Всичко хубаво, ама като тръгна да паля и касетофона гасне, не че му има нещо, след запалване пак се съживява от там до където е стигнал но що да е При палене тока по 12+ кабела пада на 10.5 волта и явно тва му пречи. Питам се ако пусна директен + от акумолатора дали няма да се отърва от този досаден проблем.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Касетофона гасне на стартер!?!?!
Collapse
X
-
Re: Касетофона гасне на стартер!?!?!
Slavi_Lancia написа:Всичко хубаво, ама като тръгна да паля и касетофона гасне, не че му има нещо, след запалване пак се съживява от там до където е стигнал но що да е При палене тока по 12+ кабела пада на 10.5 волта и явно тва му пречи. Питам се ако пусна директен + от акумолатора дали няма да се отърва от този досаден проблем.
-
Каквото и ЦД да сложиш Колега ще Ти гасне за секунда две докато палиш двигателя.Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
Ето как ще ти отговоря на въпроса-Докато акумулатора ми бе нов (VARTA 62 AH) и усилено cd ALPINE на 13 при възможни 20-21 без да почне да изкривява си палех колата без да спира плеара, но след година и половина употреба на същия акумултор, cd-то гасне и при усилване 2-3. П.П. Всичко е в рамките на нормалното. Свиркай си! :D Когато си купиш нов акумулатор - нещата ще си дойдат пак на мястото, стига новият да има голям стартов ток.Fiat Tipo 1.4i.e. 72hp 1993 - истинският автомобил
Fiat Coupe 2000 16V 139hp 1995 - като хубавата жена - кеф ти е да си с нея, но ти къса нервите и джоба - продадена
-------------------------------------------------------------
Коментар
-
Проблема с ЦД-то е не само при Алпин, има Го и при Пайниър както и при всички по-мощни модели на водещите марки.За по-маломощни и стари модели не съм обръщал внимание, но не смятам че проблема е в това дали Си с нов или не толкова нов акумулатор.Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
batproho написа:Проблема с ЦД-то е не само при Алпин, има Го и при Пайниър както и при всички по-мощни модели на водещите марки.За по-маломощни и стари модели не съм обръщал внимание, но не смятам че проблема е в това дали Си с нов или не толкова нов акумулатор.
Коментар
-
Не го мислете много. причината е, че при завъртане на стартера, консумацията е много голяма и съответно акумулатора не може да отдаде чак толкова голям ток за толкова кратко време. И съответно компенсира с пад на напрежение. А всички маркови (и не чак толкова) CD-та имат долен праг на напрежение при което изключват.Настоящата - Ford Focus ST
Бившата - Bravo GT - мъничко, черничко, тук - там стъпва ...
Франкенщайн - R.I.P.
Fiat Ducato Heku Wohnmobill 530 '87 - НАБОРЪТ
Коментар
-
Май не ме разбрахте точно за кое говорех. Всъщност аз не се оплаквам от моя ALPINE, а опитах да обясня, че ако акумулатора има малък стартов ток (или по-точно с времето на експлоатация е намалял), не може съответно да даде достатъчно ток за да задоволи нуждата от електричество на всички консуматори. И съответно с нов акумулатор, който да е с достатъчно големи параметри, този проблем е напълно възможно да отпадне. П.П. Имал съм няколко плеара на Alpine, като последния го ползвам вече втора година и проблеми с консумация - НЯМА и не е имало и с предишните. Има някои модели с тази марка, които имат консумация, но са малко. Да не забравяме, че и най-добрите грешат.Fiat Tipo 1.4i.e. 72hp 1993 - истинският автомобил
Fiat Coupe 2000 16V 139hp 1995 - като хубавата жена - кеф ти е да си с нея, но ти къса нервите и джоба - продадена
-------------------------------------------------------------
Коментар
-
извинете колеги но въпреки, че съм жена и аз знам, че касетофона спира за секунди, когато пали колата... няма нищо необичайно в това. аз съм с нов акумулатор, който е достатъчно мощен да захранва колата ми и пак се получава. нормално е. марката няма никакво значение.Fiat Punto S 1.1
Fiat Coupe 2.0 16V
Коментар
-
Извинете колежке, но аз не го споменавам за необичайно а и верваи ми марката има значение в ланчата ми не гаснеше а и акумулатора и беше по кофти от на тази. Този ми е ексаид 60 мапера доста повече от 44те които предписва производителя ама такъв ми попадна на добра цена и затова го взех по голям. Касетофона е закачен на бушона "сърваис" 10ампера в таблото, за него са и плафоните и други неща. Явно тази верига бая олабва по време на старт на двигателя. Въпроса ми беше точен и ясен- някои пускал ли е директен плюс за да избегне проблем или друга магария. Аз ще си отговоря и на този въпрос но чак в сряда когато ще съм при колата и ще мога да меря колко пада волтажа на акумулатора при палене и ако държи поне 11 волта ще бачка касетофона. Така че очакваите включване а това че един недостатък на дадена марка се тълкува като нещо нормално си е друга темаПравило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
u_bo
-
Винаги , като си сменя колата си пускам директен плюс от акомулатора , за да не ми пада тока на радиото като усиля .Korun написа:А всички маркови (и не чак толкова) CD-та имат долен праг на напрежение при което изключват.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар