Здравейте, Опитвах се да пусна сигнал на моето радио AD185H.Какво ли не пробвах.Това е може би най-доброто решение, но ако радиото ви е AD185H не работи.Другия вариант е да си сложите касета трансферна май се казваше, но не мисля че звука ще е на ниво.После видях това.С което си прецаках касетофона, защото касетофона никога не ми е работил, а за да стане този номер трябва да ви работи касетофона. Идеята тук е да се прекъсне сигнала от главите на касетофона и вместо него да се пусне друг сигнал. Изкормих целия механизъм на радиото. И в крайна сметка нищо не стана. Това, което направих аз е следното:Намерих FM декодера - TDA 1591На 8ми крак се слага прекъсвач.На 9ти се подава сигнал за ляв канал през 47К резистор.на 11ти се подава сигнал за десен канал през 47К резистор.Идеята е следната. Като се свърже на маса 8ми крак, се изключва FM частта на TDA 1591 (mute).Схемата вътрешно има логика която прави същото, когато има много шум (когато сме в тунел например).Работят само двата операционни усилвателя на изхода, като в нашия случай коеф. на усилване е 1.Запоих кабелите от долната страна на платката.Сложих силикон, за да не мърдат кабелите.И си изкарах кабелите на удобно място. Където влиза касетата.Използвам си кабела на SE K750 от хендсфрито и си слушам музика.Щракам копчето, спира радиото и приема сигнала от телефона.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пускане на сигнал на оригиналното радио.
Collapse
X
-
Много хитро си го измислил, но върху външния вид имаш още да поработиш. Ако изкараш кабелите отзад би могъл да ги прекараш пред скоростния лост така,че да не ти опасват таблото. А и не бе ли възможно да вкараш сигнала на кабелите на главата за касетата и да играеш превключвателя за поставена касета.Fiat Tipo 1.4i.e. 72hp 1993 - истинският автомобил
Fiat Coupe 2000 16V 139hp 1995 - като хубавата жена - кеф ти е да си с нея, но ти къса нервите и джоба - продадена
-------------------------------------------------------------
Коментар
-
2000_16V написа:Много хитро си го измислил, но върху външния вид имаш още да поработиш. Ако изкараш кабелите отзад би могъл да ги прекараш пред скоростния лост така,че да не ти опасват таблото. А и не бе ли възможно да вкараш сигнала на кабелите на главата за касетата и да играеш превключвателя за поставена касета.04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+
Коментар
-
Управлението го измислих по следния начин:Ползвам 3 релета с по един нормално отволен и един нормално затворен контакт (нямах релета с по два, можех да мина и с две). От копчето EXP през диод подавам сигнал на първото и второто реле (+) през диод за да не връща. Първото реле през нормално отворения контакт подава "-" и запушва радиото, второто реле подава "+" и захранва плейърче и подава на трето реле на нормално затворения контакт, което пък враща на предните две релета за да стоят включени. Третото реле взима "+" от копчето IS. Като се натисне то, релето залепя и отпада захранването на предните две, т.е. заработва си радиото и плейъра спира. На половина е реализирано. Дано да съм бил полезен и да сте ме разбрали.
Коментар
-
naskobg написа:Управлението го измислих по следния начин:Ползвам 3 релета с по един нормално отволен и един нормално затворен контакт (нямах релета с по два, можех да мина и с две). От копчето EXP през диод подавам сигнал на първото и второто реле (+) през диод за да не връща. Първото реле през нормално отворения контакт подава "-" и запушва радиото, второто реле подава "+" и захранва плейърче и подава на трето реле на нормално затворения контакт, което пък враща на предните две релета за да стоят включени. Третото реле взима "+" от копчето IS. Като се натисне то, релето залепя и отпада захранването на предните две, т.е. заработва си радиото и плейъра спира. На половина е реализирано. Дано да съм бил полезен и да сте ме разбрали.04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+
Коментар
-
u_bo
naskobg написа:Управлението го измислих по следния начин:Ползвам 3 релета с по един нормално отволен и един нормално затворен контакт (нямах релета с по два, можех да мина и с две). От копчето EXP през диод подавам сигнал на първото и второто реле (+) през диод за да не връща. Първото реле през нормално отворения контакт подава "-" и запушва радиото, второто реле подава "+" и захранва плейърче и подава на трето реле на нормално затворения контакт, което пък враща на предните две релета за да стоят включени. Третото реле взима "+" от копчето IS. Като се натисне то, релето залепя и отпада захранването на предните две, т.е. заработва си радиото и плейъра спира. На половина е реализирано. Дано да съм бил полезен и да сте ме разбрали.
Коментар
-
trace написа:Не изчетох цялата тема, че нямам време, ама ето едни схеми, не съм ги пробвалама разгледай.04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+
Коментар
-
здр колеги аз го направих малко по различен начин запуих ги на касо крачета 15 и 13 отздазт накасетофона за аух подадох на 20 и 19 сигнал от фм трансмитера си 18 е маса проблема е че много трудно префключва на аух иначе звукат е перфектен как да го излажа че има касета за да префключва по лесно на аух плс хелп ето тази хмеа използвахПрикачени файлове
Коментар
-
profilink написа:здр колеги аз го направих малко по различен начин запуих ги на касо крачета 15 и 13 отздазт накасетофона за аух подадох на 20 и 19 сигнал от фм трансмитера си 18 е маса проблема е че много трудно префключва на аух иначе звукат е перфектен как да го излажа че има касета за да префключва по лесно на аух плс хелп ето тази хмеа използвах
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар