Тези дни ще кача малко снимки от доработките който направих, главно по лицевия панел. И сега съм в процес на изработка на "изключващия контролер" (понеже както споменах по горе, като е захранено захранването на ПК-то от акумолатора има постоянна отечка от 1-2 мапера дори при изключено ПК. Затова се прави допълнителен контролер който да подава захранване и след това да включи ПК-то и след натискане на бутона да изключи бутона и вече като е изключено ПК да прекъсне и акумолаторното захранване. Добавят се опции примерно да изключва ПК няколко минути след като е изключен двигателя и така.) Тези дни ще снимам и кача новия резил. понеже пак не стана толкова добре както исках, но добива вид ето и снимчиците:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Компютър в колата "CarPC"
Collapse
X
-
Станало е страшно... евала!!!И аз сигурно зимата с това ще се занимавам!||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
Значи, аз имам само диагностичната програма за моето ГИ гледам си времена темперетура и налягане нооо това е само за ГИ. Трябва да си извадя едно УСБ за клавиатурка да направя да ми зарежда от УСБ флаш памет и да сложа една Виза там, преходника съм го сглобил. Ако имаше програма за под Уиндоус досега да съм го направил и на мене ми е мерак. Имам да оправям неща в багажника че малко като хвърлено с лопаптата ми е застанало и малко кабелите да прибера и можеби да пусна един екраниран кабел само за лцд-то че се получават някакви сенки и това хич не ме кефи. Ще си ръчкам още, сега проблемите са на ниво само аз си ги знам. Много е яко като нарочно го оставя включено на бензиностанцията да видите как момчетата се оглеждат, питат ме и съответно дикутираме. Радвам се, че ви харесва. Успех, тези дни ако не ме домързи ще сметна какво и къде съм намерил и за какви парички.Когато кръвта заври, нищо неможе да я охлади
Fiat Bravo_GT 1.8 16v
Коментар
-
Това е вече добра работа. Браво за ентусиазма и отличният краен резултат. И аз съм се навил за подобно нещо, та ще моля да помагаш като започна. Засега ще ме интересува само материала използван за оформянето на конзолата. Знам само че се използва епоксидна смола но каква по-точно, нямам идея. Всъщност още съм на идеята за дизайна само, че не искам да копирам, а да създам нещо свое. Иначе като гледам твоя съм повече от изненадан за творбата по отличния дизайн. Много добре се вързва с тоя на таблото и купето като цяло! По шестобалната система- 10+ от мен.Fiat Marea TD100
Коментар
-
Много добре изглежда. Особенно след като го пръсна в черно!А идеята за лаптоп... Няма ли да е по-лесно едно таблет PC? От тия дето се завърта екрана и се затваря отново, но с екрана навън. А ще има и "затворен" изглед. И проблема с клавиатурата се решава от раз. Това имам предвид.Или като говорим за АСУС-ите: T91SA-VU1X-BK
Коментар
-
Това с отварящия се компютър няма да е най-добрата идея от страна на удобство. В моето типо си бях направил поставка за едно преносимо двд и неудобството, че стърчи на стойка от таблото и това, че постоянно трябва да го носиш напред-назад със себе си съсипва удоволствието. Ако намеря снимката ще я пусна, че стойката, която си изработих за двд-то от отдавна е в шкафа. П.П. Поздравления за вграждането на монитора в таблото колега. Вече изглежда далеч по-добре от първата ти публикувана снимка, а и апашите нямат причина да го къртят. :DFiat Tipo 1.4i.e. 72hp 1993 - истинският автомобил
Fiat Coupe 2000 16V 139hp 1995 - като хубавата жена - кеф ти е да си с нея, но ти къса нервите и джоба - продадена
-------------------------------------------------------------
Коментар
-
2000_16V написа:Това с отварящия се компютър няма да е най-добрата идея от страна на удобство. В моето типо си бях направил поставка за едно преносимо двд и неудобството, че стърчи на стойка от таблото и това, че постоянно трябва да го носиш напред-назад със себе си съсипва удоволствието. Ако намеря снимката ще я пусна, че стойката, която си изработих за двд-то от отдавна е в шкафа. П.П. Поздравления за вграждането на монитора в таблото колега. Вече изглежда далеч по-добре от първата ти публикувана снимка, а и апашите нямат причина да го къртят. :D
Коментар
-
Има и други по евтини варианти, сега едно дънце ми привлече вниманието D945GSEJT -162.38 лв без ДДС този малък сладур има много нисък профил, може да се монтира където ви е кеф има и вграден LVDS контролер който директно си "говори" с матриците на лаптопите. Сега обмислям да си купя едно такова дънце и да си направя мултимедиино проекторче.Когато кръвта заври, нищо неможе да я охлади
Fiat Bravo_GT 1.8 16v
Коментар
-
