Купуваш си нови лампички, демонтираш таблото, идентифицираш и локализираш цоклите на лампичките от задната му страна, сменяш изгорелите, избърсваш праха на здравите, проверяваш дали светят и ако е така го монтираш обратно. После се миеш продължително защото отзад е ужасен прахоляк и пиеш една бира за да ти премине стреса от откачането/закачането на жилото на километража.
Първия път не е много лесно, но после му хващаш цаката...Държи се на 4 винта, 2 по 2 в краищата-под капачката на лявия говорител и малката в дясно. След това трябва да откачиш жилото-става с развиване. После разкачаш всички кабели, като е добре да запомниш кой къде е бил. Ако искаш по-силна светлина сложи диоди. Доста играчка е, но си заслужава. Поне после никога няма да се налага да ги сменяш. Иначе по-светлото ще го постигнеш само с избърсване на праха на крушките. Демонтаж/монтаж ще отнеме около 30-40 минути, а при следващите пъти около 10. :D П.С. Всичко това е за аналоговото табло.
а някой може ли да ми препоръча човек дето да барне таблото!Смених няколко крушки, но не ми свети часовника и температурата, a и светят слабо!Имам предвид да се направи нещо подобно:
Коментар