Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Касетофона гасне на стартер!?!?!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Касетофона гасне на стартер!?!?!

    Всичко хубаво, ама като тръгна да паля и касетофона гасне, не че му има нещо, след запалване пак се съживява от там до където е стигнал но що да е При палене тока по 12+ кабела пада на 10.5 волта и явно тва му пречи. Питам се ако пусна директен + от акумолатора дали няма да се отърва от този досаден проблем.
    Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
    Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
    Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

    #2
    Re: Касетофона гасне на стартер!?!?!

    Slavi_Lancia написа:
    Всичко хубаво, ама като тръгна да паля и касетофона гасне, не че му има нещо, след запалване пак се съживява от там до където е стигнал но що да е При палене тока по 12+ кабела пада на 10.5 волта и явно тва му пречи. Питам се ако пусна директен + от акумолатора дали няма да се отърва от този досаден проблем.
    Нормално е това колега.

    Коментар


      #3
      Каквото и ЦД да сложиш Колега ще Ти гасне за секунда две докато палиш двигателя.
      Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
      Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

      Коментар


        #4
        ...а, аз не обвинявам СД-то. Въпроса ще се реши като замеря и колко пада аку при стартер
        Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
        Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
        Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

        Коментар


          #5
          Ето как ще ти отговоря на въпроса-Докато акумулатора ми бе нов (VARTA 62 AH) и усилено cd ALPINE на 13 при възможни 20-21 без да почне да изкривява си палех колата без да спира плеара, но след година и половина употреба на същия акумултор, cd-то гасне и при усилване 2-3. П.П. Всичко е в рамките на нормалното. Свиркай си! :D Когато си купиш нов акумулатор - нещата ще си дойдат пак на мястото, стига новият да има голям стартов ток.
          Fiat Tipo 1.4i.e. 72hp 1993 - истинският автомобил
          Fiat Coupe 2000 16V 139hp 1995 - като хубавата жена - кеф ти е да си с нея, но ти къса нервите и джоба - продадена
          -------------------------------------------------------------

          Коментар


            #6
            Алпин са хубави плеяри, но имат консумация и кагота са изключени и ако не палиш колата няколко дни акумулатора пада.

            Коментар


              #7
              Проблема с ЦД-то е не само при Алпин, има Го и при Пайниър както и при всички по-мощни модели на водещите марки.За по-маломощни и стари модели не съм обръщал внимание, но не смятам че проблема е в това дали Си с нов или не толкова нов акумулатор.
              Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
              Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

              Коментар


                #8
                batproho написа:
                Проблема с ЦД-то е не само при Алпин, има Го и при Пайниър както и при всички по-мощни модели на водещите марки.За по-маломощни и стари модели не съм обръщал внимание, но не смятам че проблема е в това дали Си с нов или не толкова нов акумулатор.
                За Алпин го пише на много места в нета, а и на скоро на един колега не искаха да му заверят гаранцията на акумулатора заради тази отечка. Няма значение нов ли ти е акумулатора или е стар - отечката си я има.

                Коментар


                  #9
                  Не го мислете много. причината е, че при завъртане на стартера, консумацията е много голяма и съответно акумулатора не може да отдаде чак толкова голям ток за толкова кратко време. И съответно компенсира с пад на напрежение. А всички маркови (и не чак толкова) CD-та имат долен праг на напрежение при което изключват.
                  Настоящата - Ford Focus ST
                  Бившата - Bravo GT - мъничко, черничко, тук - там стъпва ...
                  Франкенщайн - R.I.P.
                  Fiat Ducato Heku Wohnmobill 530 '87 - НАБОРЪТ

                  Коментар


                    #10
                    Май не ме разбрахте точно за кое говорех. Всъщност аз не се оплаквам от моя ALPINE, а опитах да обясня, че ако акумулатора има малък стартов ток (или по-точно с времето на експлоатация е намалял), не може съответно да даде достатъчно ток за да задоволи нуждата от електричество на всички консуматори. И съответно с нов акумулатор, който да е с достатъчно големи параметри, този проблем е напълно възможно да отпадне. П.П. Имал съм няколко плеара на Alpine, като последния го ползвам вече втора година и проблеми с консумация - НЯМА и не е имало и с предишните. Има някои модели с тази марка, които имат консумация, но са малко. Да не забравяме, че и най-добрите грешат.
                    Fiat Tipo 1.4i.e. 72hp 1993 - истинският автомобил
                    Fiat Coupe 2000 16V 139hp 1995 - като хубавата жена - кеф ти е да си с нея, но ти къса нервите и джоба - продадена
                    -------------------------------------------------------------

                    Коментар


                      #11
                      извинете колеги но въпреки, че съм жена и аз знам, че касетофона спира за секунди, когато пали колата... няма нищо необичайно в това. аз съм с нов акумулатор, който е достатъчно мощен да захранва колата ми и пак се получава. нормално е. марката няма никакво значение.
                      Fiat Punto S 1.1
                      Fiat Coupe 2.0 16V

                      Коментар


                        #12
                        Извинете колежке, но аз не го споменавам за необичайно а и верваи ми марката има значение в ланчата ми не гаснеше а и акумулатора и беше по кофти от на тази. Този ми е ексаид 60 мапера доста повече от 44те които предписва производителя ама такъв ми попадна на добра цена и затова го взех по голям. Касетофона е закачен на бушона "сърваис" 10ампера в таблото, за него са и плафоните и други неща. Явно тази верига бая олабва по време на старт на двигателя. Въпроса ми беше точен и ясен- някои пускал ли е директен плюс за да избегне проблем или друга магария. Аз ще си отговоря и на този въпрос но чак в сряда когато ще съм при колата и ще мога да меря колко пада волтажа на акумулатора при палене и ако държи поне 11 волта ще бачка касетофона. Така че очакваите включване а това че един недостатък на дадена марка се тълкува като нещо нормално си е друга тема
                        Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                        Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                        Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                        Коментар


                          #13
                          само за спорта да отбележа, че моя понякога гасне понякога не. с оригинален касетофон съм ad182h2. не съм се пробвал да разбера кога и от какво решава да угасне.
                          Fiat Marea SW 1580 16V ELX 182A4000 10/96
                          Moonsteppers - All over the world and beyond ...

                          Коментар


                            #14
                            a стандартния касетофон , на същата верига ли беше закачен?

                            Коментар


                              #15
                              Винаги , като си сменя колата си пускам директен плюс от акомулатора , за да не ми пада тока на радиото като усиля .
                              Korun написа:
                              А всички маркови (и не чак толкова) CD-та имат долен праг на напрежение при което изключват.
                              Ето тук е истината . Дали ще падне под този праг напрежението , зависи от състоянието на акомулатора , също на стартера , а също и на двигателя . При мен също го има d’Ефекта макар и с директен + . Само-че ако си пускаш - задължително с предпазител още на акомулатора . 10А е достатъчен . Иначе-

                              Коментар

                              Working...
                              X