Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблематичен бушон или дюза?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблематичен бушон или дюза?

    Колеги, днес реших да си осъвършенствам плафона в багажника и да му сложа ключ ON/OFF и от тука почна проблема.При закачането дадох на късо 3 пъти(смених 3 бушона). След това реших да ходя да ми го направи човек които разбира(няма да казвам майстор да не го обидя) Когато запалих двигателя да ходя, при първия опит само въртеше - след това(ON/OFF централното да не е от него пробвах) и стана запали но остана да свети дюзата. Отидох до въпросния човек и той ми нагласи копчето - оправи го както трябва. Но дюзата остана. След това го ръчках 140-150 върви нормано(както до сега)... всичко си е ок. Обаче свети тъпата лампа Следтова разкачих акумолатора - 1/2 минути го държах с разкачени клеми и пак пробвах - ама нестава колеги. Пак свети. Дайте идеи. Освен това забелязах че едно маркуче е извадено - намира се над Горивния филтър(две са на брой и влизат в нещо малко, непосредствено над горивния) предположих, че трябва да го закача на мястото и го направих.Лампата продължи да свети. Трябва да отида да ми я закачат на компютър предполагам Възможно ли е още някой бушон да съм изгорил Вие сте...
    I drift not because it is a quicker way around a corner, but it is the most exciting way......

    #2
    Едва ли лампата на компа ще ти светне от изгарянето на бушона на плафоните. Може би просто изникването на проблема е съвпаднало с монтажа на ключето. След поставянето на вакумчето рестартира ли пак компютъра?
    Fiat Tipo 1.4i.e. 72hp 1993 - истинският автомобил
    Fiat Coupe 2000 16V 139hp 1995 - като хубавата жена - кеф ти е да си с нея, но ти къса нервите и джоба - продадена
    -------------------------------------------------------------

    Коментар


      #3
      Еми аз до поставих преди да го сръчкам даже(незнам дали е трябвало изобщо). И няма ефект. Ако има значение смених въздишния филтър предния ден. Идинствения изход е диагностика, но не съм чувал добри неща за тоя майстор при нас. От Видин съм. Колата е от подписа - Bravo JTD 105, 2000г.
      I drift not because it is a quicker way around a corner, but it is the most exciting way......

      Коментар


        #4
        Колеги, ходих на да ми го закачат фиатчето. Имаше много грешки, честно казано. Забелязах, че има доста са "Baterry Low". И провери дали зарежда за всеки случай. Всичко беше в нормите. Каза ми да го сръчкам насам - натам и да видя дали пак ще светне. Сръчках го и нямаше проблеми... Yellow_Flash_Colorz_PDT_15
        I drift not because it is a quicker way around a corner, but it is the most exciting way......

        Коментар


          #5
          Задължително огледай клемите на акумулатора дали са чисти и добре затегнати. Провери си масата на компютъра и бушона му /съответно и неговия държач/. Такива дреболии обикновено създават подобни главоболия.
          Fiat Tipo 1.4i.e. 72hp 1993 - истинският автомобил
          Fiat Coupe 2000 16V 139hp 1995 - като хубавата жена - кеф ти е да си с нея, но ти къса нервите и джоба - продадена
          -------------------------------------------------------------

          Коментар


            #6
            Еми клемите са чисти, нямат окисления или нещо подобно. Добре съм ги затегнал. Обаче трябва да погледна в ръководството къде се намира масата и бушона на компа. Yellow_Flash_Colorz_PDT_15
            I drift not because it is a quicker way around a corner, but it is the most exciting way......

            Коментар

            Working...
            X