iuly_vn написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пускане на сигнал на оригиналното радио.
Collapse
X
-
Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
-
supbul написа:здравейте,аз съм нов член и се интересувам също от преработка на фабричното радио-да си пускам музика от флашка.темата е богата и прегледна със снимковият материал.ако може да ми кажете дали същата преработка се прави и за модела AD182Н2?благодаря.Fiat Marea TD100
Коментар
-
помогнете моето касетофонче за губи радиотоЗа да ти помогнат,трябва да си помогнеш и сам!Прочети правилата на форума и после се опитай да опишеш проблема си в подходящата за целта тема.Няма смисъл да пишеш едно и също във няколко теми.http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=16824 Модераторски екип
Коментар
-
Колеги, благодарение на изключителната помощ от автора на темата - vgeorgiev, както и след консултации с колегите ilkor и Tornado, тази вечер си направих вход на касетофона модел 182 - H2. Това е моделът, който поддържа управление на CD-чейнджър, има и 4 канален усилвател. Ето как изглежда:
Коментар
-
Като използвах напътствията на ТОВА РЪКОВОДСТВО, на английски език е, и с помощта на схемата от снимката по-долу, направих свързванията. Между краче 13 и 15 на буксата на касетофона свързах резистор 120 Ом, 1/4 Ват, такъв намерих под ръка у дома. Към краче 19 - ляв канал, към краче 20 - десен канал, а към 18 - маса. При така свързаните кабели към касетофона, на другия край на кабелите си монтирах един женски 3.5 мм жак. ( На схемичката е мъжки).
Коментар
-
След това си направих кабел , на единия край на който имам мъжки 3.5 жак, който влиза в женския, а на другия край на кабела си напрвих 2.5 мм жак, който влиза в навигацията, която е източникът на музика (MP-3 формат). Този кабел с двата мъжки жака прекарах вътре през таблото на колата, той си остава там. Когато се наложи да сваля радиото - откачам горе мъжкия от женския жак, и издърпвам. После включвам и слагам на място. Та така - ако имате касетофон 182 - H2 - то пускането на сигнал към него е супер елементарно и получавате любимата музика с прилично качество без да разваляте визията на купето. Досега слушах през ФМ-честота, но имаше известен шум, а след като наскоро подмених един от баластите на ксенона, се оказа, че той внася допълнително смущение в ФМ-предаването, поради което си поиграх малко.Ако си намерите оригинална букса за чейнджъра става още по-лесно, като на долната снимка, но на мен не ми се търсеше и си го направих с малки кабелни обувки.Когато сте свъзали крачета 13 и 15 с резистор, за да преминете в режима AUX - трябва да натиснете еднократно бутона "SRC".
Коментар
-
Оги на 182Н знаеш ли как се намира устройсво тоес кое копче се натиска за да намери ченджар .Твоята идея от давна ми се върти в главата но няколко пъти съм пробвал и не разбрах как да намеря устройсво и с ченджар съм пробвал пак не става но той беше Сони дават ги заменяем на оригиналния пак не тръгна .FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !
Коментар
-
dani389 написа:Точно по тая инструкция и аз се водех но както до сега гледах в по предните страници от темата на тоя модел не се отключва aux входа .Чудно ми е преди фейса на кои модел са слагали ченджар.Fiat Marea TD100
Коментар
-
А случайно има ли начин да се направи, без да се ползва буксата за чейнджъра защото ползвам такъв .... ммм или да го разглобя и да направя спойките от вътрешната страна , но после как ще ми намира чейнджъра когато поискам .... пффф мн въпроси станаха.Fiat Brava 1.4/12v (96).... ммм бордо !
Citroen Berlingo 1.4/8v (04)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар