Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пускане на сигнал на оригиналното радио.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    RC_MIRO написа:
    Аз си направих такъв кабел и при мен работи добре за сега. Само че там кадето е мостчето между 13 и 15 пинче сложих резистор 100 ома.
    С кой модел касетофон си?
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #62
      iuly_vn написа:
      Колеги, аз успях да вградя изход на AD182H и AD185H и да им отворя порта за CD входа. С описните начини с резистор или кабел от снимките на колегата Tornado, не става при тия модели касетофони. Става само при AD182H2, но не и при AD182H и AD185H! Скоро ще има снимки и подробно описание как съм го направил.
      Скоро ли ще бъде?AD182H2 има ли управление от волана?
      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

      Коментар


        #63
        Ами ще постна снимките утре още, въпреки че не съм завършил проекта. Намислил съм да вградя USB буксата, контролера и аудиодекодера от трансмитер или МP3 плеър и да стане като една истинска МP 3-ka. И да се управлява директно от бутоните на самия касетофон, както и от волана. Тоест да се превъртат песните, старт стоп и т. н, без да се монтират други бутони за това. Искаше ми се и да вградя инфото в дисплея, но чак за това не ми достигат знания и умения. Там пистите са графитени май или от н някакъв подобен материал и не знам как би станало това. Имам два касетофона, като единия е AD182H който не подържа управление от волан и AD185H който подържа такова. Но CD канала и при двата не се активира със съпротивление според схемата от линковете или с кабел. Само AD182H-2 става. Иначе за тях пак важи същото, като единия на двойката серия, не подържа управление от волана - remote control. Мисля че AD185H-2 го подържа обаче. Аз съм тествал само тия модели, без 2-ката накрая. Другото съм го гледал в схемите им.
        Fiat Marea TD100

        Коментар


          #64
          колега това с вграждането на трансмитер и да работят бутоните на волана е супер идея защото аз имам трансмитер и освен USB има и блутут а сега си ползвам телефона с кабел както писах по горевъпроса ми е как да извадия сигнал директно от трансмитера с кабел защото през радиото се чува и доста шум и свистене
          Fiat Marea 1.8i 16v HLX, 97г.

          Коментар


            #65
            Да да ... и аз чакам продължението по темата. Иначе по-горе бяхте писали за моделите кои пасват за волан - аз съм с 182h2-ка и има управление от мулти волан.
            Fiat Brava 1.4/12v (96).... ммм бордо !
            Citroen Berlingo 1.4/8v (04)

            Коментар


              #66
              Ето начина на извеждане на кабел за вход AUDIO на моделите AD182H и 185 H, (H2). 1. Разпояват се кондензатори C1503 и C1511 на платката /снимка 6 - последната/ и се заменят с 4.7Мкф/65V. Koндензаторите е добре да бъдат към 65 V , за де е по малка утечката. На минусите им , които не се запояват на платката, се запоява кабела за вход AUDIO за ляв и десен канали. Мястото се залива със силикон и се чака да изсъхне добре.2. Механиката на касетофона се демонтира, но се оставя вертикалната платка за управлението и /снимка 1/. Прекъсват се всички кабели, както е показано на снимка - 1. Кабелите - сив и виолетов, се използват за включване на вход касетофон/TDA7310/, който и ще използваме за целта. Нормално, когато сме на вход радио, те трябва да са електрически свързани посредством допълнителен БУТОН с нормално затворени контакти /снимка 6/! Като искаме да включим на касетофон -респективно вход AUDIO, e нужно за кратко да натиснем и отпуснем бутона. / моля отбележете, че става дума за БУТОН а НЕ за Це-Ка ключ!!!/ Мисля че дотук всичко е ясно. Вместо допълнителния БУТОН /съгласно снимка 6/, можем да използваме микробутона на касетофона за реверс /снимка 5/, на който прекъсваме пистите на платката му, където е монтиран. Но понеже тоя микробутон е с нормално отворени контакти, а на нас ни трябва да е с нормално затворени, ще се наложи да използваме реле или един транзистор в ключов режим,който да прекъсва веригата, вместо бутона от снимка 6. Ще постна схемата след като съм готов с проекта, заедно със снимки и подробности. Иначе трябва да се монтира и използва допълнителния бутон от снимка 6, който свързва сивия с виолетовия кабел, на платката за управление на касетофона, със който да преминаваме от режим Радио в режим Касетофон/AUDIO/AUX/.Друг начин е да използваме и входа за CD - чейнджъра съгласно приложената схема. Тоя вход може да се активира с резистор на входната букса на пинове -13 и 15 отзад на касетофона. Но това е възможно само за моделите AD182 H2 и 185H2. Въпреки това, може да го направим и за моделите AD182H и 185H, като по същия начин запоим резистор от 100 ома. Входа за CD-то, обаче се активира малко по-особенно. Първо натискаме БУТОНА /снимка 6/, за да преминем на вход Ксетофон /аудио/. После натискаме един от бутоните за превъртане от панела на касетофона и като ни изведе грешка на дисплея, защото касетофона е демонтиран на практика, натискаме веднага бутона SCAN /MASS/ долу в ляво на снимка 5 и на дисплея ни се изписва CD. Така вече можем да използваме тоя вход - CD, вместо входа касетофон. Разлика няма, просто въпрос на желание или предпочитание. Даже можем да си изведем два кабела - един от вход Касетофон от минуса на кондензторите C1501 и C1511 и един от вход CD директно от буксата отзад на касетофона, с кабела предлаган от колегата Tornado.П.П. Като съм напълно готов, ще постна целия материял и подробности. Сега си търся по-качествен трансмитер, който да вградя. Неговите бутони ще се копират от някоя двойка бутони на панела на радиото. Така ще може да се управляват и от волана /remote control/. Но това вече накрая във следващата финална част. Ако някой има трансмитер който да му е ненужен, може да ми го прати за още малко проби, докато си намеря по качествен който да монтирам окончателно.. /Колкото до въпроса на колегата borkoi- как да извадя сигнал директно от трансмитера с кабел, то точно в това е и идеята. Звука от трансмитера се снема от изхода на аудиодекодера му, или там където сигнала се подава на FM модулатора, като на последния се прекъсват и пистите му за захранване, за да не внася смущения в радиото. За всеки модел трансмитер е различно мястото на платката./
              Прикачени файлове
              Fiat Marea TD100

              Коментар


                #67
                Подготовка за вграждане. На втората снимка е в режим TAPE, а на третата в CD. Звука е перфектен - много чисти високи, отличен бас и голяма динамика. Няма никакъв шум. Сигналът от трансмитера е изведен преди входа на FM предавателя му, по посока- /аудио/съгласуващи резистори/конензатори/FM предавател/, тоест точно там между кондензаторите и делящите съпротивления! Те са 10килоома и няма как да се объркат. Преди тия съгласуващи съпротивления е нежелателно да става свързването. На снимките не си личи много, но няма по-добра камера. На FM предавателя съм му отпоил захранването и така съм го изолирал. Ето малко снимки. Имам и клип но не си личи качестеото на звука, понеже е правен с телефон. Предстои вграждане.Внимавайте с тия трансмитери че много им греят захранванията. Ще се мисли за алумин. охладител -ребро.
                Прикачени файлове
                Fiat Marea TD100

                Коментар


                  #68
                  Успях да завърша с вграждането. Всичко е тествано и работи. Звука както писах е отличен. Има и видео клип, мо е правен с телефон и няма как да се усети качвстяото на звука. По късно ще дам линк. На практика, от трансмитера използвам само USB контролера и усилвателя. ФМ модулатора съм му спрял захрахнването и съм му откачил изводите за вход. Да не внася смущения. Тая марка трансмитери DIVA, работят много добре и най лесно се подава на вграждане и дисплея им. А и частите и са такива, каквито и в марковите MP3ки. Ето малко снимки:
                  Прикачени файлове
                  Fiat Marea TD100

                  Коментар


                    #69
                    Много добре е станало.От сега да те предупредя ,че има опасност едно нещо да те дразни докато шофираш.Дисплея на трансмитера ми се вижда доста ярък и вечер едва ли ще ти е приятно да ти свети в очите.Моят хем не се вижда ,а ме дразни доволно.
                    FIAT FORUM BULGARIA
                    Ракията е над политиката

                    Видео от Италфест 2011

                    Коментар


                      #70
                      krasio_79bs написа:
                      Много добре е станало.
                      Няма две мнения, по въпроса . Изглежда като фабрично, супер е станало.
                      krasio_79bs написа:
                      От сега да те предупредя ,че има опасност едно нещо да те дразни докато шофираш.Дисплея на трансмитера ми се вижда доста ярък и вечер едва ли ще ти е приятно да ти свети в очите.Моят хем не се вижда ,а ме дразни доволно.
                      Това се решава, като си вземете миниатюрна флашка, да може да се затваря капака, при употребата и. Точно така направих аз. Снимките са на трета страница.Не дразни, а и като затвориш капака, по ръбовете е очертан със синя светлина, което изглежда добре. Още по-добре щеше да е, ако светлината от диплеите е зелена, ама подробности.Поздравления още веднъж за добре свършената работа, както и благодарности за подробното описание на свързването. Доста хора ще го оценят .
                      00' Bravo 105 JTD

                      Коментар


                        #71
                        Подсветката на дисплея е включена към нощната функция. При включени фарове, ще намаля силата на светене. И аз мислех по въпроса за зеления цвят. Можеше да му сложа зелен светодиод, ама ме домързя. Всъщност дисплея е син а подсветката му луминисцентно-бяла. Ако сложа зелена, то ще свети зелено, а в средата където сега е синъо ще жълтее. Щеше да е по-яко, наистина. Утре ще си търся и аз миниатурна флашка.
                        Fiat Marea TD100

                        Коментар


                          #72
                          Все още си чакам кабелчето ZRS Grunding за 7 левчета и ще пробвам.Засега съм премахнал сд плеъра и си карам с фабричното радио като му пускам сигнал от FM трансмитера на китайската навигация.Направи ми впечатление ,че не иска да се управлява от волана касетофона ,а преди нямаше проблеми.На кой конктор отзад се връзва управлението от волана?
                          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                          Коментар


                            #73
                            На 9-то.
                            Прикачени файлове
                            Fiat Marea TD100

                            Коментар


                              #74
                              Кабела ми дойде ,но това ,че не се отключва СД канала при AD 185 Н си е вярно.По принцип ги дават еднкави по букси и със свързването на 13 и 15 пин трябва да стане ,но уви.Още един въпрос AD 182 H2 има ли управление от волана?
                              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                              Коментар


                                #75
                                При AD 182H се отключва CD канала и е видно от една от снимките които качих по-горе. Само че за да го активираш е нужно да избереш от mode бутона кастофон /при демонтирана механика/ и като изпише EROR да натиснеш отново mode или в ляво долу бутона mass. Не разбирам само, за какво ти е CD канала, след като може да се ползва и канала за касетофона, като се вържеш с кабел директно на същия чип TDA7310, само че преди кондензаторите. Входовете на тоя чип са идентични и вътре няма разлика дали си на касета или CD. Канала е един и същ. Е да, по лесно е с кабел с букса, но за съжаление при AD 182 H не се получава така. Колкото за AD 182 H2, дали подържа ремут контрол, то ако има извод на 9-ти пин отзад, значи го подържа. Ако една функция не се подържа от даден модел, мястото на пина задължително е празно. Така ще се ориентираш.
                                Прикачени файлове
                                Fiat Marea TD100

                                Коментар

                                Working...
                                X