Тази тема определено ме зариби Колега Иван Иванов, този монитор всъщност с какъв размер е, че не обявяваш много подробности за компонентите Снощи при бързия поглед из интернет, първо впечатление ми направи това сайтче:http://www.mini-box.com/Car-PC-Autom...ting-SolutionsИ първоначално екрана - VM7000 7" Touchscreen. Струва ми се, че е подходящ размер за вграждане. Също така там ми хареса и Voom-PC-2 Barebone, не е с лоши чаркове вътре, дори и е направо за 12-те волта и няма да има нужда от много баране (ако има такава), че да може да не прай проблеми при гасене/палене на колата.Маалко скъпичко излиза - монитора и компютъра ги сметнах 750 кинта, но мисля, че ще ми е повече кеф ако си направя такова нещо вместо да си вземам лаптоп, поне засега И покрай другото идват и доста въпроси и идеи, които преди да имам досег с нещата (почти съм сигурен, че като ми се отвори възможност, което ще е скоро, ще реализирам и аз едно такова проектче), бих искал да изкоментираме тук.Първо за захранването, което споменах. За около 25 лева се намират 12-волтови акумулаторчета с 4,5 Ah. Много сложно ли би било да се направи схема, която да прекарва ток през него, но да ограничава тока, когато батерията вече е заредена както трябва? Нещо като активно UPS-че, само че без преобразуватели и разни такива.Второ - там, дето е екрана има разни работи. Въздухоотводите ще ги прежалим. Ключа за аварийните ще го наместим някъде другаде. Въпроса е, че ще се маха и радиото. За радиото ми е бх, но за усилвателя в него би ми било малко кофти. Искам да си имам музиката, като най-перфектна ми звучи заводските говорители (мареата ги има навсякде), заедно с един събуфър. Като махна радиото оставам без заводските и си мисля как би станала работата... Не ми се дават 100 и нагоре лева за усилвател, защото колкото съм ги гледал започват от 4х45 вата примерно, а мен определено не ми трябва такава мощност. Някой, който е вадил заводските колони може ли да ми каже с каква мощност са, за да видя един най-обикновен касетофон втора ръка примерно, дето да ги поддържа какво би струвал? Целта е да може да махна едно такова лицевия панел и да го вградя някакси зад екрана, където попринцип си има място точно за такова. И покрай това - правилно ли си мисля, че от всеки касетофон (подчертавам касетофон) може да се изведе аux вход? Ако може и стане така ще трябва само да прекарам окабеляването на един евентуален буфер...Трето - бутоните на волана. Еми, много са си ми ценни. Обмислям да взема най-евтината клавиатура с мултимедийни клавиши, която мога да намеря и да я осакатя малко - да остане само главната и платка, като към нея вържа вече разраничените сигнали за бутоните от волана. Плюса и минуса за усилване и намаляне - Vol+ и Vol-, Другите плюс-минус - Next/Previous. Mute-то да си е Mute, Mode да е пауза. Четвърто - един такъв компютър не върви да е постоянно включен, а дори и да поддържа hibernate, пак ще е нужно доста време докато се включи/изключи. Тук вече идва по-интересната част от плановете ми. Възползвайки се от вече опозорената клавиатура, да свържа един от бутоните и (ако има бутон Sleep-перфектно) към сигнала, който алармата дава като заключва колата. Когато се натисне копчето за заключване (тоест вече не съм в колата), виртуално да се натисне и това за hibernate, компютъра сам да си се изключи. Когато се натисне това за отключване (на 3-4 метра от колата, вървейки към нея), да се подава сигнал на бутона за включване на компютъра и той да си се restore-не докато вкляза в колата. Пето - Ако всичко изброено се получи както трябва ще си имам много добър компютър, на който ще мога да си браузвам интернета (без Wi-Fi Няма да го оставя), да си пускам музика, да гледам филми и разни други. Но все пак говорим за компютър в кола. Какво бих могъл да вържа към него (ест и колко трудно ще е) и да наблюдавам примерно работата на газово, разхода на бензин, работа на това и онова? Последното беше чист въпрос, защото нямам идея кое и колко е възможно...Шесто - мисля си за вграждане на микрофонче някъде по таблото, сега ще се разтърся и да видя каква е възможността да използвам компютъра като хендсфрии. Ако може ще е мноого яко Така де, пътните карти, които са от малкото ми оставащи са една от най-малките подробности от цялата работа.... Какво ще кажете? Кое може, кое - не, колко трудно? Че нещо наистина мноого се зарибих :рFiat Marea 1.8 16V 1998'
Коментар
-
Да вярно не съм писал много данни за компонентите сегашната конфигурация е MB.Интел (незнам точни я номер) с Атом 330 две ядра със по два треда на ядро на 1.6GHz 2Гб Рам 64GB SSDnow на Kingston, Dispelq e 8" със захранване от 12-24 (закачил съм го за захранването на ПЦ-то) захранването е M2 ATX 160W. Значи не е хубаво компютъра ти да остава във слиип защото за 1 ден максимум ще ти източи акумолаторчето, може да сложиш Power On бутона на алармата и така да го палиш и гасиш (при мен като извадя ключа захранването си подава импулс и след 1 минута спира напълно захранването към пц-то, след подаване на контакт подава 5в стенд бай и подава импулс за запалване ) . Няма смисъл от акумолатор ако ти е хубаво захранването, моето поема падове до 6V досега максимално ми е падало до 8 V Сега немога да пиша много. ПРедлагам ти задай въпрос и ще отговарям конкретно на него МЕрси за интереса. Иначе незнам с каквъв двигател си но моя иска ВИза за да го наблюдавамКогато кръвта заври, нищо неможе да я охлади
Fiat Bravo_GT 1.8 16v
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар