Смених вече 4-ти акумулатор и тока все не се задържа. Вадих бушон по бушон докато установих от кой спира теча. Бушона е 7.5 А и се намира най горе на реда с бушоните от тези които са във вертикална подредба /браво 1.2 2000г./ Когато е изваден , при подаване на контакт не светват крушките на таблото обозначаващи "CODE" и червената крушка до нея за помпата /наподобяваща впръскване на гориво/. Веднаж ми се случи да изгася колата и да я заключа , след което чух как помпата в резервоара се включва сама през около 2-3 мин. Проблема го свързвам с това , но ми се случи само веднаж. Дочух че някое реле можеби остава "залепено" .Моля за помощ ... посаветвайте какво да правя
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Странен ТЕЧ на ТОК. Помагайте фиятаджии :) ОТСТРАНЕНО !!!
Collapse
X
-
zippo_forever написа:В смисал дали не остава вкл. крушката ли ? ЗАщото имах някакви самнения преди от нея , но сам я махнал а проблема си остана.
Коментар
-
И това отпада като вариянт , тъй като нямам монтирана аларма. Значи всичко си работи като е в движение , обаче ако не покарам 2 дена и акумулатора пада .Когато откача този бушон и тока се запазва. В момента сам го сложил и тока не пада , обаче ако покарам малко след което не го махна .. и пак ще е паднал акомулатора. За това самнението ми е дали не остава "залепнало" някое реле.Fiat Bravo 1.2 , 16V , 82 hp
Коментар
-
Ами меря редовно волтажа на акумулатора с мултицет и когато е сложен бушона , за 1 нощ пада под 12 волта и пали малко трудно. Когато е махнат , волтажа пада до 12.7 и няма проблеми. Когато меря консумацията на ток , показва че няма утечка 0.00 дори и като е сложен бушона. Но на следващият ден отново пада , явно някой консуматор се вкючва по някое време. А когато е запалена колата ми зарежда на 14.10 волта. По това съдя че работи алтернатора (поне с това убеждение останах от прочетеното във форума). Възможно ли е той да консумира на изгасен двигател.Fiat Bravo 1.2 , 16V , 82 hp
Коментар
-
Открих кое е релето което спира подкачането на бензиновата помпа ( звукът който се чуваше дори и когато двигателят е изгасен ). Поне 2 пъти ми се е случвало да работи помпата когато изгася колата. За това свързвам проблема със залепване на релето , а и е много нагоряло по клемичките му. Между другото сложих въпросният бушон да минава през ключ и сега когато колата е в покой и съм го изключил , акумулатора си запазва тока. Сега когато съм махнал релето и подам на контакт , лампата на помпата светва но не се чува шума от помпата. По това съдя че сам извадил правилното реле. Поръчал съм ново - цената му е 12 лв. Ще го смяна и ще оставя ключето включено и ще следя да видим какво ще стане . Дано този кошмар с тока да свърши.Fiat Bravo 1.2 , 16V , 82 hp
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар