Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Странен ТЕЧ на ТОК. Помагайте фиятаджии :) ОТСТРАНЕНО !!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Странен ТЕЧ на ТОК. Помагайте фиятаджии :) ОТСТРАНЕНО !!!

    Смених вече 4-ти акумулатор и тока все не се задържа. Вадих бушон по бушон докато установих от кой спира теча. Бушона е 7.5 А и се намира най горе на реда с бушоните от тези които са във вертикална подредба /браво 1.2 2000г./ Когато е изваден , при подаване на контакт не светват крушките на таблото обозначаващи "CODE" и червената крушка до нея за помпата /наподобяваща впръскване на гориво/. Веднаж ми се случи да изгася колата и да я заключа , след което чух как помпата в резервоара се включва сама през около 2-3 мин. Проблема го свързвам с това , но ми се случи само веднаж. Дочух че някое реле можеби остава "залепено" .Моля за помощ ... посаветвайте какво да правя
    Fiat Bravo 1.2 , 16V , 82 hp

    #2
    Така като гледам, това ти е бушона за ЕКУ_то.Може главното реле да ти е залепнало, но се съмнявам.Я провери все пак след като поседи колата с затворен багажник, дали не се е нагряла крушката за осветлението му?

    Коментар


      #3
      В смисал дали не остава вкл. крушката ли ? ЗАщото имах някакви самнения преди от нея , но сам я махнал а проблема си остана.
      Fiat Bravo 1.2 , 16V , 82 hp

      Коментар


        #4
        zippo_forever написа:
        В смисал дали не остава вкл. крушката ли ? ЗАщото имах някакви самнения преди от нея , но сам я махнал а проблема си остана.
        да.явно не е от нея.Сега другото което ми идва наум - да не би алармата да спира помпата и да се е бъгнало нещо.Примерно да връща през нея ток и да пали релето на бенз. помпа?

        Коментар


          #5
          И това отпада като вариянт , тъй като нямам монтирана аларма. Значи всичко си работи като е в движение , обаче ако не покарам 2 дена и акумулатора пада .Когато откача този бушон и тока се запазва. В момента сам го сложил и тока не пада , обаче ако покарам малко след което не го махна .. и пак ще е паднал акомулатора. За това самнението ми е дали не остава "залепнало" някое реле.
          Fiat Bravo 1.2 , 16V , 82 hp

          Коментар


            #6
            А каква все пак е консумацията при неработещ двигател и затворени врати? По какъв начин установи, че утечката е във веригата на този предпазител? Алтернатора прегледан ли е?
            Fiat Stilo 1.8 16V

            Коментар


              #7
              Ами меря редовно волтажа на акумулатора с мултицет и когато е сложен бушона , за 1 нощ пада под 12 волта и пали малко трудно. Когато е махнат , волтажа пада до 12.7 и няма проблеми. Когато меря консумацията на ток , показва че няма утечка 0.00 дори и като е сложен бушона. Но на следващият ден отново пада , явно някой консуматор се вкючва по някое време. А когато е запалена колата ми зарежда на 14.10 волта. По това съдя че работи алтернатора (поне с това убеждение останах от прочетеното във форума). Възможно ли е той да консумира на изгасен двигател.
              Fiat Bravo 1.2 , 16V , 82 hp

              Коментар


                #8
                Тва успях да намеря .. не разбрах за какво е предпазитела
                Прикачени файлове
                Fiat Brava SX 1.2 16V 82 h.p.


                Когато целта е всичко и пътят е без значение!

                Коментар


                  #9
                  Да , за този предпазител става въпрос. Проблем ли ще е според вас ,ако си го направя да минава през ключе и да си го изключвам когато е изгасена колата (само този бушон).
                  Fiat Bravo 1.2 , 16V , 82 hp

                  Коментар


                    #10
                    Направи само на контакт да има захранване и проблема ти е решен.
                    Обичам си работата.

                    Коментар


                      #11
                      спред мен трябва да откриеш къде е утечката,а не да мислиш,как да я "заобиколиш" един проблем се решава,като се открие причината за проблема,а не като се шунтира и побългари...поне за мен е така!
                      ex.Мареа ТД100

                      Коментар


                        #12
                        Открих кое е релето което спира подкачането на бензиновата помпа ( звукът който се чуваше дори и когато двигателят е изгасен ). Поне 2 пъти ми се е случвало да работи помпата когато изгася колата. За това свързвам проблема със залепване на релето , а и е много нагоряло по клемичките му. Между другото сложих въпросният бушон да минава през ключ и сега когато колата е в покой и съм го изключил , акумулатора си запазва тока. Сега когато съм махнал релето и подам на контакт , лампата на помпата светва но не се чува шума от помпата. По това съдя че сам извадил правилното реле. Поръчал съм ново - цената му е 12 лв. Ще го смяна и ще оставя ключето включено и ще следя да видим какво ще стане . Дано този кошмар с тока да свърши.
                        Fiat Bravo 1.2 , 16V , 82 hp

                        Коментар


                          #13
                          Вече близо седмица съм с новото реле и не сам имал проблем с тока. При положение че преди тока падаше за 2 дена , мисля че проблемът вече е отстранен
                          Fiat Bravo 1.2 , 16V , 82 hp

                          Коментар

                          Working...
                          X