Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Странен проблем с фиата.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Странен проблем с фиата.

    Появи се доста интересен проблем с фиата.Проблема се състоя и в това, че като не си карам колата повече от 2 дни след това акумулатора ми пада.Както всеки би си помислил сигурно акумулатора е заминал, да ама не.Купих си чисто нов акумулатор и проблема пак си остана.Според мен има някакъв консуматор на ток който изтощава колата докато е паркирана с изключен двигател.Съмнява ме касетофона или алармата, но касетофона го изключвам като му махна панела, а алармата изобщо не я включвам. Някой да има идеи как чисто нов акумулатор се изтощава за 2 дни в жегите докато колата си седи на паркинга?Колата е пунто 1.1 96г.
    _/''''''''''''''''''''''''\_
    //---------------\\
    [( )== //// ==( )]
    |_|'------------'|_| ....Punto

    #2
    Re: Странен проблем с фиата.

    MorningEnergy написа:
    Появи се доста интересен проблем с фиата.Проблема се състоя и в това, че като не си карам колата повече от 2 дни след това акумулатора ми пада.Както всеки би си помислил сигурно акумулатора е заминал, да ама не.Купих си чисто нов акумулатор и проблема пак си остана.Според мен има някакъв консуматор на ток който изтощава колата докато е паркирана с изключен двигател.Съмнява ме касетофона или алармата, но касетофона го изключвам като му махна панела, а алармата изобщо не я включвам. Някой да има идеи как чисто нов акумулатор се изтощава за 2 дни в жегите докато колата си седи на паркинга?Колата е пунто 1.1 96г.
    Скоро един колега имаше такъв проблем. От касетофона беше. Нищо, че му сваляш панела. Какъв е той?

    Коментар


      #3
      Хващаш един амперметър и почваш бушон по бушон да ги мериш все някъде ще даде консумация и то не малка.
      Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

      Коментар


        #4
        Re: Странен проблем с фиата.

        naskobg написа:
        MorningEnergy написа:
        Появи се доста интересен проблем с фиата.Проблема се състоя и в това, че като не си карам колата повече от 2 дни след това акумулатора ми пада.Както всеки би си помислил сигурно акумулатора е заминал, да ама не.Купих си чисто нов акумулатор и проблема пак си остана.Според мен има някакъв консуматор на ток който изтощава колата докато е паркирана с изключен двигател.Съмнява ме касетофона или алармата, но касетофона го изключвам като му махна панела, а алармата изобщо не я включвам. Някой да има идеи как чисто нов акумулатор се изтощава за 2 дни в жегите докато колата си седи на паркинга?Колата е пунто 1.1 96г.
        Скоро един колега имаше такъв проблем. От касетофона беше. Нищо, че му сваляш панела. Какъв е той?
        Касетофона е някакъв марка айва.Като натисна копчето за изключване, касетофона се изключва, но панела му свети и за това цъкам копченцето за изкарване на панела.Най-вероятно е касетофона. А ако е касетофона как мога да отстраня проблема?
        _/''''''''''''''''''''''''\_
        //---------------\\
        [( )== //// ==( )]
        |_|'------------'|_| ....Punto

        Коментар


          #5
          Като си купиш друг касетофон ! Много се е говорило в различните форуми че касетофоните които са евтини като Нео и други такива измислени марки правят проблем като твоят.Наскоро както каза наскобг един колега се бе оплакал от такъв проблем.
          Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
          Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
          Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!

          Коментар


            #6
            Наскоро един колега от форума откри че релето на бензиновата помпа му залепва след като е загасил с ключа...
            Seat Altea XL 1.4/16v 92kW '14
            ex:Astra H 1.4/16v 66 kW '08
            ex:Brava 1.6/16v klima, LPG Lovato, 76 kW '96
            ex:Astra 1.7 D, 42 kW-мъртвец '93

            Коментар


              #7
              ventsi79 написа:
              Наскоро един колега от форума откри че релето на бензиновата помпа му залепва след като е загасил с ключа...
              Не е от това със сигурност.
              _/''''''''''''''''''''''''\_
              //---------------\\
              [( )== //// ==( )]
              |_|'------------'|_| ....Punto

              Коментар


                #8
                Re: Странен проблем с фиата.

                MorningEnergy написа:
                naskobg написа:
                MorningEnergy написа:
                Появи се доста интересен проблем с фиата.Проблема се състоя и в това, че като не си карам колата повече от 2 дни след това акумулатора ми пада.Както всеки би си помислил сигурно акумулатора е заминал, да ама не.Купих си чисто нов акумулатор и проблема пак си остана.Според мен има някакъв консуматор на ток който изтощава колата докато е паркирана с изключен двигател.Съмнява ме касетофона или алармата, но касетофона го изключвам като му махна панела, а алармата изобщо не я включвам. Някой да има идеи как чисто нов акумулатор се изтощава за 2 дни в жегите докато колата си седи на паркинга?Колата е пунто 1.1 96г.
                Скоро един колега имаше такъв проблем. От касетофона беше. Нищо, че му сваляш панела. Какъв е той?
                Касетофона е някакъв марка айва.Като натисна копчето за изключване, касетофона се изключва, но панела му свети и за това цъкам копченцето за изкарване на панела.Най-вероятно е касетофона. А ако е касетофона как мога да отстраня проблема?
                Няма да си купуваш нов касетофон колега. Просто постоянния "+" го прекъсни и го вържи през ключа.

                Коментар


                  #9
                  Точно това ми дойде на ум.От къде най-цивилизовано да изкарам кабел който да подава +12v след като се даде на контакт?В момента касетофончето се захранва от запалката (явно така го е направил предишния собственик)
                  _/''''''''''''''''''''''''\_
                  //---------------\\
                  [( )== //// ==( )]
                  |_|'------------'|_| ....Punto

                  Коментар


                    #10
                    MorningEnergy написа:
                    Точно това ми дойде на ум.От къде най-цивилизовано да изкарам кабел който да подава +12v след като се даде на контакт?В момента касетофончето се захранва от запалката (явно така го е направил предишния собственик)
                    Трябва да имаш заводста инсталация. В нея има и постоянен "+" и такъв през ключа. А то междо другото запалката е през ключа.

                    Коментар


                      #11
                      При мен, както и на другите коли които имаме тока от запалките си е постоянен.Аз имам само един кабел 12+ и един маса.Утре ще се завра под таблото за да видя да не би да има някакви скрити кабели.
                      _/''''''''''''''''''''''''\_
                      //---------------\\
                      [( )== //// ==( )]
                      |_|'------------'|_| ....Punto

                      Коментар


                        #12
                        На контактния ключ имаш ACC. Май това ти е най-близата точка до цд-то. Май е оранжев кабел. Но все пак си провери.
                        Fiat Tipo 1.4i.e. 72hp 1993 - истинският автомобил
                        Fiat Coupe 2000 16V 139hp 1995 - като хубавата жена - кеф ти е да си с нея, но ти къса нервите и джоба - продадена
                        -------------------------------------------------------------

                        Коментар


                          #13
                          MorningEnergy написа:
                          При мен, както и на другите коли които имаме тока от запалките си е постоянен.Аз имам само един кабел 12+ и един маса.Утре ще се завра под таблото за да видя да не би да има някакви скрити кабели.
                          Аз съм си вързал антирадара на запалката - през ключа е.

                          Коментар


                            #14
                            naskobg написа:
                            MorningEnergy написа:
                            При мен, както и на другите коли които имаме тока от запалките си е постоянен.Аз имам само един кабел 12+ и един маса.Утре ще се завра под таблото за да видя да не би да има някакви скрити кабели.
                            Аз съм си вързал антирадара на запалката - през ключа е.
                            При тебе може да е през ключа, при мен е постоянен.
                            _/''''''''''''''''''''''''\_
                            //---------------\\
                            [( )== //// ==( )]
                            |_|'------------'|_| ....Punto

                            Коментар


                              #15
                              А най-ме е яд, че изхвърлих стария акумулатор
                              _/''''''''''''''''''''''''\_
                              //---------------\\
                              [( )== //// ==( )]
                              |_|'------------'|_| ....Punto

                              Коментар

                              Working...
                              X