Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с датчика на маслото.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с датчика на маслото.

    Здравейте!Надявам се някой да помогне.Преди 2 дни ударих колата/Фиат Брава 1.4/ отдолу на един камък и се получи леко хлътване на картера.Видимо освен хлътването няма теч на масло ,но веднага след удара ми се включи лампичката на таблото,която сигнализира за проблем с маслото.Лампичката светва и изгасва не открих зависимост от какво,но по-често е изгаснала.Изминах около 120 км след удара и нямах никъкви проблеми по пътя,освен лампичката която светваше и изгасваше .Предполагам ,че нещо не е наред с датчика,но нещото което ме притеснява ,че се промени и звука на двигателя.Чува се някакво странно тропане откъм цилиндрите,ако все пак успявам да различа шума.За тропането се усетих чак когато се прибрахме и го чух на запален двигател извън колата.Обадих се на майстора при когото я водя и той ми вика -"Щом не ти е изтекло маслото не е за мен"и аз онемях.Окъде да знам аз на какъв майстор да я водя,като нищо не разбирам.Дайте идеи от къде би могъл да идва проблема и евентуално на какъв майстор да я водя.

    #2
    Дано не съм прав ама си счупил смукатела на маслената помпа и от време на време засмуква масло затова гасне лампичката.Във времето когато свети обаче шииките на коляновия вал и лагерите се износват интензивно.Не е трябвало изобщо да караш колата след удара особенно след като си видял ,че губиш налягане на маслото от време на време.Пак казвам дано не се окажа прав в този случай.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #3
      Толкова ли е сериозно?Трябва ли да търся по- специален майстор.Мисълта ми е такъв дето се занимава само с фиатки или всеки би го оправил?Имаш ли представа ако това е проблема колко ще ми излезне ремонта-страхувам се да не се окаже ,че нищо не става от колата

      Коментар


        #4
        Специален майстор за Фиат не ти трябва ,но дано не се налага да се работи по коляновия вал.Не е трябвало изобщо да караш при условие ,че лампата свети и угасва ,а тези 120 км. сега може да ти костват трицифрена ,че дори четирицифрена сума.Нека първо някой я погледне отвори картера и тогава ще се разбере какво е така наизуст няма смисъл.
        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

        Коментар


          #5
          Нямаше как да не я карам-бях с осем месечния ми син в провинцията.Благодаря ти много за информацията.Предполагам ,че сега до сервиза ще трябва да я закарам на боксир,макар ,че сигурно пораженията вече са на лице.

          Коментар


            #6
            Днес бях на майстор!Проблема се оказа не чак толкова сериозен :D Свалиха картера и маслената помпа за почистване,при удара съм разместил цедката и за това се е активирал датчика за маслото.Не съм успял да достроша нещо друго,та цялата хамалогия ми излезна 52 лв.Много съм доволен ,че ми се размина с толкова малко.Успех и на другите с подобни проблеми

            Коментар

            Working...
            X