на хора които ми заявяват важно, че проблема е примерно кантара и не си дават труда да ми обясняват "толкова сложни неща", камо ли да ми казват номер на грешка. Чак се издразних миналото лято на тия от Ауто Италия които ми заявиха, че смяната на кантара е мнооого сложна, щяла да излезе над 100лв защото работа щял да има и тенекиджия А иначе какво означава тая грешка 1505 и как се лекува?FIAT Stilo 1.9 JTD 115
Коментар
-
колегата БО най-правилно ти е казалпри една диагностика, веднага ще ти даде информация в кой датчик е проблемасъщо така, съм почти убеден, че проблема не е в датчик за АБС или конектора мудоколкото съм срещал из нета, проблем дава датчика, за завъртане на воланаили някакво реле към негоа и сам казваш, че проблема се появява при завъртане на воланацената му ново не е за казване(писане)предполагам, че колегата има на предвид за него, че се лекува
Коментар
-
Така, намерих най-накрая време да пиша как се развива моя проблем.След последния ми пост реших че трябва да отида на диагностика но тъй като съм започнал ремонт вкъщи оставих диагностиката като се поосвободя. Да, ама не! Скачам една неделя вечер за материали въртя ключа и кво да видя на дисплея Pwr. Steer Fail ! Побеснях! Червената лампа на електроусилването на волана светна и системата отказа! Същата работа като преди година когато колата отказа съвсем да запали заради акумулатора който беше дал фира. Тогава като смених акумулатора отидох само да ми изчистят грешката и колата си вървеше без проблем година след това.Та звъннах на момчетата при които ходя на диагностика и на следващата сутрин закарах колата с "волан на Жигули" до сервиза. Закачиха я на Екзаминера и излезе грешка Actuator fail - забравих обаче кой номер е грешката, все си мисля че 1007, ама не съм сигурен. Та изчистиха грешките, калибрираха steering sensor-а и ми казаха че тези грешки са в резултат на моментни колебания по тоците. Взех си колата и цяла седмица си карам без нищо да се обади докато един ден пак ми даде ASR, ESP и се започна пак същия цикъл през ден два. Това което ми направи впечатление е че изплюва грешката предимно сутрин след като запаля колата и на първия по-остър завой. Обадих се пак на момчетата и им казах че пак се появи проблема и се разбрахме да я закарам пак да я закачим на компютъра. Този път обаче ми казаха че тая грешка Actuator fail си стои перманентно и не може да се изчисти. Според тях проблема е в електромотора на сити-то който е за смяна, само че цената на нов не е за казване , втора употреба - около 500 лв. Доколкото разбрах Бобо от Алфа форума има лек за тоя проблем но ще трябва да отида и до него да види за какво става въпрос. Това което ми се върти в главата е дали пък проблема не е в акумулатора и стартовия му ток. Акумулатора ми е GIGAWATT 60 Ah 540 A пусков ток. В документацията на Stilo дават 60Ah 380 стартов. Ходих вчера да ми го замерят, казаха че няма никакъв проблем. Мериха утечка, всичко е нормално. Акумулаторджията обаче твърди че за тоя двигател е добре акумулатора да е поне 70 Ah тъй като зимата в БГ е по-сурова, въпреки че и по техните каталози за стило дизел е 60-ка. Сега в главата ми е влязла муха дали проблемите не са все пак от акумулатора и от стартовия ток, който акумулаторджията каза че няма как да измери колко гълта колата. Към тая мисъл ме навеждат и разни аналогични проблеми с тия съобщения по чуждите форуми, където пак главен заподозрян е акумулатора. Също така и факта че грешката излиза в рамките на 5-10 минути след като съм запалил колата след престой примерно една нощ. След това, като загася и пак тръгна нанякъде вече не ми дава никаква грешка От време на време с имисля дали да не ида ида и да си взема една VARTA ама ако не е там проблема са си все пак 220лв.FIAT Stilo 1.9 JTD 115
Коментар
-
надписа ESP, ASR i ABS Failur
Здравейте, колеги!При мен този проблем се реши доста безболезнено.., преди 2 години ми се случи да видя надписа на дисплея.., но изреди всички системи ABS, ASR и ESP.., появяваше се и изчезваше постоянно.., ту светеха лампите на таблото ту не.., за около седмица обаче проблема се задълбочи - светвах още при старта на мотора и наистина ABS-а изчезна?! Скоро след това случайно паркирах пред една витрина на магазин и видях отраженито на задницата на колата и най-вече, че стоповете ми изобщо не светеха - стоп машинката под педала на спирачката - мисля около 16 лв. Познат ми каза, че на тези модели ABS-а се калиброва т.е. има ,,някаквоFiat Stilo 1.8 GT
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар