Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Преместване на клаксон?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Преместване на клаксон?

    Колеги, вече за незнам кой път поправям бибитката на Марейката и все нещо се скапва и започва да си свири сама. Проблема е в изолирането на двете контактни пластини във волана. Та решил съм да местя клаксона на друго място. Имах идея да го преместя на някой от бутоните за управление на радиото (понеже не ги ползвам) но ми се струват доста слабички за тока който ще мине през тях. Та въпроса ми е някой местил ли е бибитката и какво решение е използвал? Благодаря предварително за мненията.
    Fiat Marea Weekend 2,4 JTD 130 HLX
    2000г.
    Fiat Tempra 1'8 ie 1990 /покойница/

    #2
    Fiat Marea Weekend 2,4 JTD 130 HLX
    2000г.
    Fiat Tempra 1'8 ie 1990 /покойница/

    Коментар


      #3
      Re: Преместване на клаксон?

      chaki написа:
      за тока който ще мине през тях.
      Токът който минава от там захранва реле Намира се на гърба на таблото с бушони.

      Коментар


        #4
        е за какво ще я местиш? смени или по-добре оправи проблема с волана, не знам имаш ли възглавница, аз нямам и при мен е мнго елементарно направени и не виждам как ще ме накара да преправям всичко заради това. кое ти е проблема, онзи пръстен на щипките ли? под волана
        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
        Fiat Bravo'97 1,6 16v
        Fiat Tempra'91 1,6 mono

        Коментар


          #5
          Всички бутони са вързани в матрица с резистори.От копчетата за управление на волана излизат само два кабела и отиват към касетофона.Можеш да направиш следното:Окъсяваш резисторите и така който и бутон да натиснеш (mute, +,-, ....) ще свири клаксона.Но от навика да блъскаш по волана няма да се отучиш си мисля :D
          04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

          Коментар


            #6
            Това с навика вече го усещам няколко пъти. Да волана е с еърбег и не е толкова просто. Като се отвори волана има големи пластини които са хванати с четири винта и контактуват на две пъпки като се натисне волана. Пластините са една върху друга и на разстояние ги държат четири пружини през които минават винтовете. Първоначално имаше едни пластмасови шайби които изолираха пластините и винтовете но те са безвъзвратно потрошени от старост. Няколко пъти го правя като изолира ушким добре но след време отново окъсява някъде. Искам да го направя по трайно. Най подходящо ми се струва дистанционното на волана но понеже не разбирам толкова от токове не знам дали биха издържали ключетата тъй като са много фини.
            Fiat Marea Weekend 2,4 JTD 130 HLX
            2000г.
            Fiat Tempra 1'8 ie 1990 /покойница/

            Коментар

            Working...
            X