Колега tzetzo_slavista, лато гледам ръководството(226-266 последната част на ръководството) на 4 страничка една схема на която се вижда че тахометърът е свързан към 1 пин на EGR Control Unit(според мене това си показъл на снимата) кабелът трябва да е син на цвят и да утива до "speed sensor". Понеже незнам къде точно се намира този "speed sensor" по схемата се вижда че до него утиват два кабела, син-от него трябва да вземе сигнал тахометърът(т.е. оборотомерът) и бяло/зелен които съответно са двата крайни кбела. Виж буксата която е свързана към EGR-а и намери от там синия кабел който ще ти бъде синал за оборотомера. А междувременно първо закачи табло с оборотомер без да пипаш нищо по кабелите, може и да тръгне ако не, чак тогава почваи да превръзваш кабели.П.П За да ти стане по ясно си свали ръководството и погледни схемата, че моите обяснения не не са много разбираемиПоздрави
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смяна на табло на Пунто?
Collapse
X
-
С приятеля ми и колега по Пунто hann, успяхме днес да свържем оборотомера и вече всичко по смененото табло работи! :D Ще обясня със снимки как се свързва оборотомера при дизеловите пунта. След като вече бяхме сигурни, че до ЕГР-а достига информация за оборотите, оставаше само да се изкара една жичка от въпросния син кабел (за който по горе колегата обясни и който подава информация от Speed Sensor-а към ЕГР-а), отиващ на първи пин на ЕГР-а(снимки 1 и 2). На разклонения кабел, който отива към таблото сложихме един резистор, за всеки случай (снимка 1). Този кабел се прокарва към таблото през гумен маншон (снимка 6). На сваленото табло, запоихме една жичка, която прокарахме през празното пинче(ако не беше празно оборотомера би трябвало да тръне без проблем) на буксата, която се свързва с таблото (на тази букса се подава още информация за ръчната и акумулатора)(снимки 3,4 и 5). След като свързахме кабела от таблото с този, който прокарахме от ЕГР-а и запалихме колата, оборотометъра отчиташе (снимки 7 и . Надявам се тази информация да е полезна и за други колеги, които искат да си сменят таблото, с такова, имащо скала за температурата и оборотомер! Отново благодаря на колегите hann, ripper_pz и vesko.t!Fiat Punto 1.7 TD
- 1 like
Коментар
-
ripper_pz написа:Колега tzetzo_slavista, лато гледам ръководството(226-266 последната част на ръководството) на 4 страничка една схема на която се вижда че тахометърът е свързан към 1 пин на EGR Control Unit(според мене това си показъл на снимата) кабелът трябва да е син на цвят и да утива до "speed sensor". Понеже незнам къде точно се намира този "speed sensor" по схемата се вижда че до него утиват два кабела, син-от него трябва да вземе сигнал тахометърът(т.е. оборотомерът) и бяло/зелен които съответно са двата крайни кбела. Виж буксата която е свързана към EGR-а и намери от там синия кабел който ще ти бъде синал за оборотомера. А междувременно първо закачи табло с оборотомер без да пипаш нищо по кабелите, може и да тръгне ако не, чак тогава почваи да превръзваш кабели.П.П За да ти стане по ясно си свали ръководството и погледни схемата, че моите обяснения не не са много разбираемиПоздрави
Коментар
-
табло пунто
да се похваля от днес и аз си имам табло с оборотомер и всичките му екстри. само че понеже на разбирам нищо ми го вързаха.сега всичко си работи много добре. маистора е пуснал един кабел за оборотомера и е вързал на лампата за коланите понеже аз нямам такава на старото тази която ми показва за грешка в имобилаизераFiat Punto 1.1
Коментар
-
Re: табло пунто
По темата от мен тема -> http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...458&highlight= в крайна сметка ако не тръгне от пин 23 се взема сигнал от 2те бобини от нисковолтовата им част с 2 диода ...>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар